Eucalyptuksen ystävä - Veni Vini ja Vici, sekä PokerStrategy 'uran' päätös

• XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Reilun vuoden verran sitä tuli Strategylla hiihdeltyä. Niin kauan sain nauttia sinun, kaikkien teidän minulle tuomasta opista. Nyt, 13kk myöhemmin, olen tehnyt päätökseni. Ikävän sellaisen, jonka tekeminen ei ollut helppoa. Tätä kirjoittaessa säästyn kyyneliltä, mutta pala kurkkuun nousee. Lopetan aktiiviuran PokerStrategylla.

Miksi?

Ensinnäkin on mainittava, että tuleva tekstinpätkä on todella kryptistä tekstiä, jota ei ehkä mielellään lue?

Olen mieleltäni vielä lapsukainen, pieni tyttönen, poikanen, mitä vain. Silti minulla on erittäin vahvoja, moraalisia arvoja, joista pidän tiukasti kiinni.
      1) En valehtele (vakavasti): Lupasin itselleni jatkavani PokerStrategistina niin kauan, kuin koen sen olevan pokerikielessä ''EV+''; enää se ei ole.
      2) Olen luvannut, että esitän täällä vain ja ainoastaan itseäni. Sitä olen tehnyt, ja saanutkin paljon (varmaan ihan aitojakin) vihamiehiä.

Itseasiassa nämä asiat ovat sellaisia, että niitä on HYVIN vaikea tässä ja nyt purkaa. Kyse on periaatteistani, ja sellaisesta, jonka koen olevan pitkässä juoksussa kannattavaa.

Vaikkakin olen pelannut pokeria jo viitisen vuotta, en voi kiistää jotteiko PokerStrategy olisi opettanut minulle joka päivä jotain uutta. Onkin kiitosten ja anteeksipyyntöjen paikka.

Kiitokset
      - Jim9137, typohh, PopaS, Zamwise, degnic, Sawkko, Tikkari, PokkAA, Ryyti, Nemokala, OoOoOoO (tms.) ja kaikki muutkin, jotka mahdollistatte meille taviksille PokerStrategyn päivittäisen käytön: Foorumin hoitamisella, käsien analysoimisella, Valmentamisella... Kaikella siitä mihin sanat eivät riitä.
      - Kaikki te foorumilaiset, jotka olette minua ilahduttaneet minua neuvoilla, kehuilla, toruilla, iloilla ja suruilla. Paina kohtaa 'Oma Profiili', niin näet ketä kiitän.

Anteeksipyynnöt
      - Kaikki te, joille olen seuraavanlaisia ilmiöitä aiheuttanut:
      o FacePalm, Vitutus, Nöyryytys
      o Ärsytys, Häpeä ja kärsimys
      => Kaikennäköinen mielipaha. Ei ollut tarkoitus, vaikkakin sitä olen tehnyt
      o Lisäksi Ville666 jonka näyttö jäi ostamatta. Ja 6silli, jonka kanssa jäi challenge pelaamatta. 35 saa kyllä $6 jonka olen velkaa.

Aikamoiset itkuvirret sain, vaikka vain 13kk olen täällä ollut. Toivottavasti viimeinen ketjuni aiheuttaa jonkinnäköisiä tunteita. Minua näkee vielä tiistaille asti, valmennuksessa ja muussa, sekä pari viestiä mahdollisesti postaankin... Lisäksi käyn aina silloin tällöin katselemassa, josko olisi TAF rahaa tullut lisää..

Pokeria jatkan toki. Voihan olla, että joskus aikojen kuluttua tulen tänne purkautumaan siitä. Ehkä.

Kiitos kaikille. Jos jokin asia painaa mieltä, laita ihmeessä tähän ketjuun viestiä. Jos tulee ikävä, lähetä ylihuomisen synttärin kunniaks FullTiltille $5. Jos ei tule, lähetä $10. :f_love:

Hiphei! Fears and Tears. XKoalaX kiittää. Keep up the good work. :s_grin:

PS:

Sawkko; en kiusaa sinua enää. Eikä se Jim sua oikeesti vihaa. Enkä minäkään.
      Jim9137: Kiitos ja anteeksi
      Zamwise: Jatka lettujen paistamista, tee ensi kerralla vaimollekin.
      typohh: Pidän edelleen sun ''VAU:sta'' erittäin paljon. Saanko soittoääneksi?

Nyt on pakko lopettaa, ei tästä muuten tule mitään.
      :diamond: Koala :diamond:
  • 20 replies
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Tätä nyt ei vissiin tähän kannattais kirjottaa mutta..

Itse ainakin kartan ja tulen karttamaan sinua. Se mistä tämän huonon asenteeni sain on se, että sälli ilmestyy foorumille ja postaa 1½viikossa 200 kirjotusta ja on niin kaveria. Ja sitten nää steikki / kisa / veto yms yms. haasteet jotka tais kaikki kusta? Ei siinä mitään kaikki on vähän omanlaisia mutta susta tuli semmonen veliveli -kuva. En tiedä koitko että rispectit meni vai miksi lähdit
      ja vaikka mulla on omat mielipiteet niin sen takia tarvi mihinkään lähtee.
      Anteeks jos oon jotain töksäyttänyt..
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Toivottavasti jatkat nyt kuitenkin pyörimistä vähintään taustalla täällä. Onnea kuitenkin vedonlyönti-, pokeriuralle ja kaikelle muullekin vaikka foorumilta poistuisitkin :f_thumbsup:
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja degnic
      Toivottavasti jatkat nyt kuitenkin pyörimistä vähintään taustalla täällä. Onnea kuitenkin vedonlyönti-, pokeriuralle ja kaikelle muullekin vaikka foorumilta poistuisitkin :f_thumbsup:
      @ degnic: Joo, kiitos kaunis. NL400 peleissä OnGamella saatetaan törmätä, jos niin alas vajoat kokeilemaan :f_grin: Ja toivon mukaan nousua edessä.
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja TafkaTheMan
      Tätä nyt ei vissiin tähän kannattais kirjottaa mutta..

Itse ainakin kartan ja tulen karttamaan sinua. Se mistä tämän huonon asenteeni sain on se, että sälli ilmestyy foorumille ja postaa 1½viikossa 200 kirjotusta ja on niin kaveria. Ja sitten nää steikki / kisa / veto yms yms. haasteet jotka tais kaikki kusta? Ei siinä mitään kaikki on vähän omanlaisia mutta susta tuli semmonen veliveli -kuva. En tiedä koitko että rispectit meni vai miksi lähdit
      ja vaikka mulla on omat mielipiteet niin sen takia tarvi mihinkään lähtee.
      Anteeks jos oon jotain töksäyttänyt..
      +1
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja XKoalaX
      Miksi?

Olen mieleltäni vielä lapsukainen, pieni tyttönen, poikanen, mitä vain. Silti minulla on erittäin vahvoja, moraalisia arvoja, joista pidän tiukasti kiinni.
      1) En valehtele (vakavasti): Lupasin itselleni jatkavani PokerStrategistina niin kauan, kuin koen sen olevan pokerikielessä ''EV+''; enää se ei ole.
      2) Olen luvannut, että esitän täällä vain ja ainoastaan itseäni. Sitä olen tehnyt, ja saanutkin paljon (varmaan ihan aitojakin) vihamiehiä.
      Argumentoin sut suohon :

#1 Pöh. Täällä on kaikki +ev.
      #2 Pah.

Turha sitä on mihinkään lähteä. Jos jostain syystä ei jaksa postata päivässä sitä 200 viestiä niin siitä nyt ei ole haittaa. Mutta valmennuksien seuraamista kannattaa jatkaa vaikka joku ei erityisemmin sun jutuille lämpeäisikään. Kukaan ei huomaa vaikka siellä taustalla hiljaa seuraisitkin :)

Mutta, päädyitpä sitten mihin vain niin onnea matkaan ja "May all your cards be live, and your pots be monsters".

Ja vielä loppuun :

Ei kukaa voi vihata mua, mulla on niin siisti pipo.
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      [quote]Alkuperäinen kirjoittaja Sawkko
      Alkuperäinen kirjoittaja XKoalaX
      Ja vielä loppuun :

Ei kukaa voi vihata mua, mulla on niin siisti pipo.
      Piposi on +EV. Kiitos ja kumarrus.
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Minunkin viesteistä 90% on kaikkea turhaa, josta kaikki ei tykkää, mutta itseänihän ei kiinnosta. :D Kunhan vaan jotenkin yrittää PS:n sääntöjä noudattaa.

Ei kannata hyvää ja hyödyllistä foorumia kokonaan jättää.

Näytön suhteen ei tarvitse anteeksi pyydellä, mutta sano nyt selkeällä suomella aiotko ostaa vai et?
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Ville666
      Näytön suhteen ei tarvitse anteeksi pyydellä, mutta sano nyt selkeällä suomella aiotko ostaa vai et?
      En nyt aio sitä ostaa.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Nämä naamapalmu ja muut kommentini on vain huonoa huumorintajuani. Vaikka sun jutut joskus on yliampuvia ja verratain vaikeasti sulateltavia, niin en itse koskaan ole mitään oksennusreflexiä saanut. Että mun puolesta kaikki on hyvin, ja toivotan vaan hyvää jatkoa. Peukku sulle. :f_thumbsup:
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      älä meee oot hyvä tyyppi :D
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      ainiin, synttärirahojen $5 ja $10 lisäksi mua voi houkutella jäämään lahjuksilla ;p
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      Vähän harkitumpia postauksia, kiitos - Ryyti
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      pahoittelen yritin auttaa kaveria :D
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Tahtoisin tietää mitä olio postasi, vaikka sitten yksityisviestillä.
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      en sitä toista vaan tottelen hyvä tapoja :D
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Häh ?? Mihin oot lähdössä ??

Mäkin manaan joka toinen päivä et loppu pelit ja muut mut ei hyvästä yhteisöstä kannata irrottaa. Vaikka en oo nähny ku harvoja ps jäseniä oikeesti niin mainioita tyyppejä ja tyttöjä kaikki...

Eihän sitä tarvii joka päivä olal postaamassa viestejä mut oohan kuulolla ainakin mitä tapahtuu..

Zemppiä!
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Ei jumalauta et varmasti lähde!

(Nyt tulee herkkää tekstiä. Ja ei, en ole homo)

Sä sait mut nauramaan huonoina hetkinä. En muista milloin olisin nauranu haljetakseni, muutakun sun jutuille. Mulle tuli siitä todella loistava fiilis ja toivon että jatkat kommenttien heittämistä (tietenkin sääntöjen ohella, kuten olet tehnyt) Se endorfiini määrä, minkä aiheutit, on varmasti osasyynä oman pään pelastukselle. You're the voice :f_love:

Jälkikirjoitus:
      Mua jäi vähän ihmetyttää kyllä se, kun sä avasit sen threadin Jimistä, ja se poistettiin instana loukkaavana etc... Mutta sitte vähän ajan jälkeen avataan samanlainen, joka hyväksytään. Sillon tuli fiilis, että onkohan tässä nyt tehty jotain väärin...
    • 108500
      108500
      Bronze
      Itsekin monasti "lopettaneena" suosittelisin kuitenkin jäämään. Lahjuksia en maksa, vaan se lähtee loppujen lopuksi omasta tahdosta ollako vai lähteä. Kaikkea en ole ymmärtänyt mitä olet takaa ajanut, mutta tarvitseeko kaikkea ymmärtääkään. Foorumilla kun sana on vapaa ja herja aina lentää, ja kunhan se pysyy hyvän maun sisällä niin kaikki ok. Lisäksi jokaisella on omat ajatuksensa ja nekin saa tuoda julki vaikka se muita ärsyttäisi, kunhan ei ketään henkilökohtaisesti loukkaa. Se mitä olet tuonut on actionia foorumille, kun aika-ajoin muuten foorumin läppä on mennyt tylsän puoleiseksi. Tämä foorumi tarvitsee myös ei niin kaavoihin kangistunutta porukkaa ja siinä sinä olet tuonut lisämaustetta yllinkyllin.
      Ei minuakaan kiinnosta mitä muut minusta ajattelee, pitäkööt tunkkinsa ;)

Ei muuta kuin tsemppiä, mihin ikinä päädytkin :f_thumbsup:
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Paade
      Jälkikirjoitus:
      Mua jäi vähän ihmetyttää kyllä se, kun sä avasit sen threadin Jimistä, ja se poistettiin instana loukkaavana etc... Mutta sitte vähän ajan jälkeen avataan samanlainen, joka hyväksytään. Sillon tuli fiilis, että onkohan tässä nyt tehty jotain väärin...
      Kohtelemme kaikkia jäseniä samalla lailla, jos sitä oli tällä kirjoituksella tarkoitus vihjata. Tuossa tapauksessa kyse ei ollut niinkään asiasta, vaan siitä miten se oli esitetty. Kun sitten se ensimmäinen ketju keräsi vielä todella törkeän kakkosviestin, oli aika sulkea koko ketju. Näin toimimme jatkossakin, jos tarve vaatii - nimiä kumartamatta tai ketään kaltoin kohtelemalla. :f_smile:
    • 1
    • 2