omaha h/l

• Nervosa666
      Nervosa666
      Bronze
      pelaako joku paljon tätä omaha h/l
      tiltillä tuntuu olevan todella löysiä jenkkipelaajia jotka ei osaa kipata
      käsiään vaan vetävät loppuun asti. oon ite just opetellu sitä ja se tuntuu mielenkiintoselta
  • 7 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Nervosa666
      pelaako joku paljon tätä omaha h/l
      tiltillä tuntuu olevan todella löysiä jenkkipelaajia jotka ei osaa kipata
      käsiään vaan vetävät loppuun asti. oon ite just opetellu sitä ja se tuntuu mielenkiintoselta
      Kyllähän nämä hieman erikoisemmat pelit on kun rahaa painaisi, itse pelaan tällä hetkellä ainoastaan HI:ta. Zamwise ja Vizah ainakin painelleet tätä hilloa jonkin verran. Voin kuvitella, ettei puolet pöydästä osaa aina edes sääntöjä.
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Joo lajissa sorrutaan herkästi ylipelaamiseen.

Etenkin lähtökädet on monilla hakusessa kun lähetään vetää jollain semi hi janalla pre ja sit ihmetellään ku pottia ei saa.

Samaten moni sortuu puolikkaan potin jahtaamiseen liian usein joka on usein etenkin nl mallissa kohtalokasta.

Tiltillä on muutamia ok hilo vakkareita joiden kanssa on painittu samoissa pöydissä paljon ja ollaan koitettu olla astumatta toistemme varpaille pahemmin ku ne random paistit tuo kuitenkin suurimmat rahat.

Kaikkein heikko tasoisin Hilo löytyy tällä hetkellä ongamelta joka samalla on ainoa paikka jossa on limitti hiloa pikku tason grindareille joilla on hyvä lähteä peliin tutustumaan.

Itse suosittelen lajiin tutustumista sng turnausten kautta joissa pari osaa pelata ja loput lottoaa iisi mania siis.

Mtt turnauksissa taas sit on samat naamat pitkälti mukana olen henkoht ollut ftssä useamman kerran kohtuu samojen kokoonpanojen kanssa joten ei tuota kai voi ihan tuuri lajiksi enää kutsua <3

Voin koittaa väkertää muutaman pikku videon hiloista jos saan tässä koneessa mikin toimimaan kunnolla kun ei noita ilman ääniä katso erkkikään =P

Voisin vaikka tehä lyhyen otannan micro hilo käteisestä, yhen sng mallin ja sit jonkun kohtuu pituisen MTT mallin kuhan taas pääsee tarpeeks pitkälle =)

Otan kyl nyt molemmat WCOOP hilot videolle ja talteen joskos noista sit sais jotain aikaseksi =)
    • Suoaasi
      Suoaasi
      Bronze
      Joo, meikä nypertää aina välillä omppuhilloa ja taso on mitä on, mutta toisaalta niin on heronkin taso, joten ei tässä olla vielä rikastumassa. :D

Itse suosittelen lajiin tutustumista sng turnausten kautta joissa pari osaa pelata ja loput lottoaa iisi mania siis.
      Kerran yritin tutustua omppuhillosittareihin. Tutustuminen vain tyssäsi siihen, ettei semmoista saanut käyntiin, kun kukaan muu näemmä ei halunnut sellaista pelata. X(

Voin koittaa väkertää muutaman pikku videon hiloista jos saan tässä koneessa mikin toimimaan kunnolla kun ei noita ilman ääniä katso erkkikään =P
      Voi kyllä, kiitos, mikrokäkkyä. :heart:
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Noita omena hilo sngitä on parhaiten tarjolla starsilla.

Joskin suurin osa pelaajista on vakkareita =P
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Vaihtelu virkistää näemmä muitakin, itsekin hiloa tämän kuukauden pelaillut ja testannut(aikaisemminkin) 0,10/0,25-->0,50/1 potlimittiä ja 0,5/1-->3/6 fixuna kolmella eri saitilla, jokaisella oma peliaika eikä taso päätä huimaa ?( ja jatkan kuun loppuun.
      Ft ja PokerStars testaamatta kun ei rakeback/bonus diilä ole.
    • Nervosa666
      Nervosa666
      Bronze
      ite huomasin et tiltillä vihut pelaa ihan mitä vaan ei ne kato mitää...
      pari pelaajaa on tullu vastaan jotka on ollu tiukkoja esim. kippi paskalla
      ja hirveet korotukset prefloppiin jo jos kädes A A 2 3 tai jotai tollasta...
      se on naurettavaa miten noi jotku pelaa. pitää kyllä opetella hilo kunnolla tässä ajan kanssa jos vaikka onnistuis
    • sirdalux
      sirdalux
      Bronze
      Noilla pääsee jo alkuun, mutta kannattaa koluta muitakin foorumeita.

http://www.o8poker.com/

http://groups.google.com/group/rec.gambling.poker/msg/e1a2a94d426c7f75