PL omppu

• nehuija
      nehuija
      Bronze
      eli aiheesta sen verran että kaivettaisiin pelaajien kokemusta / tietoa että missä parhaat PlO 10 - PLO 100 shorttina tai fullina kun tarkoitus olisi ryhtyä harjaamaan , Ongamella oon pelaillu mut haluaisin kokeilla muutakin , but where ?
  • 4 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Aika kalaisiahan nuo on joka paikassa. Ehkä Everestillä vielä pikkusen muita kalaisampaa. Ipoker, PokerStars, Full Tilt, Cake, onhan noita vaihtoetoja. Siitä vaan nappaat jonkun saitin mikä miellyttää silmää tai missä mukava bonus.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Mä luulen, että full tiltillä on kovin taso. PokerStarsin taso oli sitä löysää passiivista limp "katellaas jos osutaan", Everestin taso ei ole kummoinen ja iPokerin kokeiluissa tuli sitä ranskalais "4korkuinen väri on nuts!" ilmiötä.
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Kyllähän nuissa pienemmissä peleissä joka paikassa löytyy 'paisteja' softat vaan kokeiluun ja mikä tuntuu parhaimmalta niin depoa kehiin. Jonkinlainen rakeback diili olisi hyvä olla, koska noissa pienissä peleissä rake syö todella suuren osan voitosta.
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Everest, Betrair, Ipoker ja Pacific. Heikoin taso noilla sivustoilla. Betfairilla liian vähän pelejä ainakin päivisin (plussaa rakeback). Pacificilla omppua myös tarjolla melko vähän. Everestillä pelejä tarjolla ihan kohtuullisesti mihin aikaan tahansa. Ipoker tarjoaa varmaankin eniten pelejä.

FullTilt melko kova tasoinen. PokerStarsilla hyvin pelejä tarjolla Jimin mainitsemalla tyylillä.