neljä outtia täkäriin ja värin veto

• nuupit
      nuupit
      Bronze
      pelasin tossa tänään 10/25nl olin ostanut itseni sisään 5 taalalla ja olin voittanut aivan sairaasti mulla oli 96taalaa ja isossa blindissä käteen Q2 patoja floppi 2d49s turni Qh vedeltiine siinä sitten all inniin saakka ja oli siis neljä outttia täkäriin ja värin veto kaverilla oli 99 ja eikös riveriin napsahtanut 4 helkutti kyllä rupes ottaan päähän ku hävisin sille 60 taalaaa!!!!!!!!!!
  • 5 replies
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Jos viidellä taalalla olet noussut noin paljon niin kannattais harkita jo pöydästä poistumista. Varsinkin jos pöydässä on muillakin isoja stäkkejä. Mutta mutta, jos tuollaiseen pöytään vihu työntää 60 taalaa keskelle niin voitko ikinä olettaa että olet johdossa kaksilla pareilla?
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Käy ihmeessä kertaamassa noita artikkeleita... sielä on suoraan tarinaa, miten pelataan korottamattomassa potissa... Olkoon tämä esimerkki, että ei näin

Toki nuo virheet täytyy itse käydä läpi jotta ne sitten kunnolla tajuaa... Onhan tuota itekki muutama stäkki menetetty näissä hommissa...

Ja älä ikinä pidä noin paljon stäkissä jos se kerran kirpasee... Lisäksi olethan vielä 30$ voitolla joka tarkottaa näköjään sulla 6 biniä... :)
    • juhanuha
      juhanuha
      Bronze
      kakkonen ei kyl tossa ollu outti.

jos saat 222QQ ja vihulla on 99922 niin vihuhan voittaa.
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Jos ostit 5 taalaa sisään niin pelat ilmeisesti sss? Silloinhan kannattaa nousta pöydästä jo paljon aikasemmin. :)

Joo, syvillä stägeillä ei ikinä kannata mennä all in ellei ole todella varma voitostaan. (sulla kuitenkin tosi monta biniä pöydässä)
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      aivan pakko kysyy.. jos sulla tuo käsi niin mitkä oli pottikertoimet maksaessasi jonkun korotuksen.. jos lasket outteja niin saat korkeintaan 45% ja kannattaako silloin sijoittaa kaikki peliin?