Numeromies sekoilee sittareissa

• 108500
      108500
      Bronze
      Nonni. Krapula-aamun tuotoksia tuli videoitua hieman. Otin Omahassa uppia sen verran että päätin shotittaa muutamat isommat sittarit.
      Vasen ylhäällä 6$ 6-max turbo, oikea ylhäällä 6$ 9-max turbo, vasen alhaalla 6$ 6-max normi ja oikea alhaalla 10$ 9-max normi. SNG:t on kaikki eri vaiheessa, on alkuvaihetta, keskivaihetta ja loppuvaihetta.
      Nämä tuli sekaisin pelattua. Oliko Herokin aivan sekaisin ja tuliko siitä yhtään mitään?

Katso ja rankaise :s_ugly:

ps.ääntä en tuohon saanut mukaan :(

Numeromies sekoilee @ Pokerstars
  • 6 replies
    • ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Tässä omia havaintoja siihen asti mitä ehdin katsoa eli johonkin 17 min. kohdalle. Tarkoitus siis vertailla siihen miten itse pelaisin kyseiset tilanteet...

OY 00:44 - AQs omasta mielestä turhan iso korotus, löisin itse tuossa 2.5x-3xbb

OA 1:30 - TT en olisi puskenut noilla blindeilla, yleensä joku noista kolmesta sen maksaa ja silloin ollaan useinmiten parhaimmillaan flipissä. Kippi olisi varmaan paras vaihtoehto, kun ei saada ihan settioddsejakaan. Voi olla, että päätyisin silloin tällöin maksuun, kun on tuolla TT:llä pieniin floppeihin jotain arvoa yliparina.

VA 1:34 - KQ ois varmaan standardi korotus 4 kätisessä.

OY 2:25 - A8 korottaisin kyllä buttonista ja ottaisin blindit ellei vastassa oo joku ihan maanikko.

VA 4:45 - A8s miksi noin iso korotus? Oisin itse varmaan noilla blinditasoilla lyönyt 3xbb.

OY 5:35 - AK lähdet ilmeisesti pelaamaan tuota shortstäkkiä vastaan kun noin iso korotus. Olisin taas itse lyönyt sellaiset 2.5xbb tuossa. Mun mielestä saisit ehkä sillä tuon helpommin puskemaan, jos se laittaa sut ryöstölle...

OY 10:00 - JTs tuota en ois kopannut kyllä, kun musta tuo näyttää just slouvatulta A:lta. Et periaatteessa voita kuin täyden bluffin tuossa.

OY 12:10 - Oisin itse puskenut K8. Kuitenkin nyt kipattuna heti seuraava käsi K9 ois mun mielestä pitänyt kipata myös. Eli jos et puske K8 positiosta niin en näe oikein K9:ä loogisena maksukätenä...

Ala 12:25 - Voisiko olla reilun puolen potin konttarin paikka vaikka QQ:lle ikävä floppi?
    • 108500
      108500
      Bronze
      Yes!

Tiukkaa analyysiä, haluaa lisää tälläistä :f_grin:
    • 108500
      108500
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ripakiiski
      Tässä omia havaintoja siihen asti mitä ehdin katsoa eli johonkin 17 min. kohdalle. Tarkoitus siis vertailla siihen miten itse pelaisin kyseiset tilanteet...

OY 00:44 - AQs omasta mielestä turhan iso korotus, löisin itse tuossa 2.5x-3xbb
      samaa mieltä

OA 1:30 - TT en olisi puskenut noilla blindeilla, yleensä joku noista kolmesta sen maksaa ja silloin ollaan useinmiten parhaimmillaan flipissä. Kippi olisi varmaan paras vaihtoehto, kun ei saada ihan settioddsejakaan. Voi olla, että päätyisin silloin tällöin maksuun, kun on tuolla TT:llä pieniin floppeihin jotain arvoa yliparina.

Aivopieru, ja laskin vissiin blindit vs. stäkki vähän väärin ja paisteilin TT:n , toisaalta jos olisin maksanut ja katsonut flopin olisi ollut melkein pakko puskea kun pöytä suht viaton ?

VA 1:34 - KQ ois varmaan standardi korotus 4 kätisessä.

Jep

OY 2:25 - A8 korottaisin kyllä buttonista ja ottaisin blindit ellei vastassa oo joku ihan maanikko.

Tässä oli just se ongelma, että en mielellään korottanut tuota vasemmalla istuvaa vastaan. Se maksoi kaikki ja rankaisi flopilla, sen kanssa sitä sitten hupissakin oli hukassa

VA 4:45 - A8s miksi noin iso korotus? Oisin itse varmaan noilla blinditasoilla lyönyt 3xbb.

scary player. Supernova ja samperin kova luu. Viestini oli selvä: sun pitää maksaa kaikella jos haluat nähdä mun kortit. Näin käytettynä sama kaveri meni sitten myöhemmin ansaan :)

OY 5:35 - AK lähdet ilmeisesti pelaamaan tuota shortstäkkiä vastaan kun noin iso korotus. Olisin taas itse lyönyt sellaiset 2.5xbb tuossa. Mun mielestä saisit ehkä sillä tuon helpommin puskemaan, jos se laittaa sut ryöstölle...

Sama kuin edellä, eli suora peli---> maksa jos haluut

OY 10:00 - JTs tuota en ois kopannut kyllä, kun musta tuo näyttää just slouvatulta A:lta. Et periaatteessa voita kuin täyden bluffin tuossa.

Kuten sanottu, tuon kanssa olinkin hukassa ja mulla ei mitään käryä millä korteilla on liikkeellä :(

OY 12:10 - Oisin itse puskenut K8. Kuitenkin nyt kipattuna heti seuraava käsi K9 ois mun mielestä pitänyt kipata myös. Eli jos et puske K8 positiosta niin en näe oikein K9:ä loogisena maksukätenä...

Samaa suossa rämpimistä ;) tuossa ajattelin, että jos se puskee niin maksan. Nyt riittää tää pelleily, eli fiiliksellä mentiin.

Ala 12:25 - Voisiko olla reilun puolen potin konttarin paikka vaikka QQ:lle ikävä floppi?
      Tosiaan ikävä floppi, ei tehnyt mieli lyödä mitään. Tiedä vaikka olisi slouvannut monsteriaan, toisaalta turnilla saatiin jotain tietoa kädestä. Mutta kuitenkaan riverillä ei ollut munaa painaa lisää ;)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Katsoin myös aikani kuluksi pätkäsi ja hienostihan se lopputulosten kannalta meni.

Muutamia asoita tuli mullakin mieleen.

Ensiksi noista avauksista. Monessa kohtaa avaat hieman oudosti, hiukan niinkuin ylibetsaat. esim 12xBB.
      Muutaman avauksen koko on mielestäni sellainen, että jos vihu maksaa sen, niin siitä on vaikea päästää irti vaikka floppi menisi täysin ohi. Ja jos vihu puskee, niin saattaa olla vielä vaikemampi kipata, kun ei ole edes nähny floppia.
      Tästä syystä parempi olisi välillä 2-4 tai sitten suora pusku.

Sen ensimmäisen QQ käden oikealla ylhäällä olisin ite laittanut pakkaan, koska edellä ensin isostäkki pisti kaiken ja sitten pieni makso kaiken. Yleensä tossa on maksajalla jo kova käsi, niin QQ:kin on käsittääkseni usein perässä.

10 minuutin kohdalla JTs kädellä oikealla ylhäällä ensin meinaat lyödä, mutta päätäkin sitten vain maksaa buttonilta. Käsi on mielestäni ehdottomasti avauskäsi hupissa.
      Vihu on esittänut hieman maksuautomaatin elkeitä aikaisemmin, niin line jossa hän ensin sököttää flopin ja sitten turnilla tuuttaa kaiken sisään sun betsin jälkeen, haiskahtaa isosti.
      Mutta enpä ala siitä moittimaan, kun itse tein aivan saman keskirattailla tänään. Vihu puski turnilla osuessaan kärkirattaisiin ja paisti senkun makselee :)

Hiukan alta 11 minuutin on tossa alhaalla olevassa pöydässä kolmikätisenä sulla BB: ssä A2s. Vaikka sinulla onkin enempi merkkejä kuin vihulla, niin itse en olisi tuota puskua maksanut. Jälkikäteen SnG wizardilla leikkiessäni se totesi, että vihun pitää pelata reilu puolet käsistään, että sen voi maksaa. (en oo paljon käyttäny softaa, että en ole kyllä varma tuosta) :D

Ja saman kuin tuolla edellisellä, niin K9o oli vähän kyseenalainen maksukäsi vihun puskulle. Olisi kyllä käynyt puskukädeksi itellesi buttonilta.

Näin mä tätä kattelin. Muilta osin gz hienosti rahastetuista sittareista. :)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      hups... pientä säätöä vain.
      piti muokata, mutta lainasinkin omaa tekstiäni :f_eek:
    • 108500
      108500
      Bronze
      Niin onhan tuo enemmänkin hallitua kaaosta kuin puhdasta abc:ta ;) En sitten tiedä onko tuossa järkeä vai ei. Alkuosuuden pelaankin lähes aina by the book ja riehuminen alkaa sitten kun stäkkiä kasvatettu ja pelaajat vähentyneet, kun ne pelaa useasti ihan liian tiukkaa peliä pienillä stäkeillään ja isoilla blindeilla. Toi QQ juu oli ihan mutu, maksuautomaatti heittää jättistäkillään allit, mitä sillä voi olla? Ihan mitä vaan ja minähän koppaan ja jos ei onnistu niin avaan sitten uuden sittarin, no ei. On hiomista että tullaan paremmaksi, jos tullaan ikinä. Voittoon tähdätään ja kai sitä jotain tekee oikeinkin kun neljästä pystyy voittamaan kolme ja ei ne voitot näihin jää, toivottavasti ;)

Niin ja ruoska saa viuhua ihan vapaasti :f_grin: