alkoholi+pokeri

• 20 replies
    • PleijeriZz
      PleijeriZz
      Bronze
      Eri huono yhdistelmä. :D
      On näitä jälkiä sit paikkailtu...
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Muutama kalja saattaa grindisessiossa mennä viikonloppuisin, mutta se määrä ei vielä peliin vaikuta huonolla tavalla. Sitten kun vedetään kunnolla ja pelataan hieman niin lähtee homma lapasesta ja rolli kärsii vähän iskuja. Kännipelejä en ole pitkään aikaan pelaillut enää. Aina jos menen jurrissa nettiin pelaamaan menen yleensä NL10 pöytään räiskäsee muutaman binin ja unille.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Hmmmnn.... :s_ugly:
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Onhan tuota joskus ihmetelty aamul et "mistä hitosta on tuo ylimääränen ~500 tilille tullut??" Ja tämä siis tullut ~2promillen humalassa voitettua :f_cool:
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      ite tos viikonloppuna lähin keräämään kännisiltä rahaa eräällä sivustolla hyvän ystäväni chivas regalin (12v :D ) kanssa ja muistan viel ku olin noin 350$ voitol. no aamul huomasin et olin katkennut. uskomaton vitutus ja armoton krapula pääl. ja vaimokin motkotti ku tuli aamulla töistä :f_mad:
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      normaalisti ku vetelen kalsarikännejä pelailen pienii sittareita tai turnauksia ku niis ei saa yleensä tehtyy isoo tuhoa.
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Pari kaljaa ja pokeria.. :s_evil: :f_cool: :s_love: :s_cool: :s_biggrin:

Pelin taso alkaa kyllä jostain ihmeen syystä huononee siinä 4-6 kaljan jälkeen, sillon menee yleensä pöydät kii. :P
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      mul on hassua et ku en oo oikeest viel ihan perseet pelaan tosi kurinalaisest ja hyvin mut se raja on tosi jyrkkä siin jossain kohtaa enkä sitä sit enää huomaa :f_o:
    • PleijeriZz
      PleijeriZz
      Bronze
      Komppaan oliota. Ei oo turhia paineita tiettyyn pisteeseen mutta sitten tullee vastaan holtittomuus. Rohkeus ok, mutta huiskinta.... OMG kauhia katastrofi
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      toi on totta pari kaljaa viel parantaa peliä mut sit tulee vaihe et on huppelis ja on jo vaikee lopettaa. siin syy miks mennä paariin vetämään ne kännit :D
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      eniten tos viikonlopus vituttaa et olin saanut freerollista kerättyy 140$ minkä piti jatkuu tarkalla rollin hallinnal prkl vieläkin vituttaa. no ehkä jotain taas opin
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Kännituuri paras tuuri. Itsellä on pokerin suhteen nollatoleranssi, jos otan en pelaa rahasta, mutta blackjack onkin sitten asia erikseen... :rolleyes:
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Mäkin noudatan nollatoleranssia, mutta hyväksyn parin miedon alkoholijuoman oton session yhteydessä. Voi jopa parantaa suoritusta kuten esim. Dartsissa.

Tottakai sitten hyväksyn vastustajien runsaan alkoholinkäytön :s_evil:
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Yks tai kaks kaljaa, shotti jekkuu tai yks drinksu. Joku noista (ei kaikki :D ) voi mennä pelin yhteydessä muuten vaan. Joskus jos alotellaan meillä ni pistetää dollarin sittarei auki jos himottaa pelata, sit on hauska huutaa ku vedetää ohi tms! :D
      Kerran ku olin tullu niin kännis baarist kotii etten ees nähny kunnol, mut menin silti pelaamaa pokerii! Muistan et tajusin kuitenki et hyvät kortit on hyvät ja huonot huonot, en mä siin koneel kauaa jaksanu roikkuu sammumispistees. Aamul hädissäni menin katttoo mikä tilin saldo, olin hävinny vaa 2$. :f_cool:
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      vittu mitä sähellystä

Yhdistin tähän ketjuun -smaster.
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Nooh kerran olen nähnyt kunnon prö juoppo pelaajaan :D

Eli pelailtiin sittaria ja tyyppi vetää ensin alkupuolella paria tyyppiä vastaan triplat. Sitten heppu sammu noin 40 minuutin ajaksi (kortit pakkaan suoraan tänä aikana) ja siten tapahtuu herääminen, kun oma vuoro tulossa. Katsoo nopsasti kortit ja allin jotain 20BB sisään. Isolla blindilla sit mietti eräs toinen ja maksoi JJ. Korottaja sit kääntää kongit pöytään... Sopivasti heräili kyl...
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      mää en ehkä ollut se. mul vaan tulee näköharhoja. jätkät ja kunkut näyttäää kummatkin rouvilta eikä maista tiedä muuta ku sen et ne on jossain kaukana :D
    • PleijeriZz
      PleijeriZz
      Bronze
      Lisään tähän ketjuun tän, joka mun urani ikävin, vaikka joskus noiden pikkukassojen häviäminenkin on harmittanut. Voitin 5-50 satelliitin josta sain istumapaikan (200+40) 500 000 dollarin turnaukseen. Oon sen verta köyhä ettei tällä tasolla tuu juuri pelailtua mutta eipä tuo haitannut. Ensimmäisen tunnin aikana pelasin itteni top 20* ja sitten tuli taantumajakso jonka kuluessa näytti siltä että turpaan tulis oli taskulaput mitkä tahansa. Kaikki tietty haluais maximi hyödyn pöydän liideriltä. Sitouttiin ja naapuri baariin kaks kaljaa. Palasin pöytään ja sijoitus oli 380. Loppuvaiheilla kohenin ja kolmannen tunnin alussa parit laput joilla aggressivisesti taas top 50 porukkaan. Lag vaihe, Baariin kolme kaljaa takas - ei tuu lappua joten putoon vaan. käyn tauon aikana kaljalla kun tuun takas nejännen tunnin aikana alkaa lyhyelle jaksolle hyvä runni jolloin nostan itteni top 10. loppupuolella ei näy tulevan ja osuvan -sitout baariin ja takas viidenteen kohtalopn tuntiin. Nostan itteni sijalle 70. (250 palkintosijaa) 4,5 tuntia pelattu. Sumua alkaa olla linssissä aikalailla ja sössin stäkkini. Putoon tyhmillä vedoilla ja herään vasta siinä vaiheessa todellisuuteen: Jäljellä 300 pelaajaa ja 10 minuutin kuluttua alkaa heikommille palkkakuittia tippumaan.....
      Siis ääliömäisintä mitä voi olla, jos oisin menny nukkumaan niin siinäkin tapauksessa olisin minimi 500 - melko tod näk. tuhat taallaa rikkaampana heränny..... Selvempänä saattasin olla jopa korkeammalla kun en mä tota turneepokeria ihan heiksti oo vetäny noin yleensä....

*Tätä aisiaa kyllä avittanee se seikka että vedin ensitöikseni QQ:lla ohi ässäparista. Kukapa haluaa haastaa jannun joka koppaa allit hanakasti eikä sille pärjää edes ässillä. Mun blinit oli aika kauan ns. suojelualueella....
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Omasta blogista löytyy jostain vuodelta nakki hassu kirjoitus. Oltiin poikien kanssa juomassa mun kämpillä ja tietysti grindailtiin siinä samalla. Tää on sitä aikaa kun mulla oli rollia joku about puoli kiloa....

"Humalaisella herolla on tiukka, hyvä imago mutta humala vie voiton aivoista - siispä gämblätään. 2 maksua ei ole hyvä. Flopilla ei osuta mihinkään, siispä check. Vihut myös checkaavat - hieno homma! Vastustajat voi olettaa että hero joko slowaa monstereita tai kippaa paskat pois. Turn on täydellinen, antaa vastustajille 90% ajasta vedon ja jos ei osu niin riverillä viedään potti 90% ajasta. Bluffinhan ei tarvitse edes onnistua kuin 10% ja onnistumistodennäköisyydeksi oletetaan täsmälleen 33%, +ev! Syyksi oletetaan vastustajien yli-inhimilliset ajattelukyvyt ja heron tiukka imago. Ja käsihän menee jotakuinkin näin :

5/10 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by http://www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with 8, 6 (Comment)
      Hero raises, MP3 folds, CO calls, 2 folds, BB 3-bets, Hero caps, CO calls, BB calls.

Flop: (12.50 SB) Q, 5, J (3 players) (Comment)
      BB checks, Hero checks, CO checks.

Turn: (6.25 BB) K (3 players) (Comment)
      BB checks, Hero bets, CO calls, BB calls.

River: (9.25 BB) 2 (3 players) (Comment)
      BB checks, Hero bets, 2 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: 9.25 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows high card king with queen kicker (8d 6d)

Hero wins with high card king with queen kicker (8d 6d)

Rakkaudella
      Sawkko ja humalaiset kaverit <3 "
    • 1
    • 2