Ajattelin että tällainen ketju voisi olla ihan terapeuttinen :f_cool:

Siis hyvää ja huonoa tuuria voi olla monella tavalla. Tähän ketjuun voisi vaikka pistää keljuimmat tapaukset jotta taas henki kulkee. Avaan tän vaikka näin:
Fixed Limit turnaus mulla pöydässä värisuora. 6 vihua, joista 5 jo allissa. olen viimosen kanssa lykkimässä viimeisiä pottiin, joka tulee viemään mut turneen TOP 3 joukkoon jollei peräti johtoon.... Koira könyää jaloissa ja onnistuu jollain lailla sammuttamaan tietokoneen juuri kun oon tekemässä viimeistä betsiä. Tämä turnus on ns. katsottu. Kun saan pelin taas pyörimään niin olen viimeistä edellinen, hetken päästä ulkona.

Samaa kategoriaa on toinenkin kokemus, jossa tuli vaan nettikatkos NoLimitissä. Piti lyödä allin värisuoralla, mutta halusin arkailla että se viimeinen vihu (muut 5 jo tiltissä) uskaltaa puskea sippinsä keskelle....jälleen toivottomaan tilanteeseen (vrt. ylivoimainen chipleaderi, jos tuota ei olis tapahtunut.)

No on sit toiseenkiin suuntaan tietty. Tämä on aika käsittämätön: Pelataan Pot-limit sökö-turnausta. blinit 25/12.5 K. Olen aktiivinen osapuoli ja pöytään on lätkitty vastustajan kanssa reippaasti, molemmat 150 K. Kaverilla on pinnassa pari mulla ei mitään ja häviäisin jo tolle parillekin. Potti on siis yli 300 000. Annan periksi, nyt ei ollut mun vuoro, ja tuuppan keskelle kaikki vimoset 150 pelimerkkiä. Kaveri kippaa. ??? Tätä ei voi kun ihmetellä koska 1. jannunkin jäljellä oleva, suurempi kuin mun, kassa oli jo alle blinien ja 2. oli tätä ennen halukkaasti puskenut 150 000 sippiä pottiin. miten 150 pelimerkkiä oli yllättäin ylivoimainen....