Harrastatelijan pelin parannus.

• buhhi
      buhhi
      Bronze
      Moro. Taitaa olla eka viestini näillä foorumeilla. Pieni muotoisen ongelman kanssa painin ja aattelin et löytyiskö täältä jtn avuja? Eli "vuotojen" paikkaaminen ja oman pelin rakentava tutkiskelu. Oon jo päässy siihen vaiheeseen et joka session jälkeen meen PO5 ja käyn session läpi VPIP + PFR + AF ym perus juttuja. nyt sit alkaa olee tason nousu lähettyvillä niin ois kiva oppii tutkii noit juttui vähän paremmin. mitä kannattaa kattoa? miks? ja missä lukemissa kannattaa liikkua? Kumma kyllä näihin asioihin ei netin ihme mailmasta löydy niin paljoo tietoja ku haluis. Pelailen FTPllä micro fulleja. kiitos ja anteeksi.
  • 1 reply
    • mcine
      mcine
      Silver
      Moi,

Pelailen itse noita sittareita, etten suorilta osaa noita arvoja sanoa, mutta hae vaikka tuo holdem managerin demo, niin muistaakseni sielä oli mukana noita perusjuttuja käsittelevät helpit, missä on noita arvoja selitetty. Tykkään softasta muutenkin, PO:ta en ole kokeillut.

Itse tutkin session päätteksi kädet joilla olen hävinnyt eniten, miten ne pelasin ja miten olis kannattanut pelata. Lisäksi tu on aika nopea tehdä kesken session, jos tuntuu menevän heikosti.

Tää taktiikka on toiminut ihan kehittävästi puolisen vuotta, vaikkakin nyt on viikon verran ollutkin vaikeuksia, mutta eiköhän tää tästä taas. Riittääpä ainakin tutkittavaa 8).