Viikon Visa: NL ja AK kädessä

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tänään pääset jälleen "Viikon Visan" kimppuun eli testaamaan pokeritietämystäsi. Tällä kertaa pohditaan hankalaa AK-kättä No Limit Hold'emissa. Montako pistettä saat kasaan?

"Viikon Visan" pääset suorittamaan tästä.

AK eli Big Slick on yksi Hold'emin vahvimmista aloituskäsistä. Sen pelaaminen ei silti ole aina helppoa. Varmasti olet kuullut sanottavan, että "AK on kuin Anna Kournikova - näyttää hyvältä mutta ei voita koskaan". Testaa nyt, miten sinä onnistut asiassa! Vastattuasi näet saavuttamasi pisteet sekä ratkaisumallit kaikkiin kysymyksiin.

Kerro meille foorumilla mielipiteesi tästä visasta! Paljasta muille, montako pistettä sait kasaan ja oliko visa mielestäsi vaikea! :)
  • 16 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Pisteesi ovat 11 / 26. Sait oikein 42 %!

Ei tuo AK oikein sovi meikäläiselle - ei edes näin teoriassakaan! Eiköhän kyseessä ole käsi, jolla olen kaikista eniten kuopannut... :f_cool:
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Pisteesi ovat 19 / 26. Sait oikein 73 %!

Menipä huonosti.. :f_confused:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      12/26 ja 46% oikein. Komppaan PokkAA - mulle myös eniten tappiota tuottanut käsi.

edit. typo
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Pisteesi ovat 20 / 26. Sait oikein 77 %!
      vastasin niin kuin kannattavaksi oletin.

mutta vastaamalla kuten itse pelaan alle 50% :O
      yli agroilen AK:t
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      21/26

AK tappiolla täälläkin. :D
    • TemeTee
      TemeTee
      Bronze
      Pisteesi ovat 23 / 26. Sait oikein 88 %!

Oho, tais tulla enkat. Näköjään jotain tarttunut päähän.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Pisteesi ovat 23 / 26. Sait oikein 88 %!

Jotai menee oikeinki. Paras vaihtoehtohan on puskea all-in joka tilanteessa :s_cool:
    • Pokerspelar3
      Pokerspelar3
      Bronze
      24/26, oisin ite yrittäny floutata ton yhen AK:n. Mut mulla onki AK:t trackerin mukaan 1000e plussalla. :] :f_cool:

AKo:lla tienannu enemmän ku ässillä, aika jännä sinänsä.

Muoks. Näyttäs olevan vieläpä käsi jolla oon tienannu kaikista eniten... Jännä.
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      20/26! :f_thumbsup:

AK on juurikin se käsi mitä inhoan kyllä yli kaiken.. :D

Yksi pieni toivomus olisi näitä visoja koskien, mikä tuli mieleen tuosta ensimmäisen kysymyksen vastauksesta. Siinä sanottiin näin:
      "Vastustaja kyllä todennäköisesti tietää aggressiivisen tyylisi ja laajan avauskorotusjoukkosi, mikä sinun on huomioitava."

Eli on hieman ikävää että vihulainen tietää oman pelityylin, mutta Hero itse ei.. :f_grin:

Jos saisi vaikka visan alkuun tämän Heron statsit, niin voisi enemmän miettiä sitäkin puolta, kerran silläkin on vaikutusta näihin päätöksiin.

Niin ja tällä nalkutuksella ei sitten ole mitään tekemistä sen kanssa että olisin muka ollut pettynyt omiin pisteisiin.. :f_rolleyes:
    • degnic
      degnic
      Bronze
      24/26, en kyllä oikein tykkää painaa aggroja vastaan tuossa kun värinveto täyttyy ja itsellä kärki, mutta muuten pisteet kotiin. :f_thumbsup:
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Pisteesi ovat 25 / 26. Sait oikein 96 %!

oho biittasin deggynkin, tosin vähän tuuriakin kun ei kovin varmaa ollut. En tykännyt päästää irti AKsta check-raseen, kun kärki on kiinni. Värinveto tilanne mietitytti myös mut nyt päädyin oikeaan ja usein lyön myös osumattomalla ak:lla konttarin, mutta nyt aattelin että tossa haetaan perässä checkausta. Pelaankin fullia missä vihut pistää sut lähes AA/KK kädelle kun 3bettaat, niin voi oikeestaan aina lyödä conttarin.
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      14/26 mulle, ei sinällään yllätä yhtään, harjoituksen puutetta. :D
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Katos, mä en tajuukkaan mitään NL preflopista. Tulikohan kellekään yllätyksenä. :f_confused:
    • Juolukka
      Juolukka
      Bronze
      Pisteesi ovat 24 / 26. Sait oikein 92 %!
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      15/26 Tämän takia en pelaa NL BSS koska en osaa huijata roskalla vaan kippaan pois suosiolla.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Pisteesi ovat 19 / 26. Sait oikein 73 %!

AK:n pelaaminen on ollut minulla tosi vaikeaa ja paljon on hävitty sillä kädellä.
      Tulos sikäli oli yllätys, kun siellä oli 2 tehtävää väärin ja muut antoivat täydet pisteet.

Ekassa ja kolmannessa kyssärissä meni linjat sekaisin ja ei herunut pisteen pistettä.