:)

• Nervosa666
      Nervosa666
      Bronze
      päätin sit joulukuussa vähä grindailla ku marraskuu oli tuottoisaa :)
      otin parisataa euroa kotiin siinä marraskuunlopussa.
      siitähän sitte lähti kuolemanswingi. online 11 ässäparia turnauksissa preflopilla all in turnauksen melkoalussa 9 kertaa turpaan :0 rumin oli kun joku Afganistanilainen maksoi 6 4 offarilla ja floppi jo kertoi kaiken :) meikäläinen
      tukasta vittuun. tässä on nyt kaivettu pelikassa hautaan melkeen mutta
      ei se haittaa tässä on kärsivällisyys kasvanut. kyllä itse olen jopa 2 ässät kräkänny mutta tosin live pelissä :) aa vs jj perus riverillä ohi itse...
      sitten ku oon niinsanotusti supertiltissä niin en pysty keskittymään enään
      oon nyt vaa kattonu ja neuvonu kaveria ja jättäny ite pelit pois ihan sen takia
      että en menetä kaikkea ja ei tarvi töissä ahertaa liikaa ensvuonna. uudelle vuodelle pitäisi joku tavoite onko ideaa? en halua ainakaan enää grindailla mitään yhtäpientä mitä viimeaikana mutta pakko varmaan... nl50 tiputtiin nl10 tiltin takia. ja nl10 ei onnistu vihujen heikkouden takia. siellä maksetaan sama millä yleensä kun halvalla päästään ja sit vedetään ohi. miten tän tiltin sais pois? ei oo viinakaan auttanu-
  • 5 replies
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Nervosa666
      nl10 ei onnistu vihujen heikkouden takia.
      "Älä koskaan aliarvioi vihollistasi"
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Juu itellä on liian monesti kopissu se siihen vihujen aliarvioimiseen...

eli perus TAG ABC POKER + BRM... sillä ne voitot tekee.. jättää ne muuvit sitten ylemmille tasoille. vedotki pelaa passiivisesti... alemmalla tasolla saa valueta osuneiltakin vedoilta helposti. Ja muistaa että foldaaminen ei maksa mitään. Joskus tulee vaan sessioita, kun laitat ison 3betin AK:lla ja ne ei ikinä osu... sitten ne on vaan foldattava, jossei cbetillä irtoo.

Ja ei pokerissa ole ohivetoja... :) sitten ne kortit vasta katsotaan kun 5 pöytäkorttia on pöydässä. kaikella on todennäköisyytensä
    • Nervosa666
      Nervosa666
      Bronze
      miksi 3-bettiä alemmilla tasoilla kun vihut ei ymmärrä mitään vaan maksaa sama millä :) minikorotus on yhtätehokas vaikka sille saa nauraa
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Mutta minikorotuksella voi jossain tilanteissa vetää oikein esim settiodsien varjolla. tarkotushan on ite pelata oikeen ja antaa niiden muiden tehdä ne virheet..

Isoa 3bettiä kehiin vaan ja antaa niiden muiden vetää sitten sillä luckfactorilla.
    • Nervosa666
      Nervosa666
      Bronze
      niimpä mut ku hävisin aikasemmin jatkuvasti :/ riveri ei oo aina kaveri...