pokeri tuottaa pahaa mieltä tammikuisin :(

• olio1978
      olio1978
      Bronze
      no niin vuosi alko taas kuten edellinen.
      nyt tullut jo $300 downsfingi vai mikä se oli niinku viimevuonnakin, no tosin viimevuoden alku oli pikkasen synkempi n:$4k miinusta helmikuuhun mennessä.
      no nyt sit vaan titanilla alle kympin kassalla yritän saada tatsia takas kuten muuten viime vuonnakin milloin sit loppujen lopuks olin $28 voitolla. heh turhaa mutta valtaosin mukavaa työtä.
      tänä vuonna koitan olla viisaampi ja jättää se tappioiden korjailu pois liian isoilla panoksilla ja ehkä lisääntyneellä opiskelulla.

mut hei miten muilla on uusi entistä ehompi vuos lähtenyt käyntiin ????
  • 8 replies
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuvuoden kylmät kelit ovat kuitenkin tilastojen perusteella kaikkein kalaisinta aikaa pelipöydissä. Ohivedot tietysti lisääntyvät samalla, mutta ehkä tuossa olisi juuri se salaisuus, että pitäisi osata pelata hiukan keskimääräistä kalaisampaa vihupoolia vastaan.

Kesää kohti pöydät tiukentuvat. Hiihtotauoilla hubailevat ovat jo kassansa tyhjentäneet ja vakkarit alkavat vain katsella toisiaan sillä silmällä.

Kesätyöläiset ovat sitten oma lukunsa...
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      tammikuun kalaiset vedet no joo varmaan totta mut tos oon karhusen kans miettinyt et mun työ/opiskelumäärät on ollut aina alkuvuodest liian kovia et jaksaisin pelata A peliäni. nyt on korjauksessa 3 kuormaajaa ja samal opiskelen sähköä lisää ja kun kotio pääsen muija menee töihin ja hoidan muksut nukkumaan. no mut sen jälkeenhän oon pirteänä valloittamassa pokerimaailmaa heh. no mut kuhan rajat pysyy kasassa ja rahat riittää mihin ikinä perheeni haluaa :D
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      hyvin lähti sit tääkin päivä

ANTES/BLINDS
      arno4444 posts small blind ($0.05), hero posts big blind ($0.10), DEALING_HOLE_CARDS
      .

PRE-FLOP
      eldasho calls $0.10, jimih24 calls $0.10, arno4444 calls $0.10, hero raises to $0.25, eldasho calls $0.25, jimih24 calls $0.25, arno4444 folds.

FLOP [board cards: QH,QD,TH ]
      DEALING_FLOP
      , hero checks, eldasho checks, jimih24 bets $0.45, hero raises to $3.30 and is all-in, eldasho folds, jimih24 calls $3.30.

TURN [board cards: QH,QD,TH,AH ]
      DEALING_TURN
      .

RIVER [board cards: QH,QD,TH,AH,9D ]
      DEALING_RIVER
      .

SHOWDOWN
      hero shows [ QC,KD ]
      jimih24 shows [ JH,KH ]
      jimih24 wins $7.08.
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Olisiko Olio jo oman blogin paikka? Sulla ku tota tarinaa riittää niin saisi kaikki jutut näppärästi yksiin kansiin. :)
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Ihan päin helvettiähän tämä vuosi lähti käyntiin, yhtä loistavasti kuin edellinen päättyi. Helmikuussa lähdetään sitten raastamaan raivolla tuottoa, tammikuu saa luvan olla ketutuskuukausi.
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      tosiaan laitoin eilen 8e poker starsille muistojen maisemiin.
      syynä tais olla bwin vitutus sinne ku on tullut kuopattua täs kuus jo vikkon palkan verran taaloja ja ohivedot ei ottaneet loppuakseen heh.

tähän mennessä on toi p staran kassa noussut jo yli 60$ ja pian rahastan taas omaha turnauksesta :D .

Tuli kans ensmänen melkeen holdem turneevoitto äskettäi kun voitin mix plholdem/plo turnauksen ja rahastin huimat 48$.

no usko ja ilo pokeriin taas on palailemassa.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Hienoa :s_thumbsup:

Kannattaa tosiaan avata oma blogi, sieltä on sitten kiva jälkeenpäin lueskella omia kirjotuksia. Tästä saat ainakin yhden innokkaan lukijan! :s_grin:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Blogia pystyyn vaan vaikka ei ois lukiojoitakaan. Eihän mukaan blogia kukaan tosissaan lue? ;) Mutta hyvä sinne on purkaa omia ajatuksia, turhautumista ja onnistumisia. Voi sitten katella jälkikäteen että oon mä ainakin joskus runnannu hyvin... :D