ROI DoN sittareissa

• kravdude
      kravdude
      Bronze
      Terve!

Kokeilin tässä vaihtelun vuoksi DoN(tupla tai kuitti) sittareita, kun normaali SSS alkoi hajottamaan liikaa. Nyt on 10 DoNia pelattu ja 8: ssa olen tuplannut sijoitukseni. Toinen häviö oli puhdas ohiveto(80%-20% flopilla) ja toinen oli turbo - en pelaa turboja.

Ei taida sama runi jatkua, eihän? Millaisiin tuottoihin olette päässeet DoN sittareita pelaamalla? 10 on tooodella pieni otos, tiedän.

edit: 8 pois
  • 10 replies
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Kyllä pienillä tasoilla 7/10 rahoille on realismia, hiukan saitista riippuen nuo DoN:t ovat joko ilmaista rahaa tai ilmaista rahaa.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Helpolta ne tuntuvatkin. Kuoppaan ringissä - haen rahat takaisin sittareista. Täytyis alottaa ne sittarit vähän aikasemmin aina, ettei kuopasta tulisi niin syvä:D Nyt on pelattu lisää sittareita, n.20 sanoisin ja voitto% on 80. Täytyy tosissaan harkita niihin kokonaan siirtymistä.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Joo

Tasosta ja paikasta riippuen donit on easy money.. helpompaa kuin sss
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      jee..
      ens viikon lauantaina on sitten vuorossa todellinen doni sessio ja siinä oppii paljon kun mä ja typohh pelataan finaali loppuun joten tervetuloa kuunteleen jos haluut jtn oppia kun typohh opastaa donia.. zammy kait mukana myös :f_cool:
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Helpolta ne tuntuvatkin. Kuoppaan ringissä - haen rahat takaisin sittareista. Täytyis alottaa ne sittarit vähän aikasemmin aina, ettei kuopasta tulisi niin syvä:D Nyt on pelattu lisää sittareita, n.20 sanoisin ja voitto% on 80. Täytyy tosissaan harkita niihin kokonaan siirtymistä.
      PokerStars. Rakea $1 doneissa $0,10, mikä on puolet vähemmän kuin muualla -> 100 DoN:sta säästät $10. Eikä ne paljon muista saiteista eroa noilla tasoilla.

Pokerihuone. Sama reikki, mutta huonommat pelaajat, ja lisäksi 6-henkiset donit kymppien lisäksi.

Äiti suosittelee. :f_cool:
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Niin itseasiassa iPoker on ainoa missä olen törmännyt tupla rakeen.
      Tupla rakella ei missään nimessä kannata pelata. :P
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja player9000
      Niin itseasiassa iPoker on ainoa missä olen törmännyt tupla rakeen.
      Tupla rakella ei missään nimessä kannata pelata. :P
      Ei kannata ei. OnGamella esim on, FTP on tuplarake myös, mutta siellä ei DoN, tavan SnG. Ja Starssilla taitaa olla 20c normeissa, 10c turboissa (korjatkaa!).

Pokerihuonetta suosittelen.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Starsilla 10c turboissa ja 15c normeissa dollarin tasolla
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Starsilla pelailen niitä normaaleja 15c sittareita. Koitetaan SSS valloitusta ehkä joskus myöhemmin.
      Sillille: onko la siis kyseessä jokin valmennus vai? Ehdottomasti olen mukana!
      Alan kehittää itsestäni todellista turnausharjaa! Tänään tuli starsilla 4. sija tuhannen pelaajan joukosta. Buy-in oli kylläkin vain yhden sentin, joten en kehtaa voittorahoja edes mainita. Hyvä boosti itseluottamuksen kannalta.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      On mutta vasta ensi viikon lauantaina.. :f_thumbsup: