HU sittari haaste.

• typohh
      typohh
      Bronze
      HU sittari haaste, alla olevilla säännöillä.

- Ei saa hit&runaa, eli ei saa lopettaa ennenkun on hävinnyt ainakin kerran.
      - Panokset maksetaan kun viimeinen peli on pelattu.
      - Häviäjälllä on oikeus triplata panos seuraavaan peliin, jotta on mahdollista saada tappiot takaisin.

Niin siis en todellakaan esitä tota haastetta, mutta jos joku joka ei mieti loppuun saakka hyväksyy haasteen noilla säännöillä voi lopputulos olla aika katastrofaalinen. Optimi pelistrategiakin kun on pikkasen huvittava.
  • 12 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Oujee..

Tuossa olisi mielenkiintoinen haaste !! Toivottavasti joku ottaa tuon vastaan ja tästä vielä valmennuskin tehtäisiin ??? :f_thumbsup:
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Ihmettelen kuinka moni tajuaa mitä noissa säännöissä on niin kieroutunutta.
    • zamwise
      zamwise
      Bronze
      Onko seuraavan pelin panosvaihtoehdot rajattu "sama panos kuin edellisessä" ja "triplattu edellisestä" -valintoihin?

Edit: yritin siis miettiä liian syvällisiä, voihan tuon vetää noilla ehdoilla ihan karulla linjallakin...
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Mitä tuohan on ihan hauskaa =P
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Ekassa pelissä panos vaikka $10, häviän, oon tappiolla $10.

Otan tripla panoksen eli $30 tokaan peliin, jos voitan jään $20 voitolle ja lopetan pelaamisen. Jos häviän oon tappiolla $40.

Otan tripla panoksen eli $90 kolmanteen peliin, jos voitan jään $50 voitolle ja lopetan pelaamisen. Jos häviän oon $130 tappiolla.

Otan tripla panoksen eli $270 neljänteen peliin, jos voitan jään $140 voitolle ja lopetan pelaamisen. Jos häviän oon $400 tappiolla.

Otan tripla panoksen eli $810 viidenteen peliin, jos voitan jään $410 voitolle ja lopetan pelaamisen. Jos häviän oon $1210 tappiolla.

...

Vihu ei voi missään vaiheessa lopettaa pelaamista (koska ei ole vielä hävinnyt peliä). Eikä se että mun tai vihun pelikassa loppuu kesken ole ongelma koska tilit tasataan vasta viimeisen pelin jälkeen. Vihu häviää aina ja mitä pidempään vihu voittaa sitä enemmän se häviää. Kumminkin noi mainitut ehdot kuulostaa tosi harmittomilta.
    • osku654
      osku654
      Bronze
      Jos voittaa ekassa pelissä niin harmittaa :D
    • PokkAA
      PokkAA
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja osku654
      Joo eli jos kumpikin tajuaa sääntöjen koukun, niin eka peli on pakko pyrkiä häviämään. :f_thumbsup:
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PokkAA
      Alkuperäinen kirjoittaja osku654
      Joo eli jos kumpikin tajuaa sääntöjen koukun, niin eka peli on pakko pyrkiä häviämään. :f_thumbsup:
      Otetaanks Pokkaa tämmönen matsi? Sinun mahtilohi ohivedot vs minun überhuono mäihä, niin oisin miljonääri ennen sua! :f_cool:
    • PleijeriZz
      PleijeriZz
      Bronze
      Jos molemmat pyrkii häviämään niin taitaisi mennä siten että ekapeli nettipokerissa molemmat sitouttiin, baariin muutamaksi tunniksi jonka aikan käydään välillä kattomassa kumpi voitti ja sama uusiks, kun kumpikaan ei välittäisi voittaa....
      Tässähän pääsee aloittelijakin jo näyttämään tosi pelaajan taitonsa !
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja PleijeriZz
      Jos molemmat pyrkii häviämään niin taitaisi mennä siten että ekapeli nettipokerissa molemmat sitouttiin, baariin muutamaksi tunniksi jonka aikan käydään välillä kattomassa kumpi voitti ja sama uusiks, kun kumpikaan ei välittäisi voittaa....
      Tässähän pääsee aloittelijakin jo näyttämään tosi pelaajan taitonsa !
      Joo, jos näin haluaa flipata niin kannattaa mennä pelaamaan PokerStarssille (taas kilahti mainostaalat taskuun ^^), siellä kun heads up-sittarit/mtt:t päättyy jos molemmat ovat 250 jakoa yhtäaikaisesti sit out, muilla softilla saattaa kestää hieman pitempään. :)
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Ekat 10 sekuntia kelasin että "Hei täähän on hauskaa, otetaan vaikka heti!" Toiseen kertaan kun luki säännöt ja mietti että miks sä postaat jotain tämmöstä niin ei ollutkaan enää niin hauska idea :D
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Ottiko joku typohhin haasteen vastaan?