2x AA ja 1x KK

• kravdude
      kravdude
      Bronze
      Break-eveniä vedellään, eikä nämä auta asiaa yhtään. Käsihistorioita ei tällä hetkellä huvita ettiä:D Jos epäilyjä löytyy niin mieluusti laitan tänne. Sen verran hauskoja ovat.

Tilanne 1:
      Minä isossa blindissä ja kädessä AA. Kaikki vihut foldaa. Sain sen 0,5BB kylläkin:D

Tilanne 2:
      Reissu AA:n kanssa(4xBB). Fold fold fold fold. Olisi pitänyt varmaan slouvata...

Tilanne 3:
      Normi reissu(4xBB) KK:n kanssa. Ei maksuja.

Jäin 2 biniä plussalle sessiosta, mutta noissa tosiaan ainesta vähintään kahteen toiseen. Ei siis kyse mistään Bad beatista, mutta näitäkin käy. Ässät tulee 1/210 ja mulla 2 kertaa 5min aikana ja näin ne tuhotaan!!!!(Kaikki kädet eivät samassa pöydässä)
  • 7 replies
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Tuttu tilanne. Korotus AA:lla ja kaikki kippaa. Sitten ku korottaa jollain suittariroskalla, niin johan on koko pöytä mukana. :D
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Ite oon siirtynyt 3.5bb korotuksen käyttöön.
      iPokerilla siis, niin shortteja suurin osa.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Taas porukka kippas 4xBB reissuun, kun mulla AA. Täytyy todella alkaa miettiä pienempää reissua, vaikka 3xBB. En silti halua halvalla porukkaa mukaan, ettei osuta kovaa roskakädellä.
    • Joonassss
      Joonassss
      Bronze
      Juu tuttu tilanne toi x) Sit jos limppaa tietäen et kukaan ei kuitenkaa maksa tai korottaa vähemmän niin sit tullaan jollain A2 ohi...
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      kyllä mun mielestä se kaikkein paras peli on kuitenkin niin, että pelaat sen KK+ ihan samalla tavalla kuin esim JJ tai AJ käden.
      Eli perus korotus preflop
      KK+ vastaan, jos joku lähtee kisaamaan, niin 4-bettiä allin. Sit ihmetellään, että millä roskalla lähtivät mukaan.

Ennemminkin niin, että pelaat hieman huonompiakin käsiä sillä peruskorotuksella ja sitten osumalla otat raa'asti valuee paisteilta ja luovutat, jos ei osu tai vihu pyristelee vastaan, kun on marginaalinen käsi.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Ihan normaalia. Alat avaa vähän löysemmin ja pelaa aktiivisemmin, niin alat saada paremmille käsillekkin maksuja... Sit kun huomaat, et alat saada maksuja vähän liikaakin niin tiukennat taas.. Pyri aina tarkkaileee ns game flowta ja miten kukakin pöydässä pelaa ja millainen imago sulla on.. Usein yksi hävitty käsi, jossa näytät kortit jollain hassulla pelillä saattaa muutta sun koko imagon pöydässä.. Käytä tätä hyväksesi.. sama myös toisin päin.. Jos joka kerta kun meet showdowniin ja sul on tyyliin iso pari tai AK niin sun avauksia ja reissuja kunnioitetaan ihan eri tavalla !!
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      EoNiten neuvoja kompaten, löysennät peliä ja näytät pari pilliä.

Täytyy itsekin itkeä hieman;

Uudella saitilla pelit on todella hyvät, vihut karmivia. Mulla vpip jotain yli 30 ja non showdown winningsit plussalla, mutta showdownissa tulee turpaan kokoajan, vihut on valehtelematta vetänyt tänääkin jokaisessa potissa riveriltä sen 2-4 outtisen. Sairasta.

Äskenkin avaan CO 94s, vihu maksaa JJ, barreloin tripseillä koko matkan K-korkeaan boardiin ja pääsen shovettamaan riverille jämät, River J, GG vittu. Ei auta että on Dwan 2.0, varianssi ei suostu yhteistyöhön.

:D