Paras saitti FIxuiluun(HUP ja 6max)?

• blinkt
      blinkt
      Bronze
      Jees, nyt olen noihin pelimuotoihin eksynyt ja ne tuntuis toimivankin ihan mukavasti,
      tän kuun painelen Lädillä menemään ja sit olis hakusessa joku hiukan paree huone(huppiin ei oikein löydy vihuja).
      Tärkeintä olis hyvä rakepäk/cäspäk(kun sitä hieman tuossa huppailussa kertyy), ja se että huppeihin löytyy vastustajia(huonoja).
      Taso ihan .25/.50
      Mites iPokerilla on vastustajien taso? Vannoin kyllä pysyväni sieltä poissa, mut eipä tuo raken muutos taida näissä pelimuodoissa haitata
  • 2 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      ipokerilla ei kyllä huppia mun mielestä kannata pelata pienillä tasoilla, tuo rake syö yksinkertaisesti niin paljon tulosta. Sikäli mikäli eivät ole pienentäneet tuota maksimirakea.

Luulisin että FullTilt voisi olla tuon suhteen paras vaihtoehto, varmaan reilusti enemmän vihuja ja 27% RB. Ja taitaa olla maksimirake hupissa $0,50 jos en ihan väärin muista.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Muutaman kerran olen seurannut iPokerilla HUPpausta kun shorttipöydässä munkittanut maniaci menee huppiin jatkamaan riehumista. Vähän aikaa kun seuraa sitä räiskimistä niin chipit siirtyvät vuorotellen puolelta toisella yhteismäärän huvetessa huimaa vauhtia. Raken muutoksista iPokerilla HUPissa ei ole ollut mitään infoa, mutta uusi pistesystemi tuo HUPittajille paljon enemmän pisteitä kuin viime vuonna.