Haaste valmentajille (typohh)

• Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      No niin..

Mä olen sitä mieltä että sng doublessa on valmennuksessa niin palion mitä pelaisin toisin joten ajattelin ehdottaa !!

Pelaan 10sng doublea missä joku valmentaja on samassa pöydässä ja se kumpi vie enemmän poletteja vie voiton. ja veto on 50*buyin !!

Valmentaja esim (typohh) saa määrätä tason millä pelataan ja ainoo sääntö että pelit samana päivänä.

Eli haaste heitetty. :f_cool:
  • 103 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      montas promillea oli tuota typotessa =P
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      No sitä voi miettiä mutta haaste heitetty..

mä väitän että parempaa tulosta saa kuten mä pelaan... :s_thumbsup:

Joten odotan et joku valmentaja ottaa haasteen vastaan!
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      50bin. Huh. :f_eek:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      saat jim ottaa vedon vastaan.. Mä voin heittä vaikka takuuna oman potin pokan tai tikkarin tilille joka huolehtii että voittaja saa kaiken.. kun teet samoin.

Pelin voi vaikka pistää valmennuksena tai kaikkien nähtäväksi mutta säännöt yksinkertaiset. kumpi voittaa enemmän niin vie kaikki.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Pelatkaa vaikka sata niin jotain järkeäkin. Eli 100$ DoNeja =5k sivubetti?
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Mulle sopii että pelinä myös 30 sng doublea mut pidän rajana max 1000e minkä laitan pottiin..
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      ja ei oo paha jos on pelinä esim sittari 5$ in ja sen kun keroo niin vaan 250$.

Pienemmänkin saa valita. mä vaan väitän että doublessa pärjään.

(en sano että valmennuksessa oisin pelannut paremmin.) :s_evil:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      No mä väitän että pelaan paremmin doneja kuin valmentajat niin haaste heitetty.. tikkari ja pokkaa saa ottaa myös haasteen vastaan jos tuntuu että haluaa hävitä!! :f_cool:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Elikkä nyt joku valmentaja (jim typoh pokkaa tikkari ym) saa näyttää että ps neuvot on se parempi tie kuin miten mä pelaan !!

Ja kuten kuuluu niin säännöt selvät.. valmentaja määrää saitin ja kuinka monta doublea pelataan. se että aina sama pöytä !!

Se joka ottaa haasteen vastaan saa määrätä tason mutta max. panos mulla 1000e. Ja kuten kuuluu asiaan niin nämä saa olla vaikka livenä tjtn.

Eli tossa lyhyesti. Nyt vain easy money :s_biggrin:
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      nukus pää selväks ja kattele huomenna uudestaan :D
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Mä otan alustavasti ton haasteen vastaan kunhan pelataan yhtä pöytää kerrallaan. $5 DoNeja vaikka 30kpl. Toki noin vähällä määrällä varianssi on aika iso vielä, mutta ei nappaa joku kuukauden pokeri maratoni.

Jos on kännis tullu kirjoteltua haaste niin saa toki perua yöunien jälkeen :s_evil:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Hienoa Typohh !!

Jotta saataisiin pelit järjestettyä niin ajattelin seuraavaa:

1. Saat valita pelipaikan missä pelataan doneja ja tuo5$ doni passaa erittäin hyvin. Saat myös valita onko turbo vai normi doni. ja pelataanko esim 30kpl.

2. Saat valita paljon laitetaan panosta peliin 1-50 buyin.

3. Tuskin haluat että pelataan ipokerilla joten minä saan ensin tutustua muutaman päivän kyseiseen saittiin.

Mikäli pelataan 30kpl ja yksi kerrallaan pelit kestää jonkun aikaa kun joudun käymään töissäkin niin ei saada joka päivälle pelipäiviä.

Jos on skype tjtn käytössä niin olisi siten helpompi sopia tarkemmin milloin ja päästäisiin aina samaan pöytään ! :f_thumbsup:
    • Paisting
      Paisting
      Silver
      Tästä jos sais vielä spessuvalmennuksen, esim. pronssitasolle vähä niiku nois miljonäärijutuissaki on ollu ni olis aika jees :f_cool:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Kannatan erikoisvalmennusta tästä. :f_thumbsup:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Hmm... valmennus.

Kyllä sopii Mutta odotetaan ensin mitä typohh vastaa..

Nimittäin kohta oon kovan paikan edessä kun pitäisi pärjätä paremmin kuin valmentaja ja lisää paineita lisää se kun valmennuksessakin.

(no toisaalta se voi parantaa entisestään omaa peliä) :s_thumbsup:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Jos molemmille pelaajille sopii, niin ilman muuta tästä tapahtumasta tehdään valmennus. Sovitaan myös aikataulu niin, että ehditään mainostaa tätä kaksintaistelua uutisissa. :f_thumbsup:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Sekin sopii mainiosti !!

Painelen tästä nyt duuniin ja palailen foorumille noin klo 22.00 ja laitan skypen päälle niin helpompi siinä katsoa aikataulut ym.

:f_thumbsup:
    • typohh
      typohh
      Bronze
      PokerStarsilla pelit, vaikka suosin normi DoNeja niin otetaan turboja jotta ei tarvii vielä ens vuonakin pelailla. Mun pitää vielä miettiä voisinko pelata 2 pöytää samaan aikaan, starsilla kun on timebank se saattais onnistuakkin.

Toi valmennus voi olla aika mielenkiintoinen, lähinnä pitäis päättää halutaanko me kertoa meidän kortit käden jälkeen, session jälkeen, vai käydä läpi vaan tilanteita missä kortit on tullu näkyviin?

Jos käy niin voitas alottaa nyt viikonloppuna tai ens viikonalusta noi, siinä pitäis olla ihan sulla aikaa tutustua starsin softaan jne.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Sivuvetoja pystyyn.

100$ typohhin voitolle 1:1 kertoimella, kuka ottaa kiinni?