Juttusarja, jossa haastattelemme tunnettuja suomalaisia, jatkuu tänään. Tarkoitus on, että julkkikset muun ohella kertovat myös suhteestaan pokeriin.

27.ssä osassa taiteilija Tomo Kojo kertoo muun muassa lämpimästä suhteestaan pokeriin ja paljastaa, mitä levytysrintamalla tapahtuu. Ohessa muutama haastattelusta napattu sitaatti:

"Pari päivää kun siellä laivalla tahkottiin (pokeria), niin jumalauta tämä peli kolahti. Se olikin hauskaa touhua."

"Se on mulle ihan hepreaa, internetpelissä olen ihan out. Se on luonteelleni liian vaarallinen juttu. Rahan omistajanvaihdot ja pelaaminen tapahtuvat niin tunteettomasti."

"Mulla oli sukassa vielä 500 markkaa, ja voitin sillä sitten niin saatanasti. Tuli oikein niin urakalla pesetoita, että sai ihan golfbägeihin työntää. Posketon fiilis tulla Suomeen, kun rahaa oli enemmän kuin lomalle lähtiessä."

Voit tähän viestiketjuun kommentoida haastattelua.

Tiedätkö, kuka tunnettu suomalainen pelaa pokeria tai on ainakin kokeillut tätä jaloa harrastusta? Kenet sinä haluaisit jatkossa haastatteluun? Kerro se foorumilla:

Ehdota tunnettua suomalaista haastateltavaksi