0,01$ 990 pelaajan sit n' go

• Jesju
      Jesju
      Bronze
      Pelasin tänää kaks sellaista, ku kassa alkoi näyttää varsin pahalta (0,03$) nii ei ollu muihin varaa. Ensinmäises olin 16. ja ainsaitsin 0,1$ jonka päätin myös käyttää samanlaiseen sittariin. Toinen alkoi heti alusta asti kulkee kuin unelma, kun voitin kuuden pelaajan all-inin jätkäparilla. Koko turnauksen aikana stackini pysyi varsin korkeana ja sitä kasvatti säännöllisin väliajoin muiden pelaajien tiputtamiset esim. A7s tuli täyskäsi ja voitin AK. Finaalipöydän alkaessa olin 10. eli viimeinen. Tuurini ei kuitenkaan loppunut, sillä heti ekassa jaossa sain ässäparin, jolla nousin neljänneksi. Pian sen jälkeen tuli kymppipari jolla menin all in ja kaksi tuli mukaan. Kun voitin senkin, nousin kärkeen. Kun kolme oli jäljellä, oli kasani taas hieman kutistunu ja olin tilanteessa, missä kannatti puskea lähes millä vaan.Löin all in 42s ja sain vastaani 79o. Heti flopissa tuli 4 joten tilanteeni parani. Pian puskin uudelleen K8o ja sain vastaani 87o ja voitin, jonka jälkeen olin ykkösenä turnauksessa.

Ratkaiseva käsi:
      Paikka 9: JiiMäkinen (292524 merkkiä)
      Paikka 10: one wink (202476 merkkiä)
      JiiMäkinen: asettaa anten 4000
      one wink: asettaa anten 4000
      one wink: asettaa pienen blindin 10000
      JiiMäkinen: asettaa ison blindin 20000
      *** TASKUKORTIT ***
      Jaettiin JiiMäkinen [Js 2c]
      one wink: maksaa 10000
      JiiMäkinen: sököttää
      *** FLOP *** [Jh Kh 8d]
      JiiMäkinen: lyö 268524 ja on all-in
      one wink: maksaa 178476 ja on all-in
      Maksamaton panostus (90048) palautettiin pelaajalle JiiMäkinen
      *** TURN *** [Jh Kh 8d] [6h]
      *** RIVER *** [Jh Kh 8d 6h] [5s]
      *** NÄYTTÖ ***
      JiiMäkinen: näyttää [Js 2c] (pari, jätkät)
      one wink: näyttää [8h Qd] (pari, kasit)
      JiiMäkinen sai 404952 potista
      *** YHTEENVETO ***
      Potti yhteensä 404952 | Rake 0
      Pöytä [Jh Kh 8d 6h 5s]
      Paikka 9: JiiMäkinen (iso blind) näytti [Js 2c] ja voitti (404952) kädellä pari, jätkät
      Paikka 10: one wink (jakaja) (pieni blind) näytti [8h Qd] ja hävisi kädellä pari, kasit

Joten kahdessa turnauksessa 2 snt. muuttui 2,10$. Taidanpa jatkaa myös näiden pelaamista, vaikka kassani puolesta voinkin siirtyä ny uudestaan korkeammalle.
  • 3 replies
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Mainittakoon sen verran, että kassasi puolesta et oo nousemassa korkeammalle, jos haluat noudattaa bankroll managementtia. Tietty joku 10$ depo tuskin taloutta tuhoaa, mutta jos haluat tosta nousta niin pysy vaan noissa sentin turnauksissa näin alkuun. Ehkä jossain 5$ kohdalla voi alkaa kokeilla 0.1$ sittareita.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Onnea harjauksesta! :f_thumbsup:
    • ristmark
      ristmark
      Bronze
      Älä heti innostu, itse innostuin kanssa kun oli noustu 8->40$, mutta alamäen jälkeen saldoa enään 5$:a, eli maltti on valttia.

Kun saa nuo variansit pienemmäsi voit harkita nousua kassan saliessa.