Toimiva pokerisofta?

• NTV123
      NTV123
      Bronze
      Löytyykö pokeriverkkoja jotka eivät kokoajan kärsi yhteyskatkoista? Betfair ja Full tilt ovat pahimpia, disconnect monttu lasketaan jo tuhansissa dollareissa, tänäänkin 75$ potti vihulle, kun ft päätti kaatua. + ne tuhannet eurot mitkä on survottu aikanaan rulettiin disconnect montun seurauksena.

Ipokerilla pelasin aikanani ja se pelitti aina hyvin, mutta verkko on niin kivinen ja "rigged", etten sinne jaksaisi palata.

Ladbrokesilla pelasin joskus, mutta sen softa oli muistaakseni myöskin todella raskas ja kärsi yhteyskatkoista.
  • 10 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Kummaa, ei mulla tuon tiltin kanssa ole juurikaan ollu ongelmia paitsi tietty mokkulan kanssa jossain mökillä pelatessa..

Stars varmaan aatelia tuossa asiassa, kevyt softa, loistava käyttää eikä pätki.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Oot siis pelannut myös on uuden softapäivityksen jälkeen? Mulla tuntuu disconnectaavan kokoajan.

En usko, että johtuu koneesta. tai yhteydestä. 1400e teholäppäri + 10megan netti.

Hajottaa vaan aloittaa sessio sillä, että kaverit poimii dead moneyna järjettömiä potteja, kun meikäläinen istuu disconnectissa.

Edit: ETA saitti mieluiten, vaikka kyllä non-etakin kelpaa paremman puutteessa.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Eipä mullakaan Tiltin kanssa ole mitään ongelmia ollut, vaikka ei ole varmasti konetehon ansiota. Multittelin jotain kymmenkuntaa pöytää Norsun kanssa ja pelitti ihan sujuvasti.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Joo, kaipa se on sitten tää oma yhteys. Pitää vaihtaa palveluntarjoajaa samantien.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Stars, Tilt ja iPoker on kaikki kevyitä. Everest ei myöskään oo kamalan raskas. Ongame on valtava muistisyöppö.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Joo, siis tuskin se on siitä softan raskaudesta, vaan siitä miten ruuhkautuneita serverit on ja kuinka vakaita ne on ja tietenkin omasta yhteydestä.

Ongamella en pelais, vaikka saisin 300% rakebackin. :D
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      No niin nyt meni hermot, en pelaa enää pokeria tällä yhteydellä.

JJ kädessä, flop 842 2 ruutua, allin hiphei, poikki yhteys, en voi maksaa vihun lyöntiä, joten fold. GG fultilt ja 10 megan yhteys.
    • juhanuha
      juhanuha
      Bronze
      mullakin on käyny tollee ongamella pelatessa, nutsit kädessä ja vihu puskee all-in ja softa jäätyy silleen ettei mitkään nappulat toimi yms... pistää vihaks tollaset kyl.
    • pnu321
      pnu321
      Bronze
      On mulla to FT takkuillu myös ton päivityksen jälkeen..
    • neurotikki
      neurotikki
      Global
      Mulla ei oo ollu mitään vikaa tiltin kanssa ikinä. Hyvin pelaa.