Kuulumisia.

• AKsuitKING
      AKsuitKING
      Bronze
      Moikka kaikille!Kerron tässä tilanteestani eli olen harrastanut pokeria aktiivisesti tämänvuoden alusta asti.. voittoja olen saanut pokerihuoneelta n.800e mutta muuten ei mitään sen suurempaa ole näkynyt.En pidä itseäni mitenkään erityisen hyvänä pelaajana vielä kehitystä on tullut mutta en ole vielä esim turnauspelaamisessa vielä siinä vaiheessa että olen tarpeeksi kypsä.Nyt parisen viikkoa sitten sain sateliitista 7$hinnalla pääsyn tiltin sunday brawliin (240+16) jota pidän suurimpana saavutuksena tähän mennessä.Itse turnaus oli itseltäni floppi mutta uskon että tulen kehittymään vielä paljon ja omasta mielestäni minulla on siihen kaikki edellytykset.
  • 4 replies
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Ahkerasti vaan seurailla valmennuksia, lukea artikkeleita, sekä katsella valmentajien tekemiä videoita niin eiköhän se turnaus pelaaminenkin lähe loistamaan :)
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Sainpas mikrogrindattua itseni uuteen statukseen. Lähinnä kiitos siitä kuuluu Titanin tuplapistekamppikselle, muuten ei sivullekirjoittaneen tasot ja pelitunnit riittäisi mitenkään.

Tarvittiin elokuussa 11k kättä NL10 ja 1k kättä NL20, joka on työssäkäyvälle perheelliselle ja about kaikki illat lasten harrastuksissa hukkaavalle max 4 pöytää pelaavalle kaverille OK suoritus.

Nyt sitten syyskuu aikaa ottaa kultatason matsku haltuun...
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja BaboK
      Sainpas mikrogrindattua itseni uuteen statukseen. Lähinnä kiitos siitä kuuluu Titanin tuplapistekamppikselle, muuten ei sivullekirjoittaneen tasot ja pelitunnit riittäisi mitenkään.

Tarvittiin elokuussa 11k kättä NL10 ja 1k kättä NL20, joka on työssäkäyvälle perheelliselle ja about kaikki illat lasten harrastuksissa hukkaavalle max 4 pöytää pelaavalle kaverille OK suoritus.

Nyt sitten syyskuu aikaa ottaa kultatason matsku haltuun...
      Tervetuloa tänään kulta-Miljonäärin pariin! :f_cool:
    • BaboK
      BaboK
      Bronze
      Tietokone päätti mennä sellaiseen jumiin, ettei sitä saa edes käyntiin. Ja työnantaja puskee niin paljon isoa hanketta eteen ettei pelaamiseen tai koneen korjaamiseen/uusimiseen ole taas yhtään aikaa eikä energiaa. Bad beatia tämäkin...