Kotiutus ei onnistu

• Wennamo
      Wennamo
      Bronze
      Yritin kotiuttaa pokerstarsilta 170$ moneybookersiin vaan ei onnistunut X( .
      Mites minä ne rahat saan pois sieltä.30$ ne siirtivät mut 140$ palauttivat ja nämä minun pitäs pelata kait.En oikein tykkää pelata Ps siellä on liikaa pelaajia.

Tämmönen viesti tuli

After a routine review of your latest cashout in the amount of $140.00, it
      has come to our attention that all of the funds that you cashed out came
      directly from a transfer that you received from 'zam-w-s-g'. We noticed that
      you did not play with the funds received from this player.

Our transfer privilege is only available to allow players to fund their
      accounts in order to play when they cannot deposit funds with their own
      deposit options. We are restricted by our licensing agreements in the Isle
      of Man that prevent us from being able offer a real money transfer service
      for the purpose of cashing out. This is why we cannot allow cashout from
      transferred funds.

In this case, your cashout has been cancelled and funds have been returned
      to your account balance. You are welcome to play with the funds or to send
      them back to 'zam-w-s-g'. This player may cashout the funds and send them to
      you via a money transferring service if you so choose.

We thank you for your cooperation and understanding.
  • 3 replies
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Siinähän tuota sitten ohjeistetaan, että jos et halua pelata, niin voit työntää ne rahat takaisin mulle. Onko sulla tiliä Tiltillä? Voin vaihtaa tuon summan sinne, jos sieltä saisit sitten kotiutettua. Titan/Mansion -pelaajasiirto voisi onnistua myös, jos sulla on siellä tili hyväksytty vastaanottamaan siirtoja.
    • Wennamo
      Wennamo
      Bronze
      On tili tiltillä nimellä Juudas454. Laitan sulle 140$ Ps niin siirrä sinne tiltille tuo summa
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Wennamo
      On tili tiltillä nimellä Juudas454. Laitan sulle 140$ Ps niin siirrä sinne tiltille tuo summa
      Siirretty.