Joulukampanja: Lahjoitetaan timanttistatus!

• PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Joulukuussa palkitsemme pelaajiamme erilaisilla kampanjoilla, jotka on suunnattu kaikille jäsenille. Jokaisena päivänä 1.-24. joulukuuta välisenä aikana avaamme joulukalenterista luukun, jonka takana on uusi kampanja.

Tänään sunnuntaina 6. joulukuuta tarjolla on jotain todella erityistä!

Lahjoitamme yhden kappaleen timanttistatuksia! Osallistuaksesi kirjoita sunnuntain aikana foorumille avattuun viestiketjuun, miksi juuri sinut pitäisi nostaa timanttikerhoon. Paras perustelu palkitaan timanttistatuksella!

Ainoastaan sunnuntaihin kello 24 mennessä tähän viestiketjuun jätetyt vastaukset huomioidaan. Valinnan tekee arvovaltainen raati, eikä sen päätöksestä voi valittaa. Tulos julkistetaan tässä viestiketjussa maanantaina 7. joulukuuta, minkä jälkeen voittajan jäsentaso nostetaan koko loppukuun ajaksi timanttiseksi.

Onnea yritykselle! :f_thumbsup:
  • 50 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Dodiin...

Ja eikun heti vastaileen miksi minä !!!

1. Olen aktiivisimpia jäseniä ps-porukassa ja seurailen foorumia ja valmennuksia aktiivisesti ja yritän jopa neuvoa jtn jos vain osaan.

2. Olen jopa järjestänyt mukavia (Kuutossilli-challangeja) ps poppoon iloksi; ja lisänä että 3 valmentajaa jo tippunut joten haluan platina artikkeleihin ja porukka saa lisää hauskaa !! :f_cool:

3. Lahjoitin pelasturameijaan mun takin ja tarvisin edes pelipaidan että selviän talven yli :f_thumbsup:
    • Them
      Them
      Bronze
      Miksi minä? Koska olen vaivainen pronssi-strategisti, eikä ole rolliakaan grindailla tuota timanttia :f_cry: .
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Siksi koska olen kutsunut 69 kaveria Pokerstartegyyn. :rolleyes:
      Olis kiva nähdä noi Tikkarin omppu videot kokonaan. :D (ilmainen vinkki: pari minuuttia katoin ja opin heti uutta, miniraise AAxx:lla toimii, vihut menee tilttiin)
    • tilttari
      tilttari
      Bronze
      Tää on niin timanttinen kuukausi, kun tuli mammalle ostettua timanttikoristeinen "hely", jotta voisin kai minä olla loppukuun timanttistatuksella. Ku joutuu lopun ikää jäämään aina kotihommissa hopealle :f_love:
    • Nikotinel
      Nikotinel
      Bronze
      Hei!

Minulle timantti taso tulisi todellakin tarpeeseen. Ei ole pelit aikoihin luistanu ja kaipaan kipeästi teidän hyvää opetus materiaalia. Pakko saada nyt pelit uuteen nousuun ja tätä auttaisi varsin mukavasti tämä timantti taso ;) .
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Haluan päästä lukemaan ne salaiset timanttiartikkelit hip-hein käytöstä ja viimeisen käden teoreemasta.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Olishan tuo juu ihan ok synttärilahja :)
    • kiiski500
      kiiski500
      Bronze
      Hävisin loputkin kolikot pelitililtä,parhaimmillaan jo 231$ sitten se iski.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      En oo ikinä voittanu mitään mistään. Tai kerran voitin arvasta 5€. Joululahjaksi en saa mitään, koska lama puskee päälle.
      Oon selvinny omista ongelmista ja palannut TIMANTINLUJANA TAKAISIN!

siksi minä ansaitsisin timanttitason..
    • ALmightyAL
      ALmightyAL
      Bronze
      Olen vihdoin alkanut pelata oikealla tavalla ja mikä tärkeintä BRM ja tilttailu on pysynyt nyt hallinnassa. Se taas todennäköisesti johtuu siitä, että olen sijoittanut omaa rahaa pelaamiseen ja näin en tuhoa rolliani älyttömällä pelaamisella liian isoilla tasoilla. Olen myös alkanut vihdoin pelata BSS:ää ja näin minulle olisi suurta apua timanttitason artikkeleista ja siihen tasolle en tälläisellä rollilla vielä pääse vähään aikaan. Uskon saavani artikkeleista paljon uutta tietoa, joka tulee auttamaan minua eteenpäin pokeriurallani.
      Pääsin eilen näkemään Degnicin videosta ensimmäisen osan ja palan halusta nähdä myös toisen puoliskon videosta, koska ensimmäinen oli todella hyvä. Haluan päästä myös näkemään kun Tikkari kurittaa fisuja NL1000 :P

(Ja Player9000 oli kutsunut 69 kaveria Pokerstrategyyn. Minä olen kutsunut 169 kaveria. Eli PS on saanut ihan kohtuullisesti mainostusta osaltani :s_cool: )

:f_love:
    • novelle
      novelle
      Bronze
      väsymykse ja bankrolli piikkii :] thnx koala vinkist mäki pistän mainokset pystyy youtubee =)

-Mietitään vähän sitä kielen käyttöä - Ryyti
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Miksi juuri minä ansaitsisin timanttistatuksen?
      - Olen aktiivinen ja auttavainen pokerstrategisti, joka näkyy myös jatkuvasti tasaisesti kasvavasta viestien määrästä
      - Olen innokas oppimaan all-around pelaamista, luen paljon artikkeleja, sekä katson videoita. Timanttistatuksella saisin varmasti lisätietoa moniin eri lajeihin.
      - Vaikkakin valmennuksissa saatan heittää humoristisia lausahduksia, olen kuitenkin asiallinen, sekä uusien että vanhojen jäsenien neuvoja
      - Olen aloittanut kampanjan, jolla hankin lisää pelaajia PokerStrategylle (perustin nettisivut, ja YouTune profiilin)
      - TimanttiStatus ei menisi hukkaan minun kohdallani, vaan varmasti tulisi kaikki hyöty otettua irti

=> En epäile jottei muidenkin valinta olisi hyvä ratkaisu. Takaan, että niin on myös XKoalaX
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Tiedän että mulla ei oo mitään mahdollisuuksia, joten ainut vaihtoehto olisi säälistä.

Olen kuitenkin senverran hyväntahtoinen, että kun sinä raatin jäsen luet tätä niin anna yks lisäpiste Kuutossillille, ku sen perustelut on hyviä ja se oli ekka postaaja.

Miten muuten ois ehtiskö tästä järjestää äänestystä?
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Ha! =D Mietin samaa, jos saa pisteet antaa niin Sillille timantti!
    • jaana7777
      jaana7777
      Bronze
      Kuinka monta naisjäsentä suomalaisista strategeista on saavuttanut timanttitason? Jos ei kukaan, haluaisin tasa-arvon nimissä olla ensimmäinen :D
    • maxdamarsu
      maxdamarsu
      Bronze
      Mulla on jo aikaa melkein loputtomasti, innostus, kyky ja halu oppia, asetetut tavoitteet, pieni mutta kasvukykyinen rolli, kylmät hermot, istumalihakset, tuoli, kone.

Enää puuttuu timanttitaso, ja sen tuoma pääsy platinatason fl-artikkeleihin sekä timantti ja platinatason fl-videoihin, joita innostuneesti sisäistäisin nopeasti. Teidän armosta minusta, harmaasta kukosta, jalostamattomasta hiilipötkäleestä, rannasta löytyyneestä kivestä tulisi timantti. Timantti loistaisi yhteisön päälle ainakin yhden kovan talvi kuukauden ajan, jatkossa timantti ehkä muuttuisi takaisin mustaksi (eng: black) hiileksi (eng: member).
    • simich
      simich
      Bronze
      En halua timanttitasoa, älkää antako sitä minulle. Nykyisellä grindaustahdillani olen black member vuoteen 2189 menneessä!
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja simich
      En halua timanttitasoa, älkää antako sitä minulle. Nykyisellä grindaustahdillani olen black member vuoteen 2189 menneessä!
      :s_biggrin: :s_thumbsup:
    • Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Paras internetsivu mistä saa opetusta ja valmennusta ilmaiseksi.