Numeromies sekoilee sittareissa osa 2

• 108500
      108500
      Bronze
      Purkitin tuossa aamulla neljän 1$ sittarin peluuta Fulltiltillä.
      Ääntä ei ole, koska mikki sanonut sopimuksen irti :( mutta kertokoot kuva enemmän kuin 100 sanaa.

Mielestäni suht solidisti menee, paitsi että parissa kohdassa pientä aivopieruilua havaittavissa kun ajatus menee katki ;)

No jokatapauksessa tuossa olisi dixygon @ Fulltilt

Pakattu .rar tiedostoksi.
      Koko pakattuna 20mb
      Muoto Avi
      Kesto n.30 min.
  • 4 replies
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      ai hieno homma... kattelenpa iltasella, kun olen päässyt töistä pois.

Tulikivenkatkuista viiltävää analyysiä tulossa :s_evil:
    • 108500
      108500
      Bronze
      Juu, otan vastaan mielelläni viiltävää ja tulikivenkatkuista analyysiä, kunhan olen päässyt illalla töihin ;)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Noniin. Kattelin sun videos vasta äskettäin, kun en eilen ehtinyt.
      Ihan ensin... mikki kuntoon perkele... nää on niin tylsiä, kun ei oo mitään selvityksiä sun aivopieruistas :P

Tämä siis ei ole, että näin sinun pitäisi pelata vaan näin minä tämän homman paisteilen :)
      Kaikki kohdat ovat täysin avoimia julkiselle nöyryytykselle ja ojennukselle. :f_thumbsup:

YO|00:21
      Positio on kaikkein surkein tuolla kädellä, mutta kun pitäisi maksaa vain 30 niin silläkin riskillä, että BB korottaa sun perään, niin itse ottaisin riskin ja täydentäisin blindin.

Tarkoitus ei ole lähteä KQo kädellä riehumaan kärkiosumalla limpattuun pottiin vaan mahdollisimman halvalla nähdä floppi ja osua monsteriin, jota voi turvallisesti pelata.

Preflopin äksöni todennäköisesti sisältää limpatuilta värinvetoja, broadway kortteja, ässä-roskia sekä pieniä 22-99 pareja. Näitä vastaan KQo sopii mielestäni mainiosti halvalla katsottuna.

AV|06:00
      Tilanne AJo keskipositiosta on tuossa kohtaaminulle hieman ongelmallinen. Jälkeen on suht paljon toimioita jäljellä ja BB on vain 6bb stäkillä.

Itselläni tulee helposti tässä kohtaa mieleen, että lähteekö BB pelaamaan koko stäkillään ja usein kyllä, niin riittääkö AJo vahvuus sitä vastaan.
      Tässä kohtaa 3x korotus on ihan ok, mutta mitä tee kun BB puskee?

Voisi olla paljon parempi lyödä samantien sen verran, että jälkeesi tulevat joutuvat oikeasti miettimään kannattaako lähteä mukaan ja mahdollisuutesi saada pelkästään BB vastaasi paranevat.

Yhtä vastaan AJo käsi toimii huomattavasti paremmin kuin useampaa vastaan.
      Flopilla kippi on ihan ok, kun jälkeesi on vielä 1 toimimassa, mutta ei mielestäni tule kysymykseenkään jos olisi ollut huppitilanne.

AO|09:15
      Limp 77: lla on ok. Floppi sökötellään, kun ei osu.
      Turni parittaa pöydän ja on ihan standardia, että joku tuohon turniin lyö, kun kukaan ei ole aikaisemmin lyönyt.

Turnin minibetsin olisin itse jättänyt maksamatta, kolmesta syystä.
      Hyvin usein mukana on värin vetäjiä ja boardi mahdollistaa sen. Maksaessasi minibetsin annat vetäjälle vain paremmat odsit.

Kovin usein värin vetäjät ovat myös ässä roskan lisäksi Kx tyyppisillä käsillä ja osuessaankin flopille eivät uskalla heti flopilla lyödä. Kuten itsekin huomasit niin värinvetäjä ei edes lyönyt riverillä osuessaan, mikä mielestäni olisi kyllä ollut paikallaan.

77 ei tuohon boardiin ole kovin kummoinen käsi ja mahikset voittoon on pienet, useimmin sinun täytyy parantaa voittaaksesi ja siihen sinulla on vain 2 outtia. Lisäksi, koska sinulla ei ole aloitetta, niin et voi edes kovin helposti esittää mitään kättä.

En mä tiedä... olisin kuitenkin kipannut turnin. :P

AV|12:35
      88 mielestäni tuossa kohtaa on joko limpaus tai pusku. Paitsi jos tuo pöytä oli DON, jolloin kyseinen korotuse preflop tuolla stäkillä jättää sinut vielä eloon, jos joku maksaa tai korottaa.

Tuolla korotuksella jälkeesi jäänyt carguy47 voi tehdä kiusaa joko maksamalla tai puskemalla. Kummassakin tilanteessa olet mielestäni ikävän päätöksen edessä jos floppi ei osu sinulle.

YV|14:00
      AA Cuttoffissa.
      Muuten meni ihan hienosti, mutta betsizet olivat hieman oudot.

Flopilla betsasit 240, mikä oli sinänsä melkein ok. Kolme kertaa se melkein stäkkää vihun. Tässä kohtaa ajatukset pitäisi olla vain siinä miten saan vihulta kaiken keskelle.

Turnin betsi oli vain minit??? Mietin vain mitä mielessä?
      Tässä kohtaa pitäisi ehdottomasti lähteä siitä, että riverin lyönnille olisi luontevaa lyödä vihun stäkin kokoinen betsi.
      Ehkä muuvailuna sökötys ja riverillä överipusku, jos jotain, mutta mielestäni vähintäänkin se sama kuin flopilla eli 240.
      Riverille olisi sen jälkeen ollut easy money lyödä vihun stäkin verran ja katsoa, kun hän maksaa itsensä ulos.

AV|14:25
      Ihan ok minun mielestäni lyödä flopilla ja kipata vihu korotukseen.

YV|14:30
      ATo ok korotus ennen tuota pientä stäkkiä.
      Floppi osu kärkeen, mutta kun mukana on yksi all-in ja pelaat vain sidepotista toista vastaan, niin en mielelläni lähde korottelemaan, muuta kuin nutseilla.
      Sökötellen loppuun pelkällä kärjellä.
      Riverin kahdella parilla lyönti vihun minireissun päälle on veren kerjäämistä nenusta.
      Vihun voi mielestäni laittaa iisisti setille tai J korkealle suoralle tuosta. (kirjoittaessani en ollut vielä nähnyt kättä loppuun :P )

Pahimmillaan olet perässä jo heti alkuun tai ajat kolmanen vihun potista pois.
      Kahdestaan teillä kahdella on paremmat mahdollisuudet voittaa all-in kaveri ja saada hänet ulos pöydästä.

YO|16:50
      A5o buttonilta olisin melko varmasti puskenu. Nyt en seurannu niin tarkasti, että miten SB siinä pelailee, mutta jos vaikuttaa vähänkin järkevämmältä, niin puskua vaan.

YV|17:40
      Korotit SB: stä kun button lyö pienen stäkkinsä sisään.
      Tässä kohtaa eristyskorotus on mielestäni hyvä.
      On parempi, että ennen floppia eristät itsesi huppiin all-in kaverin kanssa, ettei hän saa voittaessaan triplaa tai jopa enemmän takaisin.

YV|18:25
      ATs buttonilta ja teit minireissun. Ehdottomasti tuolla stäkillä, blindeilla ja korteilla vähintään 3x.
      Et osunut flopilla, mutta kuitenkin huppitilanteessa mielestäni tuohon kuuluu positiosta 100% konttari. Nyt sinä vain sökötit. Miksi?

Turnilla osut toiseen korteistasi, mutta vihu donkkaa 2/3 pottia eteen. Tosi paha paikka mielestäni. Nyt et tiedä osuiko vihu vetoon, 2 pariin, kärkeen jo flopilla vai mihin.

Riverillä et enää voi olla varma oletko edellä vai takana. Valuena et voi lyödä minibetsiä. Ei tuollaiseen riverin minibetsiin voi kukaan kipata, jos on osunut johonkin.
      Olisin vain sököttänyt perään.
      Mitä olisit tehnyt jos vihu olisikin lyönyt kylkeen?

YO|18:50
      KK pusku buttonilta ja sait valuet kahdelta kalalta. WP ;)

YO|21:20
      55 SB: ssä.
      button reissaa minit ja sinä pusket kaikki keskelle.
      Pikkuparilla en olisi näin tehnyt. Maksanut korkeintaan, mutta ehkä kuitenkin tässä tilanteessa kipannut vielä.

YV|28:40
      QQ: lla buttonissa
      Korotat minin, kun aikaisemmin olit korottanut 3x.
      Hieman läpinäkyvää.
      Jatkaaisin samoilla korotuksilla kuin aikaisemmin.
      Jos vihu näyttää siltä, että maksaa kaikki korotukset, niin pikkuhiljaa nosta korotuksia.

AO|29:20
      KK SB: ssä
      KK+ ei voi pelata väärin... paitsi limppaamalla ja slouvaamalla preflop ja flop.
      Täydennät blindit, jota itse en tuolla kädellä olisi tehnyt koskaan.
      KK on +ev, jos saat kalkut sisään preflop vaikka vastassa on AA.
      Mitä miteti kun näin teit?

YV|30:30
      T9+ konnektorit ja suittarit voi mielestäni korottaa buttonilta ilman sen kummempaa miettimistä?
      Katoin, että tuossa aikaisemmin jo yhen T9 konnektorin kippasit.

AO|31:00
      Mielestäni hieman turhaan pistää stäkkiään likoon OESD:llä. Mutta, jos tuossa olisin lyönyt, niin kyllä siinä kannattaa laittaa heti koko stäkki flopilla eikä antaa vihulle mahiksiä yrittää puskea sinua pois.
      Ideana on, että nyt vihu laittoi sinut tekemään päätöksen, kun sinun olisi pitänyt pistää vihu tekemään sen.

Simmosia...Jäikö sinne yhtään kättä josta en olisi jotain keksinyt? no ei vaiskaan.

Hyvää peliähän tuo kuitenkin oli. Ei voi moittia kun kaikki meni rahoille ja yhdestä napsahti voittokin.

En minä loppupeleissä ole ihan oikea mies sanomaan onko nuo minun mainitsemani jutut jotain virheitä vai ei.
      Ne on sellaisia joita itse pelaan toisella tavalla.
      En kuitenkaan ole vielä biitannut mikrosittareita, joten ota varauksella. :f_tongue:
    • 108500
      108500
      Bronze
      Juu kiitoksia kommenteista. Jälkikäteen itsekin useamman kerran katselleena juuri nämä kohdat mietitytti ja jo heti pelien jälkeen tuo AJ ja 55 perseilyt ;) No oppia ikä kaikki. Ja kiitokset jälleen :)

Kaikista muista olen samaa mieltä paitsi seuraavasta:

tähän: AO|29:20
      KK SB: ssä
      KK+ ei voi pelata väärin... paitsi limppaamalla ja slouvaamalla preflop ja flop.
      Täydennät blindit, jota itse en tuolla kädellä olisi tehnyt koskaan.
      KK on +ev, jos saat kalkut sisään preflop vaikka vastassa on AA.
      Mitä miteti kun näin teit?

Mä ajattelin tilannetta tälleen (ja yritin sitä kovasti mikkiinkin selittää, näkyyhän tuo selitys myös hiiren liikkeistäkin ;) ) :

Mukana 4 pelaajaa, yksi jolla enää 15 chipin stäkki, kippaa. Pahimmillaan jos olisin saanut vastaan esim.AA:n jättistäkki BB:ltä tai J8 tms.olisin tippunut neljäntenä ulos. Siksi vain maksoin preflop ja sitten flopilla kokeilin onko kenelläkään mitään. Mietin jopa kippaamista :f_confused: koska tässä vaiheessa tärkeintä on päästä rahoille ;)