Session pituus!

• Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Kuinka pitkää seesiota olisi kannattavaa pelata 1-2 tuntia vai ihan 3-5h.
      Milloin lopettaa sessio. Mikä vaikuttaa lopettamispäätökseen.

Ollaan voitolla tuplattu stäkki ja ei haluta hävitä voitettuja merkkejä.
      Pahasti tullut takkiin ohivedosta eikä haluta enää pelata kun mieli on
      matalalla ohivedosta.

Millaisia ajatuksia pöydän vaihdosta?

Vasemmalla puolella on LAG eikä ole hyvää positiota pöydän LAG:iin.
      Heti alkuun tuli miinusta pöydästä pois ja toinen pöytä.
      Mitä muuta olisi hyvä huomioida?
  • 7 replies
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Mä pystyn vetämään ainoastaan 1-2 tunnin session järkevästi sen jälkeen alkaa tulemaan ihme vuotoja ja vähän sellainen häläväliä meininki.

Tokihan jos maukas kala on pöydässä niin jään kyttäämään sitä ja odottamaan milloin se vie mun stäkin armottomalla ohivedolla.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Mä pelaan ehkä semmosia 12h sessioita, jossain 8h kohdalla alkaa peli vuotaan yleensä.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Pöytää kannattaa vaihtaa yleensä silloin, jos siinä istuu sun lisäksi vain vakkareita. Yksikin paisti shorttipöydässä riittää ainakin minulla siihen päätökseen, että en vaihda pöytää. Hyvä session pituus on 1-1,5h juuri sopiva eikä tule mitään älyttömiä pelejä. Mikäli ohiveto vaikuttaa omaan peliin pahasti niin ehdottomasti kannattaa pitää pieni tauko ja mikäli iso stakki vaikuttaa peliin niin silloinkin on hyvä vaihtaa pöytää, jos 100bb:llä pelaaminen on miellyttävämpää.
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      No sehän pitkälti riippuu siitä milta sinusta itsestäsi tuntuu. Jos tuntuu mukavalta,hauskalta ja hyvältä vielä pelata 3-6h jälkeen niin se kyllä sitten kannattaa pelata pitempiä sessioita.
      Ja heti tietenkin lopettaa, kun kiinnostus loppuu, eikä pelaaminen ole enään mieleistä. Itse semmosta 1-3h sessioita veän, joskus saattaa jäädä puoleen tuntiinkin päivässä. Toisinaan kun turnauksi pelaan, niin saattaa olla että se nousee reiluun 12h pituus :f_grin:
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Mitä pidempään pelaan samojen vihujen kanssa, sitä paremmin opin tunteen niiden pelin ja parannan mun edgeä. Myös metapeli taso paranee. Ongelma tietenkin on että mitä pidempään pelaan sitä huonotasoisemmaks mun peli menee. Luulen että jossain 5h-7h kohdalla on paras tulos, tarpeeks infoa kanssa peluriesta, mutta ei vielä huonoja päätöksiä omalla kohdalla.

Jos multitablettaa, eikä niinkään keskity vasutstajien lukemiseen niin varmasti lyhyemmät sessiot on huomattavasti parempi idea.
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Mitenkä pelattavuuteen vikuttaa saitti toisella pelaa paremmin ja toisella
      huonommin vai ei mitenkään.
      Softan vaikutus pelaamiseen? Ei mulla mitään vaikutusta paitsi jos nyt
      ihan törkeen ala arvonen pelillisesti sit rupee vaikuttaan.

Onko tuolla viikonpäivällä väliä, että tiettynä päivänä on paljon enemmän
      fisuja liikenteessä ja huomioitteko duunarin palkka päivät.
      Duunari fisulla on silloin enempi taaloja tuhlattavaksi.
      Täytyypä kokeilla!
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Normisessio noin tunnin, yli 1,5 tunnin kohdalla viimeistään ruksin blindien autopostaukset pois, ellei ole poikkeuksellisen hyvää tilannetta (isostackinen kala 1-2 paikkaa oikealle). Syyt lopettaa sessio ovat:

- huomaan, että alkaa väsyttää, tai ajatukset harhailevat pahasti ulos pelistä
      - ennalta päätetty lopetusaika tulee vastaan
      - joudun ostamaan lisää chippejä kolmannen kerran saman session aikana
      - moni pöytä kovenee samaan aikaan, eikä 1-2 pelaajan jonolla ole hyviä vaihtopöytiä tarjolla

Pöytämäärä pitää olla sellainen, että pelin lisäksi pystyy ainakin parin orbitin välein arvioimaan kannattaako pöydässä jatkaa (vihut, positiot, pöytästatsit) vai häipyä ja avata uusi parempi pöytä.

Session jälkeen 15-20 min taukoa ja jos vielä jaksaa, ehtii ja hyviä pöytiä on, uutta putkeen...