Viikon Visa: Korottamattomat potit NL

• Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tällä kertaa viikon visan on laatinut NL-ekspertti Hasenbraten. Miten hyvin sinä pärjäät korottamattomissa poteissa? Viikon visaan pääset käsiksi tästä.

Tässä ketjussa voit esittää kysymyksiä tai antaa palautetta Viikon Visaan liittyen. Kerro meille myös, montako pistettä sait kasaan!
  • 15 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Hiphei, flipit osui kerrankin.. 19/19 pistettä. Pari oli kyllä taas semmoista, että niissä olisi helposti voinut valita toisinkin.
    • tilttari
      tilttari
      Bronze
      15/19

Pelasin kaksi liian varovasti ja yhdessä väärä peruste kipille.
    • Jussu
      Jussu
      Bronze
      11/19. Pronssitason artikkeleista oonkin vasta opetellu NL:ää
    • Juolukka
      Juolukka
      Bronze
      19/19

kolmannessa kysymyksessä piti miettiä kauemmin kumman perustelun valitsen.
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      18/19

Puuttuvakin piste olisi varmaan tullut, jos olisin jaksanut laskea pottien ja stäkkien kokoja. Laiskalle ne pitäisi olla valmiina näkyvissä. :D
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Pisteesi ovat 11/19. Sait oikein 58 %!

taisin vetää pohjat :P
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Bronze
      14/19

Setit vain makselin.

Rahat olen saanu sisään microissa silläkin tapaa
      riveriin mennessä. Passiivinen makselu saa vihut
      innostumaan lisää.

Isommilla tasoilla lyönti kai sitten oikein.
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      11/19, tästä syystä reissulla aina sisään. :D
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Pisteesi ovat 17/19. Sait oikein 89 %!

Tota vikaa en kyllä ymmärrä. En katkeis pariutuneeseen pöytään nutti värillä korottamattomassa potissa. Ehkä oon vaan niin kivi kyylä, etten usko voivani saada miltään huonommalta kädeltä maksua, jos pusken ton. Huonommat värit kippaa, täpöt maksaa, meidän käsi näyttää kuitenkin täpöltä. eli makes no sence to push. Ja sitäpaitsi lähes kaikilla tag vakkareilla keskitasojen fulli pöydis on Won ShowDown when raise river >90%.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Pisteesi ovat 18/19. Sait oikein 95 %!

Oisin lyöny 3. barrelin 9. kohdassa :f_confused:
    • kalaR
      kalaR
      Bronze
      18/19

33 käsi meni vituiksi kun pot-to-stack ratio oli feilattu flopin minreissulla. Kyllä toi A5s käsi on aika sama puskea vaikka ihan vaan sen takia ettei vihu näe heron kättä, ei tossa vaan voi ikinä olla täpöä vastassa kun vihu ottaa tollasen linen, ja ihan hyvin voi nl100 vihu katketa tohon 2nd nuts värillä.
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kalaR
      Kyllä toi A5s käsi on aika sama puskea vaikka ihan vaan sen takia ettei vihu näe heron kättä, ei tossa vaan voi ikinä olla täpöä vastassa kun vihu ottaa tollasen linen, ja ihan hyvin voi nl100 vihu katketa tohon 2nd nuts värillä.
      Vihu on BB eli sillä voi olla mitä vaan, J6 vois hyvin olla, samoin jollain tosi passiivisella 22. NL100 fullissa on vihut jopa pohja settillä sököttäny perässä, pöytään missä mikään veto ei täyttyny. Itellä oli tällön flopilta kärki rattaat, ja olin lyönu 2 streettiä potillista.
      Mun kivi kyylä pelin pahin liikki tuntu olevan pitkään, että katkeen pariutuneisiin pöytiin nuttivärillä. Tosin parempi ois varmaankin pelata sen verran agrommin ite että tommosia maksuja tulis, mutta kun ei uskalla :D

Oikeestihan vihun af ja raise river ratkasee. Mutta keskitasoilla yleensä nuo on vaan niin pienet.

Kaipasin kyllä muiden coutsien ajatuksia tosta...
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PopaS

Tota vikaa en kyllä ymmärrä. En katkeis pariutuneeseen pöytään nutti värillä korottamattomassa potissa. Ehkä oon vaan niin kivi kyylä, etten usko voivani saada miltään huonommalta kädeltä maksua, jos pusken ton. Huonommat värit kippaa, täpöt maksaa, meidän käsi näyttää kuitenkin täpöltä. eli makes no sence to push. Ja sitäpaitsi lähes kaikilla tag vakkareilla keskitasojen fulli pöydis on Won ShowDown when raise river >90%.
      Mietin itsein tuota aika pitkään mut kun vihusta ei kerran ollu mitään erityisiä riidejä tuossa, niin päädyin puskuun. Perus Palle Pokerihai ei tuossa voi oikein muuta kättä vetää enää kun sitä värinvetoa. Törkeän vetoisa pöytä, joten melko varmasti olisi sököreissannu turnin viimeistään seteillä ja rattailla. Eli maksu tuossa on mun mielestä vaan liian heikkoa, joten valitsin puskun. Noin jos flopatun setin pelaa mua vastaan niin saa aika hyvät valuet siis..
    • partane
      partane
      Silver
      Tulokset
      Pisteesi ovat 13/19. Sait oikein 68 %!
    • Speester
      Speester
      Bronze