Pokerihuoneen vaihto

• Samkoon
      Samkoon
      Bronze
      Eli tuolla partyllä pelailin aikasemmin ja sen tilin olen juuri pokerstrategyn kautta tehnytkin. Nyt on sitten tilanne sillä mallilla, että rahat loppuivat sieltä, eikä minulla ole mitään aikomusta pelata siellä enää johtuen surkeasta pelivalikoimasta. Eli sittareita olen pelaillut ja ainoa vaihtoehto on nuo 3 dollarin turbo sittarit siellä.

Eli minulla on jo pokerstarsilla tili niin onko mahdollista, että tuon tilin voisi muuttaa pokerstarsille siten että saisin sieltä niitä strategy pisteitä.
  • 3 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      PokerStars ei usein suostu liittämään noita vanhoja tilejä meille juuri koskaan. Mikäli on vaan esim. leikkirahatili etkä ole koskaan tallettanut, voisi onnistua. Full Tiltin sittaritarjonta on myöskin hyvä, sitä voisit kokeilla.
    • Samkoon
      Samkoon
      Bronze
      Juu kiitoksia vastauksesta. Eli jos teen esim. tuonne tiltille uuden käyttäjän ja käytän pokerstrategyn bonuskoodia niin pystyn liittämään sen tilin tänne? Pitää jostain kaivaa vaan sen verran rahaa, että saa tehtyä jonkunmoisen alkutalletuksen,
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Samkoon
      Juu kiitoksia vastauksesta. Eli jos teen esim. tuonne tiltille uuden käyttäjän ja käytän pokerstrategyn bonuskoodia niin pystyn liittämään sen tilin tänne? Pitää jostain kaivaa vaan sen verran rahaa, että saa tehtyä jonkunmoisen alkutalletuksen,
      Kyllä seuraa latausohjeita tarkasti niin liittäminen varmasti onnistuu.