mitä on tapahtumassa?????

• sunjuk951
      sunjuk951
      Bronze
      Siis ei voi olla totta nyt tässä viikon sisällä yhtenä päivänä sain kaksi kertaa värisuoran ja kerran neloset nyt tänään sain 5 min sisällä kolme kertaa AA käteen. ja siis viikon sisällä olen saanut ainakin neljät neloset...
  • 4 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Älä käytä kaikkea tuuria yhden viikon aikana. :f_wink:
    • st628rt
      st628rt
      Silver
      Näin se joskus menee. Pistä taas viestiä, kun et ole saanut ässäparia kolmeen viikkoon ja nelosisa nähnyt vaan amerikkalaisissa elokuvissa keinohedelmöitysklinikoilla. :D
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Tulee mieleen FL heads up 7 card stud sessio jonka pelasin. Vihu vetäisi 2 kertaa neloset ja kerran värisuoran mun täyskäsiä vastaan sessiossa. Pelattiin about 1 000 kättä, en suostunut poistumaan pöydästä kun se oli niin totaalisen paisti. Veti vaan ohi :D Kyllähän se tuhannen käden jälkeen katkesi...

Joskus se tuuri onneksi sattuu myös omalle kohdalle. Nauti siitä niin kauan kuin sitä kestää ja muistele sitä sitten kun nauloja ei näy, jos näkyy niin ne kräkätään, 2nd nut fullit on paperia vihun nelosia vastaan ja niin edelleen.
    • tilttari
      tilttari
      Bronze
      Sitä on ilmassa. Itse sain eilen samassa pöydässä suoraan aloituksesta 5 jakoa peräkkäin AA, AKs, AA, AKo ja QQ. Yksi jako jollain roskalla väliin ja sit taas AA ja TT.
      Voi kerpele ku vihut otti lämpöjä :D