Päätös rauhoittaa tilanne

• Nervosa666
      Nervosa666
      Bronze
      hyvät pokerstrategyläiset! viimeaikaistet onlinepokeri badbeatit ja doomswingit ovat olleet sen verran pahoja että pitää palautua niistä ennen kuin jatkaa. Olen tullut huonolle tuulelle useasti viikossa ja tästä saan kiittää suurimmaksi osaksi
      runner runner ohivetoja ja kaikkea mitä köyhät ulkomaalaiset yrittävät taidon puuteessa! Suunnitelmissa oli siirtää 500e-1000e jollekkin saitille mutta nyt se saa jäädä odottamaan. Ei ole oikein jos jatkan pelaamista tällä hetkellä.
      online pokeri ei saa vaikuttaa omaan mielialaan negatiivisesti jos olen oikeassa.
      ulkomaalaisviha on kasvanut helvetisti kiitos typerien 6 4 offareilla all in maksavien ulkomaalaisten kanssa. jos nutsit menee hiuksista vittuun preflop allinnis 6 4 vastaan tai samantyylisiä käsiä vastaan 4 kertaa 6sta saa vähän miettiä mikä meni vikaan... pitäisikö kipata AA preflop jos sillä otetaan enemmän turpaan. onneksi livepelit menee hyvin. onko jollain kokemusta tauosta?
      foorumilla pysyn tiukasti vaikka en pelaa itseni takia. päädyin tähä tulokseen että pidän taukoa koska olen enemmän ärtynyt jatkuvasi mitä normaalisti.
      perhe ensin sitten työt :) hyviä pelihetkiä kaikille ja menestystä.
      onko oikea päätös jos saa kysyä. sekavasti ehkä kirjoitettu vaikka selvinpäin.

------Vesku--------------
  • 12 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Nervosa666
      perhe ensin sitten työt :)
      Siinä homma kiteytettynä! :f_thumbsup:

Ja eiköhän aina välillä meille kaikille tauko tee hyvää, sillä downswingit kuuluvat pokeriin eikä niitä kukaan välttää voi... :f_cool:
    • sup22
      sup22
      Global
      onkohan teillä vinkkejä täyteen nollaamiseen kun on pientä kuoppaa kaivettu tässä ja ei ole yhtään auttanut oikein mikään. Pitää taukoa, niin ekat 2-3 pävää ovat +ev mutta sen jälkeen taas menee päin helvettiä kaikki. Onko vinkkejä miten kokonaan nollaa kaikki swingit ja miten menee rahallisesti?
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Kerrassaan hyvä idea. Downswing koettelee hermoja todella kovasti. Pokerin pelaaminen pitää olla hauskaa. Tiiän miltä tuo tuntuu ja sillon tauko tekee hyvää.
      Mulla tuli pahaa biittiä just ennen kertausharjoituksia ja toi viikon tauko teki tosi hyvää niin monella tapaa pokerin pelaamiselle.

Kirjoittele blogia ja ajatuksia, nii koitetaan vaikka tehdä tästä biittien sävyttämästä elämästä hiukkasen vähemmän vittumaista :f_grin:
    • ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Tuo on juu se pelaajan pahin vihollinen tuo Kestotilt. Itse myös kokeneena saman asian mulle paras lääke on ollut se että pelaan silloin kun pelaaminen on kivaa...en ole ainakaan pysytnyt tähän mennessä pelaamaan hyvin siten että mulla ois jotkut tuotto- tai pelimäärätavoitteet vaan tosiaan silloin pelataan kun se maistuu.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global

Pokeri se peleista jaloin ja parhain :D

Tauko tekee aina hyvää...

Itsellä oli just pisin tauko vuoteen tuossa kuun alussa.. Oli jotenkin niin jotenkin...

Tulet sitten taas kahta kovemmalla raivolla ja zempillä takaisin kun alkaa taas homma kiinnostaa..
    • ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Kato Niitti tullu baarista, ei tullu vissii piparia tänää höh :(
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja ripakiiski
      Kato Niitti tullu baarista, ei tullu vissii piparia tänää höh :(
      Jätetäänkö kuitenkin muiden ketjut rauhaan. Pipari juttuja voi lueskella sitten vaikka blogista..

ps: en ollu ees baarissa :O
    • Nervosa666
      Nervosa666
      Bronze
      nyt on kiva kokeilla minttuviinapullon kans mixed turnaus ja sitte otai horsea ehkä viel :) katotaa miten menee:) yritys voittaa tilttaus :D kännis :O
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Mulla on hyvä keino tohon downswingiin.. aina kun tulllaan taso alaspäin niin se kasvattaa luonnetta että saa tason nostettua !!
    • Nervosa666
      Nervosa666
      Bronze
      tosi on! vittu ko on nii päisää horse turnauikses :D ekatauko ohi... yli averagen...
      jos sitä voittais----
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Kyllä tauko tekee hyvää itse kullekin aina välillä. Itsekin oon nyt pitämässä pientä taukoa. Tai no, vähentämässä pelejä. Huomasin että pelaamisella on ihan liian iso osa mun elämässä. Tajusin sen kun joskus päätin että "tänään en pelaa". Lopputuloksena istun koneella ja mietin että mitähän sitä tekisi kun ei saa kerran pelata.

Täydellistä "ei-pokeria-ollenkaan-kuukauteen" -taukoa en oo kyllä pitämässä, mutta koitan löytää vähän sisältöä grindaamisen ulkopuoleltakin tähän elämään. Suosittelen jokaiselle aina välillä :)
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Sawkko
      Kyllä tauko tekee hyvää itse kullekin aina välillä. Itsekin oon nyt pitämässä pientä taukoa. Tai no, vähentämässä pelejä. Huomasin että pelaamisella on ihan liian iso osa mun elämässä. Tajusin sen kun joskus päätin että "tänään en pelaa". Lopputuloksena istun koneella ja mietin että mitähän sitä tekisi kun ei saa kerran pelata.

Täydellistä "ei-pokeria-ollenkaan-kuukauteen" -taukoa en oo kyllä pitämässä, mutta koitan löytää vähän sisältöä grindaamisen ulkopuoleltakin tähän elämään. Suosittelen jokaiselle aina välillä :)

Mä oon huomannu ton saman asian ! Ja siitä tulee aina vitsailtua, Mut se on oikeesti aika vakava juttu. Toi on hyvä tiedostaa. Tosi-asia on et jostain se on aina pois.. Oli sit parisuhde terveys työt koulut mikä tahansa... Asiat pitäs laittaa aina tärkeysjärjestykseen. Ja jonkinlainen aikataulu jossa olis ruoka ajat harrastukset pokeri ymsyms olis hyvä olla, vaikka ei ihan natsi meiningillä sitä noudattaisikaan. Mutta se, että sais kuvan siitä kuinka paljon oikeesti pokru vie aikaa. Ja kuinka nopeasti sitä uppoutuu nettiin ja muuhun tosi turhin asioihin..