Mikä tässä meni pieleen

• tilttari
      tilttari
      Bronze
      Eli tilanne seuraava... (Ja jokseenkin samanlaisiin caseihin mulla monesti peli kaatuu, kun oon niitä jälkikäteen tutkinu.)

Pöydässä aika passiivista peliä kaikilla, MP2 oli varastellut blindejä jo aiemmin positiosta. Aattelin, että sama juttu jatkuu.

Olisko ollut parempi lyödä jo preflop eikä yrittää kasvattaa pottia? Eipä olis ehkä mennyt tuota mikä meni nyt ja olis ehkä voinu saada blindit ja tuon $0.20 (BB ei varmaan olis lähteny mukaan, jos olisin lyöny). Flopilla %:tit on kyllä käsittääkseni mulle aika hyvät. Vaikka kävi kyllä mielessä MP2 taskuässien mahdollisuus.

Oikeestaan kysymys kuuluu, kumpi meistä on suurempi paisti :tongue: Oliko mun pelissä mitään järkeä?
      Eikö tuo MP2 preflop raise oo melko älytön näihin micropeleihin, entä flopilta tullut värin veto?

UTG: $11.48
      UTG+1: $4.82
      UTG+2: $2.00
      MP1: $12.70
      MP2: $11.04
      Hero (CO): $1.78
      BTN: $13.04
      SB: $5.95
      BB: $4.63

Pre Flop: ($0.07) Hero is CO with Ks Kd
      4 folds, MP2 raises to $0.20, Hero calls $0.20, 2 folds, BB calls $0.15

Flop: ($0.62) Ah Kh 7s (3 players)
      BB bets $0.10, MP2 raises to $0.50, Hero raises to $1.15, BB folds, MP2 raises to $1.80, Hero calls $0.43 all in

Turn: ($3.88) Qh (2 players - 1 is all in)

River: ($3.88) Td (2 players - 1 is all in)

*** SHOW DOWN ***
      MP2: shows [7h 6h] (a flush, Ace high)
      Hero: shows [Ks Kd] (three of a kind, Kings)
      MP2 collected $3.73 from pot
  • 4 replies
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      No 3 bet pre ois ollu ihan pop =P
      Flopilta ihan normi peli =)

Ps. käytä vaikka http://www.pokerihanska.com kautta kädet niin on mukavampi lueskella.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Jep, samaa mieltä olen vizahin kanssa, että 3bettiä preflop ja tolla stäkillä olisin ite jo puskenut kaikki keskelle preflop.
      Syy tähän on, että standardi 3 betti tohon olis luokkaa 0.60 ja sinulle jää sen jälkeen enää just reilu taala stäkkiin, joka flopilla kuitenkin lähes flopista riippumatta tarkoittaa sitä, että jos jatkat niin lyöt loputkin.
      Minun mielestäni tässä kohtaa voi sen verran yksinkertaistaa ratkaisuja, että pistää vihun sitten miettimään maksaako enää 76s tai Ax kädellä sun puskua.
    • tilttari
      tilttari
      Bronze
      Ok, tattista kommenteista.

Jotenki tuntuu vaan olevan uskomattoman huono tuuri näissä all-in puskuissa pikku stakilla. Tyyliin AA kädessä BB ssa, buttoni ainoana 3bettaa, SB fold ja all-in itseltä, buttoni maksaa mukisematta. Flopilta 10 7 7, turnilla ja riverillä pientä roskaa.
      No yllätys sinänsä, buttonilla 57o ja ottaa rahat kotiin. Jessös mä hajoan noihin. Aina joku vetää ohi roskakädellä.

Statiikka näyttää näiden vuoksi enemmän pokasahan terältä kuin nousujohteiselta suoralta ;( Kipusi, kapusi, putosi. Ja yhä ylös yritän...
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Silti sä oot puskiessas pelannu oikein ja olit vaan ul kun paisti veti ohi ;)