Kakkosena turnauksessa

• Taikajimm
      Taikajimm
      Bronze
      Se oli sitten Taikajimin eka rahavoitto turnauksessa.
      Joitain freerolleja ja pieniä senttiturnauksia pelanneena ja treenanneena tuli sitten osallistuttua 3e turnaukseen, mikä on minun pelifilosofiaani iso osallistumismaksu. Ja kun muutenkin olen karsastanut turnauksia näiden "all-in-preflop" pelaajien takia. Tuo on minusta ihan älytöntä pelaamista.

Rekatessa suunnittelin pelistrategiaa ja että tämän turnauksen pelaisin eri tavalla kuin "yleensä".
      En lähtisi ollenkaan mukaan preflop All-in lottoamiseen, vaan luovuttaisin aina kyseisessä tilanteissa. Tällä kertaa se kannatti :D
      Siinä tuli mm. ässä pari foldattua ja muutaman kerran A-K ja muita isoja herkkuja.

Varovainen ja vainoharhainen pelityyli vei pelimerkeissä niinkin alas kun 400 merkkiin(lähtö oli 1500kpl).
      Ja olinkin jo suutuksissani vetämässä All-inniä lottokädellä, sen verran turhautti.

Ajattelin kuitenkin pelata parasta peliä mihin kykenen(koska sen 3e menetys kirvelisi). Varmaan sitä jotain oppii vaikka häviääkin, toisin kuin all-in häviämisessä.

Pikku hiljaa sain kerättyä merkkejä ja viimeiseen pöytään saakka olin pahasti altavastaajana.
      Itsellä taisi olla 6:n vikan pelaajan kohdalla merkkejä reilusti alle 10 000 kun toisilla oli jotain 25 000 - 40 000 merkkiä.
      Ilmeisesti muut pelaajat luulivat etten pärjää ja alkovat korottaa huonoillakin käsillä minua vastaan.
      Ei menny montaa kättä kun olinkin isoimman kasan omistaja ja alko kummasti suuret korotukset vähenemään :D

Viimeinen pelaaja oli kuitenkin niin kova pelaaja, että kun olin hänelle häviöllä, ajattelin ettei tästä tule loppua tunti kausiin ja vedin suht hyvällä kädellä all-inniä parin korotuksen jälkeen.

Riverillä kaveri sai voitto kortin, muistaakseni ysin(ihme korteilla kaveri lähti mukaan ja luulenkin että häntäkin kyllästytti) ja hävisin.

Tulin siis toiseksi ja kuittasin 50e parin tunnin session jälkeen :D

Kyllä tuli äijä fiilis ekan "ison" potin voittaneena.
  • 7 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Onnittelut hyvästä tuloksesta ja jatka samaa rataa !! :s_thumbsup:

Itse olen huomannut että pelit mukavasti paranee valmennuksia seuraamalla ja videoita katsellessa joten eiköhän se ykkös sijakin sulla ole tulossa joku päivä !
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Joops onnea vaan. Mtt-turnaus-finaalipöydätki on jo tosi hyvä suoritus ja Hu-pääseminen A-peliänsä pelaamalla on osoitus osaavasta pelaajasta.

Ittellä on kaks mtt-turnausvoittoa ja kyllähän ne pistää mielen hykertelemään.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Onnea, ässäparia ei kyllä preflop foldata oikeastaan ikinä.. :f_biggrin:
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Kato jos on pakkariidit kohillaa.... :f_biggrin: kakkossijahan tuli napsuen
    • Taikajimm
      Taikajimm
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Onnea, ässäparia ei kyllä preflop foldata oikeastaan ikinä.. :f_biggrin:
      Ei niin, mutta mielestäni turnauksien alussa ei ole muuta vaihtoehtoa suojautua all-in lottoporukoita vastaan.
      Yleensä olisin lähtenytkin mukaan, mutta tässä turnauksessa pelistrategia ei antannut lupaa.
      Kyllä se foldi harmitti, mutta kakkossijan irrottua se ei tuntunutkaan enään niin pahalta :D

Tietysti, jos ajatellaan pelaamista, niin ässien foldaaminen on ehkä yhtä huonoa pelaamista kun huonolla kädellä all-in arpomisetkin.
    • jouko
      jouko
      Bronze
      joo en kyl ikinä foldais AA kättä preflob tilanteessa missä kalkut saa keskelle... jos kaveri vetää ohi ni se vetää... thats life or...poker :)
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Onnea ja kehuja kun maltoit pelata parasta A-peliäsi. ;)
      Minulle kävi noiden ässien kans juuri niin, että tipuin turnauksesta allin-lyönnillä. Johdin riverille asti, yks neljästä mukaan lähteneestä sai kolmannen K:n ja se oli siinä :f_cry: