It happening again!

• partane
      partane
      Silver
      Elikkä nyt tarviisin hyviä neuvoja siihen miten saan rollin nousuun. Mulla ei varmaan pelissä oo kaikki pelissä kohdallaan, kun ei onnistu millään tuo homma.

Pelasin SSS:llä ekan pääoman ja ei onnistunu rolli ensin laski ja sit se jymähti paikalleen tällön se johtu suurimmaksi osaksi siitä että pelasin ehkä liian löysästi en aina viittinyt esim. olla puskematta AK:lla kun oli kaks pelaajaa all-in sit sitä alko oppia ku toisella oli lähes poikkeuksetta AA tai KK. No sit lopulta oltiin jo niin alhaalla että 2$ buy-in oli aivan liian iso pelikassaan nähden ja lopulta tiltissä meni kaikki.

Sit alotin BSS:llä pokerstarssilla. Eipä oo mennyt hyvin nytkään. Oon kerrannu kaikki strategia-artikkelit, käyny valmennuksissa ja postannu pari kättäkin foorumille ja silti tuntuu että ei lähde homma mitenkään onnistumaan. Jotenkin se 0,01$/0,02$ taso ei motivoikaan enää pelaamaan niin paljon nii tulee tylsyydessään sit kokeiltua MT-turnauksia ja heads uppia. Turnauksia varten oon laitoin vartavasten noin 17$ ylimäärästä rolliin että voin pelata sillon ku kaipaa enemmän jännitystä. Heads upit oon pelaillu kyllä ihan pelikassasta kylläkin ilman mitään käsitystä siitä paljonko 50$ kassalla voi maksaa sisään, pokerstarssilla ei oo huppipöytiä alemmilla tasoilla nii oon pelaillu 2$ + rake turnauksia. Heads up on kyllä suurimmat voittoni antanut pari kertaa oon laskeutunu jo aikasemmin alaspäin ja oon sit noussu takasi 50$ kun oon pelannu heads uppia.

Elikkä nyt on rolli sit 30$ ja en tiedä miten pitäis lähteä tästä eteenpäin, periaattessahan voin sanoa hei hei BSS:lle koska mun pitäis ruveta maksamaan 1$ buy-inejä käteispöytiin, joten ei ole olemassa tasoa jolla voisin BSS:ssää pelata. Pelkään että jos nyt jatkan samaan malliin niin on kassa taas kohta tyhjä.

Varmaan joku on ollu yhtä huonossa tilanteessa, onko antaa neuvoja kenelläkään?
  • 2 replies
    • TemeTee
      TemeTee
      Bronze
      Kertaat sss-strategian ja alat bonushuoraks. Pikkustäkillä pelailet parit depoboonukset auki niin saat rolliinkin vähän nostetta. Everestillä tais ainakin olla sellanen depobonus että se on aina se 300$ riippumatta depon suuruudesta.
    • partane
      partane
      Silver
      Muuten hyvä idea, mutta otin alkupääoman everestille, joten en voi avata toista tiliä ja saaha tota 300$ bonusta. Ja 200$ bonus meni käsittääkseni jo umpeen.