Pöytien määrän vaikutus tulokseen

• PopaS
      PopaS
      Bronze
      Yleensä olen ollut aika moinen multitablettaja kyylä, mutta full-hd näytön mennessä epäkuntoon päätin testiksi pelailla vähän aikaa BSS FR NL25 tasolla "vain" 4-6 pöytää. Ja yllättäen olinkin ihan tyytyväinen tulokseen. Ei pahaa varianssia, ei tilttejä, ja tulostahtikin erinomaista.

Jää varmaan aika paljon tilanteita hyödyntämättä kun normaalisti pelaan 9-15 pöytää, todella tag statseilla noin vpip10 pfr8, tulosta +5-10bb/100.

Pystyin jopa löysentää peliä vpip19 pfr13 ja tuloskäppyrä:

Kaunis käppäry, otos nyt ei mikään valtava ole mutta kuitenkin antaa suuntaa:)

Taidankin jatkossa yrittää vähentää pöytiä...
  • 9 replies
    • TemeTee
      TemeTee
      Bronze
      Meikäläisen oma mukavuustaso pyörii 2 pöydässä. 3 toisinaan, mutta silloin alkaa jo peli kärsiä. Tykkään aika paljon pelailla vihua itseään vastaan ja liian monessa pöydässä alkaa riidien haku muodostautua mahdottomaksi. Oon myös ajatellut, että kun pelaa vain muutamaa pöytää, niin ajatus on paremmin pelissä mukana ja peli kehittyy enemmän sitä kautta. Ja tällä tietenkin vaikutus tuottoon pidemmällä tähtäimellä :f_cool:
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Shortissa optimaalinen on varmasti kaks jos LAGittaa Tagimmalla otteella 4-5 aika sopiva.. eilen vedin 12 shorttia auki kivi statseilla ja eihän siitä mitään tullu.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo mulla kanssa on toi pari shorttia maksimi 35/30 statseilla, neljää fullia pystyy kyllä vetämään. Riippuu tosi paljon pelityylistä, kyllä varmaan pystyt tuota pöytäkohtaista winratea nostamaan paljonkin pöytiä vähentämällä.
    • juhanuha
      juhanuha
      Bronze
      fullissa 6 pöytää menee ihan kivasti ja jää aikaa vielä telkkarinkin katseluun :)
      veikkaan että fullia pelatessa voisin max.15 pöytää pelata kerralla vielä voitollisesti mutta tossa kärsii kyllä winrate varmaan jo jonkin verran.
    • Suoaasi
      Suoaasi
      Bronze
      Neljä pöytää menee teksua ja omppua shorttina. Kokeilin kerran pelata kuutta DoNia samaan aikaan ja jo siinä loppui meikäläiseltä nopeus kesken ja peli kärsii, ei vaan pysynyt tahdissa mukana. Plus että on hyvin inhottavaa kun ei kaikki pöydät mahtuneet samaan aikaan kokonaan näkyviin.
    • Juteksi
      Juteksi
      Bronze
      Näyttöön mahtuu sopivasti 9 pöytää ja toinen näyttö jää vielä säätämiseen mutta oon huomannu että peli kärsii välillä jos tilanteita on liikaa samaan aikaan joten oon laskenu n.6 pöytään.
      Ipokerin minipöydät on vaan vähän ärsyttäviä välillä kun ei nää kortteja jos norsun hudi on päällä.. ja sss pelailen..
    • smaster
      smaster
      Bronze
      2-4 pöytää pelaillessa on peli parasta ja ei tule kovin kiirettä, mitä nyt välillä saattaa mennä yksi sit-outiin. Tuohon jos alkaa lisäileen kovin paljon niin sitten sekoaa oma peli eikä voi tehdä mitään riidejä timingeista jne...
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Ite pelailin tota 10+ pöytää, ja huomasin että peli löystyi huomattavasti. Tosin ompusta on kyse, mutta silti... :f_confused:
    • jippej
      jippej
      Bronze
      Oman pelin oon shorttiomenassa olevan 4 pöytää. 8-16 pöytää, niin varianssi kasvaa potenssiin, ajattelu vähenee, winrate pienenee = ei oikein hyvä yhdistelmä.

HU pelaan HE/omena tasan 1 vastustajaa vs. voin kyllä pelata vaikka 8 pöytää, mutta täytyy olla sama vastus.

NLFR multituksesta on aika reilusti kokemusta. 2007 kesä-joulukuussa pelasin ~250k kättä 16-30 tablettaen 8/10-kätisiä pöytiä tasoilla NL10-NL50 winraten ollessa 14-21bb/100. Statsit oli 21/18/3.5, joten aika lagii painoin. Toki vihut oli hieman kalaisampia tuolloin.

Nykyään menny enemmän vähemmän > enemmän -ajatteluun. Eli minimimäärä pöytiä siihen pisteeseen asti ettei tule tylsää.

edit. sitten esim tuossa toukokuun cakepokerin racessa painoin 20-30 pöytää NL20-50 FR winraten ollessa ~0.0bb/100. Statsit arviolta 18/16/3.