Näin välttää tiltti.

• typohh
      typohh
      Bronze
      Olen huomannu että on käytännössä mahdotonta tiltata jos et halua voittaa! Itellä tämä olotila toteutuu varsin usein session loppupuolella, tai jos oon vahingossa ottanu liian pitkän turnauksen ja oon väsyny. Kumminkin tilanteita missä haluaisin jo lopettaa pelaamisen siltä päivältä.
  • 3 replies
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Oon huomannut ton saman asian tällä viikolla. Pääsin sellaseen fiilikseen, missä en välittänyt oikeastaan mistään mitä pöydässä tapahtui. Mun ainoa tavoite oli tehdä mahdollisimman paljon rakea top100 kisaa varten(lol), voitin tona päivänä enemmän kuin minään muuna.

btw, voitin 11 kertaa sen verran mitä tosta Suomen communityn kisasta voi noista jämäsijoista saada, ei paljon enää napannut se kisa. :P
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Voisimpa sanoa samaa... tällä hetkellä menossa bonuksen grindausta ja kahessa viimmesimmässä sessiossa tullu 5biniä alas erinaisten ohivetojen kautta...

Lähinnä session jälkeen laskeskelen raketettuja käsiä... Johtuu varmaan siitä että alunperin ajattelin että jos pelaan +-0 mutta saan bonuksen kuukaudessa gridattua niin oon tyytyväinen...

Tokihan peli on ollut voitollista mutta tuo ajattelutapa auttaa välttämään tiltit.
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Itellä kokemuksii finu pöydästä - sama fiilis 8h 15min takana 6 jäljellä sitten loppu kiinnostus ja vartissahan homma oli selvä ja turnauksen voitto =D