Jea, runi ok.

• TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze

Vihdoin sain postgressin poistettuu strategyn ohjeilla ja sain norsun asennettua uusiks, sain vähän käppyrää näkyyn pitkästä aikaa ei ehkä parasta tulosta mutta tasasta nousua.
      En ois kuvitellut et noin paljo ois tullu pelattuu, mutta SSS vedetty koko 27k kättä NL25:ssa, nyt on pelit ohi starssilla ja pelit alotetaan tiltillä rakebäckin ja hupparin perässä ;)

Kaikki tän sivuston ansiota ja runi ei ole loppunut - vaan jatkuu entistä kovempana, tasanen nousu tavotteena.

Kiitos artikkeleista, videoista jne! Huikee sivusto!
  • 2 replies
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Hyvä hyvä! hieno käppyrä ja keskimääränen tuottokin erinomaista, yli 7bb/100!!! Ei sitä SSS:llä tuon enempää oikeestaan voi saada. Isommilla tasoilla 5bb/100 alkaa olla aika maksimi ja lisäksi varianssi kasvaa myös.

Itselläni SSS tulos starssin NL25/PL25 tasoilla oli juuri samaa 5-10bb/100 pöytämäärästä ja pöytävalinnan tiukkuudesta riippuen. Yhden kerran olen kuukauden ajan saanut pidettyä yli10bb/100 tason yllä, mutta siinä oli varmaan tuuriakin matkassa.

Tsemppiä myös tiltille peleihin, tuohon kun tulee vielä racebackkit päälle niin johan on. Jos/kun aiot tasoa nostaa niin sitten myös elephantin statsit käyttöön.

montaas pöytää pelailet kerralla?
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Jep ihan tyytyväinen oon ollut tasasta nousuu tosiaan, tasoa aijon nostaa kun rolli kestää ja kerätä statseja NL50 ja sitten vaihtaa BSS, noita voittoja oon kotiutellut mutta se loppuu nyt joten rolli on mitä on.
      6-10 pöytää vetelen kerrallaan, 8 kuitenkin useiten.
      Fultiltille vaihdettiin tosiaan rakebäckin peräs ja kun alkaa tuleen noita strategy pojoja irtoo toivottavasti piakkoin toi norsun lisennssi.

E: Itseasias vedin näköjään kesäkuun 14bb/100hands, ilman rakebäckkii ilman bonarii nyt voin olla ylpee ? :D kuitenkin 11k kättä, ei toi yli 10bb nyt mahdottumuus ole, heinäkuu ja muut perselleen menneet kuut vaan vetää alas ton.. Syyskuussa 40bb/100hand mut käsiä vaan 600.