Livepokeria rovaniemellä La 19.9!

• Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Noniin lätkäsen tästä tällasen postin ettei unohdu nämä kovasti suunnitellut rovaniemen pokeri-illat.

Eli illat pidetään todennäkösesti minun kämpillä, itse en omista pokerisettiä mutta toivottavasti joku osallistujista tuo sellasen paikalle. Kämpiltä löytyy tietysti sauna ja 42" full hd telkku ja PS3 niille jotka haluaa pitää taukoa pokerista tai tippuu aikasessa vaiheessa.

Eka ilta ois suunnitteilla 18.-19.9 olevana viikonloppuna, mutta tämä minun pitää vielä varmistaa lähempänä.

Tuokaa omat kehon ja mielen intoksikaatio -juomat.

Mahdolliset osallistujat ilmottautukaa tähän ketjuun. Jos saadaan hyvä porukka kasaan niin pyritään tekeen näistä illoista ainaki kerta kuussa oleva tapa!

Pelimuoto on ainaki eka illassa sitte 5€ sittari NL holdem :) Voidaan kattoa myöhemmin sitte muitaki pelejä jos on innokkaita pelaajia.

PS. saapi tulla kauempaaki käymään, sohvalla voi mahollisesti yöpyä, mikäli hellyydenkipeä saksanpaimenkoira ei haittaa.
  • 28 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Näköjään pääsisin mukaan.. hmm sng? miksi? joutuu eka tippuja odotteleen tunnin ainakin ennenkuin uus alkaa.. jos edes pääsen mukaan
    • Kolomeviis
      Kolomeviis
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Zanfess
      PS. saapi tulla kauempaaki käymään, sohvalla voi mahollisesti yöpyä, mikäli hellyydenkipeä saksanpaimenkoira ei haittaa.
      Ei hellyydenkipeä vaimo kuiten :D Ei vaan. Pitää joskus koittaa täältä Perämeren pojukalta päästä sinne pääkaupunkiin.
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      joo no vaimo pittääki häätää pokeri-iltojen ajaksi kartanolle, eihän siitä mittään tulis ku pojat vain kuolais sen perrään eikä keskittyis pelliin ollenkaan :)
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Joo elikkä pokeri-ilta varmistui, eli perjantaina tai lauantaina (kumpi vaan sopii pelaajille parhaiten) olis tarjolla livepokeria ja saunomista ja mahdollista humaltumista niille jotka näistä asioista ovat kiinnostuneet. Pelimuotoja voidaan ottaa mukaan ihan niin paljon ku ihmiset haluaa, mutta varmaan paras alottaa ihan texulla ja kohtuu pienillä rahoilla :) Sittarit tai käteispelit, mulle ihan sama miten mie rahani häviän.

Tulkaa ihmeessä pelaamaan livepokeria hyvässä ja rennossa seurassa, kauempaaki saa tosiaan tulla, yhdelle pystyn lupaamaan yöpaikan.

Ilmottautumisia vaan tähän niin päästään pitämään hauskaa, mahdollisesti oppimaan pokerista jotain uutta ja ainakin tutustumaan paremmin!
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Älkää sitten pojat/tytöt kovin perseilkö Zanin kämpillä, niin mieki joskus pääsisin mukaan. Nyt täytyy ikävä kyllä sököttää kun on menoja kotikonnuilla, ja kun kohta alkaa taas mullikkajahtikin niin sekin verottaa. Mutta kyllä mie joskus tuun pitään jöötä noihin peli-iltoihin, jos niitä vain vähänkin säännöllisen epäsäännöllisesti alkaa pyörimään. :f_thumbsup:
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Tämähän rupee jo mielenkiintoiselta kuullostamaan. Kun rupeaa sielläkin päin olemaan nuita live-iltoja. On varaa valita täältä kuusamon suunnalta minne sitä joskus sitten eksyy pelaamaan :D
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Hyvä Zanny... joo mulle ainaki on max5€ pelit näin alux... pitää varmistaa toi sopivuus, mutta tässä olis ainaki yks osanottajakandidaatti. Kyny 2x savikiekkosetti löytyy multa, mutta kunnon korttipakka puuttuu. Mulla ne tahtoo olla enempi tai vähempi RIGGED viime aikoina. Aikatauluja tarkemmin kehiin vaan. :f_biggrin:
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      Noniin eli tarkka ajankohta:

Lauantai 19.9.2009 ja peli pyörähtää käyntiin klo 21.15 eli saapukaa yhdeksäksi viimeistään paikalle. Olio tuo sitte settinsä, mulla on papan vanha korttipakka jota ei ole (pahasti) merkitty :D

Varatkaa käteistä mukaan vaikka 5-10€, voidaan pelailla useampiki peli jos osallistuja määrä jää vähäiseksi. Omat saunavehkeet ois suotavaa, mutta kyllä mulla ainaki yks tai kaks ylimäärästä pyyhettä löytyy. Jos olet yösijaa vailla niin ilmoita siitä hyvissä ajoin! Omat viinat myöskin mukaan (pakko ei tietenkään ole juoda jos ei halua, kahvia sun muuta virvoketta löytyy)!

Osallistujat tähän mennessä:

Zanfess
      Oylioika
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Jees... hallitus varmisti mun pääsyn illanviettoon, joten see ya in tha saturday kamraatter :f_grin:

Päivän sessariki kulki jees +4bin, vaikka kerran vedettiinki törkeesti 93/7 tilanteessa OHI :f_thumbsup:

Innolla ootan iltamaa, vaikka viekin aikaa kiusata Jenkkipaisteja.

Tää ei sitte jää tähän kertaan, vaan tehdään oikee traditio. Ja jos siel aletaan ottaa otta kurtussa ja hampaat narskuen räiskiminen nii sellaset hiuksista... tiiätte minne. :f_grin:
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      kylläpä kyllä! toivottavasti saadaan mahollisimman paljon porukkaa ettei ihan heads upiksi mene :D mulla pari kaveria jotka ei vielä osannu sanoa että pääseekö, mutta toivotaan että pääsee niin saadaan edes jonkulainen matsi pystyyn.

Rohkeasti mukaan vaan! Ei me purra!
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Puhu vaan Zanny omasta puolestas vaan... mää viilaan jo täällä hampaita! :s_evil:
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      lisää ihmisiä tarvitaan! näillä näkymin vain kolme pelaajaa osallistuu :( tulkaa nyt hyvät ihmiset pitämään hauska ilta rennossa seurassa ku kerran tällasen rupesin järjestään!

Osallistujat tällä hetkellä:

Zanfess
      Oylioika
      Maketsunen
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Pitäiskö mun soittaa porukkaa mukaan?
      Ku muistaakseni meillä oli juttua, että strategylaisten kaa vietettäis iltaa....
    • Zanfess
      Zanfess
      Bronze
      jos vaan saat pelaajia mukaan niin kilauta!
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Sana on pistetty kiertämään... ex-suomenmestari on kyl varattu, mutta jos jokku muut tulis, nii mikäpä siinä.
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Minä voisin ehkä hamaassa tulevaisuudessa jopa liittyä seuraan.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Hama tulevaisuus voisi olla vaikka ENSI LAUANTAINA prkl :f_grin:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Yks opiskelukaveri tulee remmiin! +1 veijari siis lissää... :f_grin:
    • whooster
      whooster
      Bronze
      Pistähän minutki sakkiin matkaan, toinen josta oli puhetta karkasi jo muille maille. Ite oon aika varmasti messissä lauantaina.
    • 1
    • 2