DON sittarit

• suomi88
      suomi88
      Bronze
      Näistä Pokerstrategyn sivuista, mikä on mielestäsi paras DONeja ajatellen. Itse olen pelaillut Titanilla mutta DONeja pelatessa on rakeback on lähes pakollinen lisä.
      Mutta kaikki donien pelaajat, kertokaahan omia kokemuksianne ja saitteja joilla pelaatte.
      suomi88
  • 8 replies
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Tasosta hieman riippuu, mutta starsilla pienin rake.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Jooh.

Kun pelaan doneja niin ehdottomasti stars koska rake on siellä pienin verrattuna muihin saitteihin. esim. turbo doni on 5$+0.20 kun muualla on 5+0.50. Taso on samaa luokkaa kuin esim ipokerilla ja tiltillä.

Pelaajia on aina riittävästi eikä tarvi kauaa odotella. pienemmistä saiteista ei ole tietoa mutta yleensä niissä on huonompi taso mutta isompi rake.
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Joo stars paras jos 10 pelaajan donit kiinnostaa, ja turbot menee. Starsin "turboissakin" taitaa olla 6 minuutin blindit tasot?

Ongamelle saa sittari pelaaja myös hyvät bonukset. (Bwin yms.)

Mutta starsin softa 100x parempi kuin Ongamen, ei ikinä ole ollut mitään ongelmia.
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Starsilla tosiaan turboissa 5 min. tasot, ja antet tulee käyttöön jo 3:lla tasolla. Rake siis 4%, josta saa vielä takaisin 10-20 pinnaa vip-kaupan bonuksilla + first depon aikana 30% lisää.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      DoNeja ehdottomasti starsille pelaamaan. Niin kuin todettu, rake on pienin. DoNejä pitää pelata paljon, jotta hommassa olisi jotain järkeä eli rakeakin tulee maksettua paljon. Sadan turnauksen kohdalla se viiden tai kymmenen dollarin erotus ei ehkä tunnu paljolta(vaikka se sitä on, kun kassakin on pieni), mutta 1000 turnauksen kohdalla summa onkin jo 100 dollaria eli todella paljon. Starsilla myös suurempi valikoima DoNeja.

Mun lisähuomio:D Välillä tulee DoNeissa turpaan kyllä niin armottomasti, sillon pitää välttää tilttiä --> itse kirjoitan foorumille omaan "blogiin" kaikkea turhaa, jonka voi suoraan ignorata. Mutta siis Pokerstarsille pelaamaan niitä DoNeja!!
    • suomi88
      suomi88
      Bronze
      Kiitos nopeista vastauksista kaikille, taidankin kokeilla Starsia seuraavaksi.
      Titanilla oli hyvä tarjonta ja aika heppoinen taso mutta reikki vetää kyllä niin ison siivun että halleluuja.
      Eikös starsin fpp pisteetkin ole vähän rakebackia vastaava?
      Ja käyn myös tsekkaamassa kravdude sun blogin :sun:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Mun blogi nyt vähän on... noh ei niin hyvä:D
      Starsilla ei todellakaan siis mitään rakebackia eli pisteitä tulee, kun maksat rakea. Noista 1 + 0,1 dollarin turbo DoNeista saa yhden FPP pisteen jokaista turnausta kohti ja sama jutu 1 + 0,15 normaalien DoNien kanssa. FPP:t sitten toimivat sisäänostona joihinkin turnauksiin ja niillä saa kaikkea kivaa VIP-kaupasta.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      juuh..

Tai turnauslippuihin.. esim pelaat jonkun fpp turnauksen ja saat siitä lipun ja unregistered sen ja se on käytettävissä esim sittareihin. :f_cool: