rakeback

• partane
      partane
      Silver
      Elikkäs nyt oon tehny päätöksen etten siirrä enää rahaa pokerstarsille, syitä 2

1. En saa strategypisteitä eli jumitan kokoajan pronssitasolla.

2. En saa rakebackkiä enkä minkäänlaista järkevää boonusta paitsi tuota 100% boonusta, johon oon yrittäny kerätä sitä ekaa 10$ joulusta lähtien ja silti edelleen pitäis saaha melkee 500 FPP:tä että saisin sen ekan erän.

Tutkin asiaa jonkin verran ja tulin siihen tulokseen että betfair ois paras vaihtoehto. Tutkin tosiaan niin yhdellä toisellakin sivustolla oli sama tarjous ku täällä eli 1500$ bonus ja 30 - 40% rakeback. Siellä väitettiin että bonus ja rakeback palauttais 61 - 66% maksetusta rakesta. Ja kaikenlisäksi pitäis ruveta sit kertyy myös nuo pisteet niin ei jumittais lähtökuopassa nää hommat.

Elikkä aiemmin on ollu ongelma se että on ruvennu ottamaan päähän ku ei rolli nouse vaikka periatteessa pelaa niinku pitää, nyt ei kuitenkaan tarviis ottaa yhtään paineita siitä että paljonko kassaan kertyy oman pelin ansiosta vaan olis nyt tarkoitus vaan rauhassa ottaa "fresh start" koko pokerihommille antaa kertyä mahdollisimman paljon rakea. Elikkäs kysymys kuuluu:

Mikä olis paras pelimuoto sen puolesta että rakea kertyis eniten?

Oon pelaillu SSS, BSS ja sit vielä turnauspelejäkin jonki verran. Mutta eikö tuo SSS ois ainaki siihen asti ois ihan hyvä että saa nyt ensin rollin nousuun? Se on kuitenkin käsittääkseni kaikista helpoin strategia.

Lisäksi voisin kysyä aattelin kysyä semmosta että osaako joku arvioida paljonko oikeastaan kertyy rakea kuussa, jos pelaa vaikka NL10 SSS:llä pari tuntia päivässä?
  • 19 replies
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja partane
      Mikä olis paras pelimuoto sen puolesta että rakea kertyis eniten?
      No jos sulla on esim. 400$ kassa, niin pelaat joko NL10 BSS tai NL50 SSS. Silloin SSS tuottaa varmasti enemmän rakea. Jos verrataan NL10 SSS ja NL10 BSS, niin silloin BSS tuottaa enemmän.

Raken tuotto riippu paljon myös siitä, onko saitilla käytössä dealt vai contributed -malli raken laskennassa. Dealt mallissa rake jaetaan tasaisesti kaikille, jolloin tiukat pelaajat hyötyvät eniten, koska he tavallaan saavat löysempien pelaajien maksamaa rakea. Contributed malli jakaa raken pelaajan aktiivisuuden mukaan, jolloin löysät pelaajat saavat enemmän rakea, kuin tiukat.

SSS-pelaaja hyötyy dealt-mallista paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja partane
      Lisäksi voisin kysyä aattelin kysyä semmosta että osaako joku arvioida paljonko oikeastaan kertyy rakea kuussa, jos pelaa vaikka NL10 SSS:llä pari tuntia päivässä?
      Riippuu siitä, kuinka montaa pöytää pelaat eli kuinka paljon saat käsiä kasaan. NL10 BSS tuottaa noin 5-10$ rakea per tuhat kättä, joten SSS varmaankin noin 5$/1000 kättä.

Betfairista sen verran, että siellä on todella vähän fullipöytiä, minkä takia se on vähän huono saitti SSS:lle. Erikoisuutena on se, että minimisisäänosto on 10bb. Rake on contributed. Paisteja on paljon. Bonus ok. Strategy-pisteitä saat 2kpl/1$ rake, mikä on vähän. Hyvä saitti BSS:lle, mutta ei SSS:lle.
    • blinkt
      blinkt
      Bronze
      Betfair on NIIN saatanasta, eieieieieiei
      Se softa on oikeesti sitten todella paska.
      Ota tiltille se 27% rakepäkki, siellä itse pelaisin jos en olis ryssinyt hommaa ottamalla sinne nodepon toisen affin kautta.
      Rakea kertyy muuten eniten mättämällä HUppia..
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      FullTiltillä ei voi pelata enää SSS kun nostivat minimisisäänostoa. En usko, että pelimuodolla on tuon raken kertymiseen niin suurta eroa, että sen mukaan kannattaisi valita tuota pelimuotoa. Tärkeämpää pelata sen mukaan, mikä tuntuu itselle sopivan parhaiten. Mitä vähemmän pelaajia, sitä enemmän toki tuotat rakea, mutta niissä peleissä sitten taas varianssi on kovempi ja saatat hävitä pöydässä paljon enemmän kun mitä rakeback antaa takaisin.
    • partane
      partane
      Silver
      Ota tiltille se 27% rakepäkki, siellä itse pelaisin jos en olis ryssinyt hommaa ottamalla sinne nodepon toisen affin kautta.

Joo no itsellä on sama ongelma paitsi vielä suuremmassa mittakaavassa.

Oon nimittäin joskus 15v tehny tuon mun tilin hirveellä innolla ku olin kattonu paljo WPT:tä ja luulin tietäväni jotaki pokerista. Alkuun pelasin leikkirahalla ja pelailin freerolleja. Sit yks kerta pyysin isäntää tekemään mulle minimi talletuksen ja sovittiin että se menee mun omista rahoista. Arvatenki kusin rahat heti heads upissa jollekki vakkarille, ku näytin suoran nii se käänsi avatarin ilmeen iloiseksi ja näytti nuttisuoran. Ja kyllähän se söi.

Elikkä toisin sanoen ongelma on ensinnäkin se että oon lyöny jonku boonuskoodin, joka yhdisti mut johonki helvetin affliteen joka ei anna rakebackkiä vaan pelkästään normaalin 100% boonuksen. Kysyin asiaa full tiltiltä niin käskivät ottaa yhteyttä affliteen joka taas sanoi että oisin voinu laittaa toisen boonuskoodin rekisteröidessäni jolla oisin saanu ton 27% rakebackin. Lisäksi mulla on luonnollisesti väärä syntymäaika tolla tilillä ja oonki käyttäny full tilttiä vain leikkirahalla pelatessa Jimin Erikois valmennuksissa ja sit oon jonku normivalmennuksen seurannu sillä full tiltiltä.

En oo oikeen varma miten pitäis toimia ku en voi oikein luoda uutta tiliäkään varsinkaan ku asun edelleen samassa osoitteessa ku sillon ku tein tilin. En kehtais oikein suoranaisesti ottaa yhteyttä full tilttiinkään ja pyytää muuttamaan syntymäaikaa ku ne todennäköisesti sulkisivat vaan ton tilin.

PS:llä oli jossain vaiheessa ollut joku keskustelukin jonka löysin googlen kautta. Joku käyttäjä kyseli pikkuveljensä puolesta alkupääomasta joka oli hylätty koska pikkuveli oli tehnyt joskus aikaisemmin alaikäisenä tilin full tiltille. Alkupääomaa tämä herra ei ainakaan vissii saanu mutta en tiiä mitenköhän sitte jos on aikeissa tehdä talletuksen omista rahoistaan, full tilt on käsittääkseni yks tiukimmista näissä asioissa.

Niin ja tikkarihan tosiaan mainitsikin tuon oliko se 35bb sisäänoston, joten SSS alkaa nettipokeri strategiana pikkuhiljaa murentua kun sitä ei voi missään pelata.

Rakea kertyy muuten eniten mättämällä HUppia..

Joo mää tiedän sen, mutta ongelma on se että ku pokerstrategyn materiaali on aika köyhä hupin osalta. Peräti yks artikkeli ja sekin hopeatasolla. Mun mielestä tätä osa-aluetta sais painottaa enemmän, koska et voi voittaa yhtään turnaustakaan jos et osaa pelata Huppia. Ois mahtavaa jos joku pitäis esim. NL Heads Up valmennuksen.

Lisäksi ongelma on se ettei mun rolli riitä huppiin, siihen tarvittais ainaki 100 sisäänostoa (100bb) ja alkuvaiheessa mieluummin vielä enemmän ja en tiedä kyllä yhtään sivustoa jolla ois mahdollista pelata niin pienillä panoksilla että 50$:llä päästäis johonki. Kun tarkoitus on periaatteessa aloittaa ihan alusta eli periaatteessa niinku vasta nyt saisin alkupääoman. Oon lukenu noi SSS-artikkelit perustasolta ja tänään ois tarkotus vielä lukea pronssitaso ja katsoa kaikki Popaksen videot.

Shorttikin ois mielenkiintoinen vaihtoehto ongelma vaan on että en oikein varma miten sitä pelataan pitkällä tähtäimellä voitollisesti. Aloituskäsitaulukkoa ei oo olemassa vissii siitä syystä, koska peli perustuu aika keskeisesti riideihin.

Joku valmentaja sanoi kuitenki pelanneensa sitä käyttäen BSS aloituskäsitaulukkoa soveltaen sen shorttipöytään (ilman UTG positioita ja ei ikinä tehä limppiä vaan aina avatessa korotus jos lähdetään pelaamaan).

No en mää tiiä sit jos joku tietää niin voi mainostaa parempaa sivua, ei käy tosiaan everest, full tilt, pokerstars eikä oikeastaan mikään mukaan mihin ei saa rakebackkiä. En tiiä mitenköhän tuo Cake Poker sitte? Varmaan laitan tosiaan tuonne betfairille, koska boonus ja rakeback yhdistettynä antavat niin paljon takasi että kestän kyllä ankean softan ja sen että pöytiä valitessa pitää nähdä hieman enemmän vaivaa.

Onko se sit vähän niinku pokerihuone että semmonen kankea ja ei avatareja.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      FullTiltin FL-Rush on oikea rb-generaattori. Tasona on 0,5/1 full, rakea kertyy 24-25$/1000 kättä, tunnissa tulee noin 900 kättä 4-tablaamalla. BRM:n mukaan tuo vaatii vähintään 300$ kassan. Lisäksi Ironman status ja sen tuomat lisäedut napsahtavat helposti jos pelaa n 2h päivässä 25pv/kk
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      No tota rakebakkia ei heron mielestä kannata tuijottaa liiaksi. Paistikkaat pelit ovat ne, joita kannatta metsästää. Lisäpainoa saitin valintaan tuo softan toimivuus, pelaajien määrä, talon ottama rake, bankroll-asiat(kotiuttamiset/ talletusmahkut), vakkaripelaajien palkitseminen(bonarit, yms.) tässä näin aluksi.

Mun mielestä partane sulle sopis Everest nätisti. Vaikkei RB olekkaan saitilla, nii vastaavanlainen systeemi on olemassa, eli SP-pojot, jotka kertyy DEALT-menolla, joka vastaa ihan kivaa rakebakkia, ku noita voi sitte muuntokurssilla vaihtaa oikeeksi rahaksi, tai niillä voi ostaa itteänsä sisään vaikka taalan DON:n ja kääntää niitä tuplarakebäkiksi, ku vaan jaksaa tunnin kippailla putkeen. Toimii ja voin lämpimästi suositella. Everestin verkosta on vaikeaa olla löytämättä kalaa, joten pelit ovat taattu. Lisäksi bonari on saittien helpoimmasta päästä aukaista, joten sinne vaan jos voit katsoa yli ton rakebackin.

Kaikin puolin hyvä postaus sulta partane muutenki.

Shorttikin ois mielenkiintoinen vaihtoehto ongelma vaan on että en oikein varma miten sitä pelataan pitkällä tähtäimellä voitollisesti. Aloituskäsitaulukkoa ei oo olemassa vissii siitä syystä, koska peli perustuu aika keskeisesti riideihin.

Hero on pelannu näillä statseilla voitollisesti shorttia NL5 ja NL10 tasoilla n.30k jakoja takana.

19/17 af.2,5-3 st.33% 3-b7-8% c-betti flopilla 38-42% WSD 25-30

Equilaattorista voit kahtella sitte ranget, mut käytännössä toi on A9 open avaan ässistä, ellei ryöstöjä lasketa. Kaikki parit 33--> avaan ja settivaluella kylmiä maksuja multiway potteihin.

Ainoa tapa pikkulimiiteillä VALUEBET ja bluffit poies. Joskus 2-barreiloin bluffilla, mut tosi harvoin ja tosta saa niin usein harmaata tukkaa päähän, ettei etes kannata. 3-barrelin bluffit voi sitte jättää maanikoille, ku valuemaksat niiden riehumiset. ONNEA peliin :f_grin:
    • partane
      partane
      Silver
      FullTiltin FL-Rush on oikea rb-generaattori. Tasona on 0,5/1 full, rakea kertyy 24-25$/1000 kättä, tunnissa tulee noin 900 kättä 4-tablaamalla. BRM:n mukaan tuo vaatii vähintään 300$ kassan. Lisäksi Ironman status ja sen tuomat lisäedut napsahtavat helposti jos pelaa n 2h päivässä 25pv/kk

Joo ei tosiaan oo niin paljon pelikassaa. Ja selitinhän mää jo tuossa tuon mun full tilt ongelman.
    • partane
      partane
      Silver
      eli SP-pojot, jotka kertyy DEALT-menolla, joka vastaa ihan kivaa rakebakkia, ku noita voi sitte muuntokurssilla vaihtaa oikeeksi rahaksi

Jaa en tiennykkään että niitä voi rahaksi vaihtaa, huomasin kyllä että turnauksiin voi maksaa sisään ja sithän siel voi pelata SP-pojoilla. Aattelin että ne herrat jotka SP-pojoilla siellä pelaili ovat joko menneet katki tai koittavat sitä kautta saaha jotain turnausentryä kuitattua.

Osaatko muuten arvioida tai viititkö vilkasta paljonko se vaihtokurssi on SP points / dollari. Nii tietäis, vilkasisin ite mutta oon jo poistanu softan koneelta enkä viittis sitä nyt ruveta asentamaan.

Eihän sitä tiedä, jos se ois joku kohtuullinen niin vois vaikka mennäkki takas everestille. Ei se kyllä huonoimmasta päästä ole.

Lisäksi bonari on saittien helpoimmasta päästä aukaista, joten sinne vaan jos voit katsoa yli ton rakebackin.

Joo mut kato kun en saa sitä 300$ bonusta, kun oon ottanu alkupääoman sinne yli kuukausi sitten eli 200$ boonuskin on lisäksi menny umpeen. Ellen sitten saa jostain syystä vielä lisäksi 300$ boonusta ekasta talletuksesta.

Paistikkaat pelit ovat ne, joita kannatta metsästää.

Joo tämä homma on se mitä mää ihmettelen kaikki puhuu paistikkaista peleistä everestillä. Ite kun pelailin niin tuntu, että NL10 pöydät oli täynnä kiviä ja TAG:eja. Teit korotuksen mistä positiosta tahansa niin aina tuli kaikilta kipit. Sit ku sai vaikka AK:lla maksun niin vastassa AA tai KK. No joo eihän ne kivet mitään hyviä pelaajia ole, mutta missä ne maksuautomaatit ja maniachit luuhaa?
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Sorry, kirjotin ton tilt-jutun ennen sun selostusta mutta lähetin sen paljon myöhemmin kun en huomannut että oot kertonut ettei tilt käy. Siinä tuli kuitenkin tietoa muille kiinnostuneille minkälaista rb:tä voi tiltin FL-rushilla repiä.
    • partane
      partane
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Khiiniau
      Sorry, kirjotin ton tilt-jutun ennen sun selostusta mutta lähetin sen paljon myöhemmin kun en huomannut että oot kertonut ettei tilt käy. Siinä tuli kuitenkin tietoa muille kiinnostuneille minkälaista rb:tä voi tiltin FL-rushilla repiä.
      Juu eipä mitään... Onhan tuo hyvä silti tietää, en yhtään ihmettelis vaikka tulis jossain vaiheessa rush poker muillekki sivuille.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Ei muuten oo ainakaan tossa muodossa, koska tää on tiltin patenttijuttu.

Muistaakseni tossa sp-pojoissa muuntokurssi oli jotain 1sp = 0,008$ IMO aika naurettava, mut noita muuntamalla keilasittareilla, toimii tosi hyvin.

Tietenki sp-pojojen kertyminen menee noilla vip-tasoilla kasvaen exponentaalisesti. 300% sp-pojokerroin jo kasvattaa saldoa ihan nätisti.

Mee vetään NL10 SH min 30bin kassalla, nii kyl keilaa piisaa. :f_grin:
    • Ekstriim
      Ekstriim
      Bronze
      Joo, kuten oylioika tossa aikaisemmin suositteli Everestiä, niin myös minä.
      Ikävä kyllä rb:tä siellä ei ole, mutta tosiaankin tuo VIP Summit Club ajaa saman asian aikalailla. Pelit ovat tosia paistikkaita NL10 tasolla (jolta löytyy myös huppi mahdollisuus)

http://www.everestpoker.com/fi/vip/edut Eiköhän täältä löydy kaikki tarpeellinen tieto tosta VIP Summit Club:ista.

Ainiin ja se vaihtokurssi on suurin piirtein 1SP= 0,004$
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja oylioika

Mun mielestä partane sulle sopis Everest nätisti. Vaikkei RB olekkaan saitilla, nii vastaavanlainen systeemi on olemassa, eli SP-pojot, jotka kertyy DEALT-menolla, joka vastaa ihan kivaa rakebakkia, ku noita voi sitte muuntokurssilla vaihtaa oikeeksi rahaksi, tai niillä voi ostaa itteänsä sisään vaikka taalan DON:n ja kääntää niitä tuplarakebäkiksi, ku vaan jaksaa tunnin kippailla putkeen. Toimii ja voin lämpimästi suositella. Everestin verkosta on vaikeaa olla löytämättä kalaa, joten pelit ovat taattu. Lisäksi bonari on saittien helpoimmasta päästä aukaista, joten sinne vaan jos voit katsoa yli ton rakebackin.
      Since when?
    • partane
      partane
      Silver
      Ei muuten oo ainakaan tossa muodossa, koska tää on tiltin patenttijuttu.

Mää mietin hetken että voiko ne patentoida pelimuotoa, mutta vissii ne sit voi. Niin kait se on ku nehän sen kehitti, mutta eikö patenttisuojaki mee umpeen parissa vuodessa? :D

Mee vetään NL10 SH min 30bin kassalla, nii kyl keilaa piisaa.

Eikö siihenki pitäis olla kassaa jottai 300$.

Muistaakseni tossa sp-pojoissa muuntokurssi oli jotain 1sp = 0,008$ IMO aika naurettava, mut noita muuntamalla keilasittareilla, toimii tosi hyvin.

Nii enpä tiedä sitte, onhan tuo ainaki parempi vaihtoehto ku pokerstars. Vähän mietityttää edelleen se rakeback. Kyllä tommoseen 50$ rolliin saattais saaha hyvästi nostetta rakebackillä, jos ei sit pelit ala onnistuakaan.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Since when?

Since dawn of mankind. :f_grin:

Dealt, koska jokaiselle pelaajalle, joka saa taskukortit kertyy pottin kertyneen raken mukaan sp-pojoja, jotka voi hyödyntää kääntämällä niitä oikeeksi rahaksi, edellyttäen tota vip-statusta. :f_grin:
    • partane
      partane
      Silver
      Milläköhän tuonne siirtäs rahaa ku mulla on joku ihme ongelma tuon moneybookersin kanssa ollu. Kirjotinki tästä jo kerran aiemmin en tiiä onko se ongelma moneybookersilla vai kyseisellä sivustolla vai just mun tilissä.

Koitin siirtää rahaa everestille ja Bwinpokeriin, mutta ei onnistunu kumpaankaan moneybookersilla. Normaalisti meni ensi sit ku olin kirjottanu salasanat sun muut nii tuli siihen uudestaan että kirjaudu sisään. Kirjoitin uusiksi niin se meni sisään mutta ei velottanut yhtään. Kokeilin monta kertaa ja aina sama. Pokerstarsiin meni heti... Onko kellään ollut vastaavia ongelmia?

Tuonne ei tosiaan ollu tosiaan kovin hyvät nuo talletus ja kotiutusvaihtoehdot ei oo mahdollista tehdä esim. suoraa pankkisiirtoa. Ei huvittais minnekään netelleriinkään siirtää rahaa mulla on siitä vähän huonot kokemukset. Click and Buy:hin pitää rekisteröidä luottokortti, jota mulla ei oo "ainakaan semmosta jossa olis luottoa". Sitte vaihtoehtona vielä joku paysafe card, jota ei vissii saa etes suomesta. Kotiutuksessa ainoa vaihtoehto nettilompakkojen lisäksi on shekki, joka toimitetaan mulle 4 - 6 viikossa.

Come on!
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Millä selaimella kokelit tallettaa Moneybookersilta ? Mulla on joskus samantapaisia ongelmia Operalla Moneybookersia käytettäessä. IE:llä toimii OK.
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja oylioika
      Since when?

Since dawn of mankind. :f_grin:

Dealt, koska jokaiselle pelaajalle, joka saa taskukortit kertyy pottin kertyneen raken mukaan sp-pojoja, jotka voi hyödyntää kääntämällä niitä oikeeksi rahaksi, edellyttäen tota vip-statusta. :f_grin:
      :) Jaa-a, kaipa se muisti sitten pätkii, mutta olinpa melkein valmis vannoman, contributed on niinkuin lähes kaikkialla muuallakin.
    • partane
      partane
      Silver
      Siis varmaanki firefoxia, miten nää etes siihen vaikutat että minkä se siitä aukasee rupeat maksamaan. Pitääkö se oletus selain muuttaa?