Mihin sitä nyt menis pelaamaan????

• blinkt
      blinkt
      Bronze
      Noniin, Ipoker ilmeisesti tuhosi itsensä ainakin mun kannalta, joten siellä ei enää pelata. PokerOfficen sain hankittua viikko sitten joten uuden saitin täytyis olla sitä tukeva(BOSS ja Pacific siis jää pois laskuista).
      Jonkunlaista palautustakin olisi kiva saada.
      Microgamingilla ilmeisesti on Rakeback? joka Ladbrokesilla tulee kaikille samansuuruisena? Paljonko Ladilla mahtaa olla pelaajia? Miten Ongamen "Cashbakit" toimii? Minkä arvonen toi Pokerstarsin VIP CLUB on?
  • 6 replies
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      Unibettiä voin suositella jos NLHE kelpaa, rakebäckki on jotain 30% pintaan maksellaan kerran kuussa. Pelaajia liian vähän ainakin myöhään illalla - riittävästi 6maxiin kuitenkin, fulliin ei pelaajia riitä tai jonot on isot. Softa myös hyvä suht kevyt ei nyt starssin tai tiltin veroinen mutta paras näiden jälkeen esim. ongamen jumittava softa häviää 100 - 0. Fulltiltillä on se 27% palautus mutta en tiedä onko se vaihtoehto? Ja starssin bonus järjestelmä on sitä parempi mitä enemmän pelaat, hopee tason pelaajalle käytännössä turha.. Lippiksiä summuita kyllä saa mutta rahallisesti mitätön. Kesällä nl25 15k kättä/kk ja hopee tason sai, nykyään kai helpottunut. Mitä tasoo pelailisit?
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Everest, ongame ja unibet ovat kaikki aika hyviä saitteja pöytiensä puolesta. Paistia löytyy ja paljon. Everestin VIP ohjelma vastaan jonkinlaista rakebackia ( en enää muista mutta heitetään lonkalta joku 15-30% riippuen miten paljon pelaat ). Bwin rb taitaa olla jonkin verran vähemmän. Unibetillä taas tuo loyality bonus taitaa vastata reilua 30% rb:tä ja etuna eurotili & -pöydät. Onhan niitä varmasti muitakin hyviä vaihtoehtoja, mutta näillä ainakin itse on tullut pelattua ja suosittelen. :)
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Jos pelaat NL50 tai alle ni suosittelen Ongamea. (ylemmistä ei kokemusta mutta ilmeisesti yhtä kalaisat vedet.)

Ite oon Partyn ja Everestin kautta siirtyny Ongamelle ja tällä hetkellä ei RB sun muut bonarit hirveesti kiinnosta ku seon on niin kalaisa paikka.

Jos oot tilttiherkkä etkä kestä jatkuvia ohivetoja niin sitten Ongame ei oo sun paikka. Ja tietysti miinuksena raskas ja epävakaa softa.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja tuomasta
      Jos oot tilttiherkkä etkä kestä jatkuvia ohivetoja niin sitten Ongame ei oo sun paikka. Ja tietysti miinuksena raskas ja epävakaa softa.
      Noita ohivetoja sattuu jatkuvasti kaikilla saiteilla, että ainoastaan toi softa olis miinuksena Ongamelle :f_cool:
    • blinkt
      blinkt
      Bronze
      ...ttu saatana

Kui vaikeeta voi emälä olla? Ladbrokes ilmotti et pokerstrategyn kautta tulleet pelaajat on aina mukana rakeraces, jolloin ei voi osallistua paratiisiin. Että racesta ei pääsis irti... WTF, onpas vitun reilu meininki. Toisen affin kautta ei viittis sinne mennä kun ajattelin vähän alkaa korjailemaan tietotaitoani(rolli tippu viikossa pacificilla 475$---240$)
    • hi3
      hi3
      Bronze
      ÄLÄ ikinä mene nobblepokerille!

Just väännän keskellä sotatannerta siitä et saisin rahani ulos! Jumalauta laitellu passista ja vuokralaskusta digikuvia ja valittavat siitä et olen sotkenut passikuvasta silmäni! Kuulemma pitäisi olla koskemattomat kuvat...ei suotta epäilyttävää toimintaa. Minkälainen ihminen tarvitsee id-checkiin täydelliset kuvat. Onko niillä jokin kuva-arkisto josta ne haluaa vertailla mun naamaa...i don't think so. Mitä väliä vaikka siinä ois seepran hanuri kuvana passissa. Siinä on mun nimi, henkilötunnus ja passin numero. Jokainen myös näkee terveillä silmillä siinä olevan kyseessä aito passi.
      Vuokrakuitista halusin sotkea avopuolison nimen pois, koska en halua hänen tietojen kulkevan toisille tahoille. No tämäkin on kuulemma "tietojen salailua!".

Vittu et vituttaa.. Tämän sivuston id-checkiin kelpasi se et on todistettavasti kuva omasta passista omalla nimellä. Ei välittäneet vaikka oli sutattukin. Samoin on hyväksytty kolmen muun pokerisaitin id-checkissa, mutta ei nobblella!