Viikon kysymys: Kuinka kauan kesti tulla voittavaksi pelaajaksi?

• Poll
    • The PokerStars VIP Club has six different VIP levels. What kind of VIP you are?

• 97
        BronzeStar
        56%
      • 23
        SilverStar
        13%
      • 22
        GoldStar
        13%
      • 16
        PlatinumStar
        9%
      • 11
        Supernova
        6%
      • 5
        Supernova Elite
        3%
      Total: 174 Votes
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tämän viikon kysymyksessämme tiedustelemme, kuinka kauan sinun piti maksaa oppirahoja pokerin suhteen.

Kerro siis meille, kuinka kauan jouduit pelipöydässä viettämään, ennenkuin isot rahat alkoivat valua taskuihisi! :f_biggrin:

Voit myös perustella vastaustasi tarkemmin tähän ketjuun, sana on vapaa!
  • 16 replies
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Suhteellinen käsitys toi voittava pelaaja. Olen pari vuotta tahkonnut ja ekan puolen vuoden jälkeen en ole tehnyt yhtää depoa mutta ei isot rahatkaan valu taskuihin.
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Ekan parinkuukauden jälkeen en oo enää depoa tehny, mutta vuosi meni kerätessä rollia. Eli nyt niinku vuoden jälkeen saa jo vähän omallekkin tilille rahaa.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      Suhteellinen käsitys toi voittava pelaaja. Olen pari vuotta tahkonnut ja ekan puolen vuoden jälkeen en ole tehnyt yhtää depoa mutta ei isot rahatkaan valu taskuihin.
      No sanotaan sitten, että yli omillaan oleva pelaaja niin helpompi määritellä. :f_grin:
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Kyllähän NL10-NL25 tasoja pelailee voitavasti. Alemmilla tasoilla ei jaksa pelata kunnolla ja ylemmillä tasoilla en osaa pelata. :) '

Niin ja vastaus varsinaiseen kysymykseen: Muutama viikko (NL10 BSS)
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Ekan alkupääoman kuoppasin harjotellessa, mut sen jälkeen depottu joku 30e on jo nostettu moneen otteeseen takasin ja vielä ei olla katki.

Ei ehkä ihan puolta vuotta mennyt, likemmäs muutama kuukausi.
      Siis jos nyt edelleenkään oon voittava. Saa nähdä :f_rolleyes:
    • mikster
      mikster
      Bronze
      En ole voittava pelaaja vielä reilun vuoden jälkeenkään. Tosin en juuri häviäväkään vaan rolli kulkee edestakaisin ja on tällä hetkellä sama kuin viime kesäkuussa.

Alussa tuli vain kuopattua niin, että en ole päässyt omilleni sen jälkeen. :(

Ihmekö tuo tietysti kun on laiska opiskelija ja huono keskittymään.
    • akofspades
      akofspades
      Bronze
      pari tuntia leikki rahalla ja 2 pokeri videota riitti mutta se oli juuri pokeri "huuman" alussa jolloin fieldi oli tooooooosi heikko ja pelkillä pokerin perustiedoilla pystyi pelaamaan voitollista peliä. Monta depoa tuulut hävittyä kun pelasin alkuaikoina ilman minkäänlaista kassan hallintaa, vasta pokerstrategyn strategia artikkeleihin tutustuttuani ymmärsin miten tärkeää kassanhallinta on. Keskimäärin olen kuitenkin ollut koko pokeri harrastukseni ajan voittava pelaaja vaikka suuria summia ei misään vaiheessa ole taskuun tullutkaan. Jos näillä pokeri taidoilla pääsisi 5-6 vuotta ajassa taaksepäin... :D
    • partane
      partane
      Silver
      En oo toistaseksi vielä yhtään voitolla kuopannu vaan alkupääoman ja omia rahoja jottai 60€.

No jospa se nyt lähtis ku alotan ens viikolla taas sillä perus 50$ SSS:llä. Aiemmin oon pelannu BSS ja depot olleet yhtä poikkeusta lukuunottamatta aina jotain 30$, joten ei olla ehkä menty ihan kassanhallinta ohjeitten mukaisesti. :D
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      instana, kun aloin noudattaan tarkkaan PS:n ohjeita :f_grin:

Omalla pokerilla vetelin varmaan tollasta 70-80bb/100 ekat pari tuhatta jakoa, jonka jälkeen katkesin riveröityyn gutariin =D brm... kunniaan. Tyypillistä suomalaisuutta.... savun hälvettyä tarkistamme kytkennän.
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      PSlle liittymisen jälkee jotain ehkä 8kk? Piti etsiä sitä omaa peliä.
    • TemeTee
      TemeTee
      Bronze
      Sanoisin, että rahaa aloin voittamaan vasta 6-8kk pelin jälkeen tasaisesti. Sitä ennen 'voitot' koostuivat lähinnä talletusbonuksista sun muista tuollaisista. Peli pysyi todella pitkään break-eveninä tai todella minimaalista tuottoa tehden.
      Nytten nuo bonarit ovat lähinnä vain pieniä lisävoittoja oman pelin lisäksi. Suhteellisesti paremmin tuottaa pelkkä pelaaminen.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Kyllä se sen ainakin vuoden kesti, ennenkuin tajusin mitä kannattaa pelata ja miten. Oppirahoja on maksettu ja reippaasti. Viimeaikoina on alkanut tulemaan takaisinkin päin.

Vielä odotellaan isoja rahoja, josko ne sieltä pikkuhiljaa joskus, tai sitten ei.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Miten tähän nyt vastaisi? Reilu kolme vuotta pelanneena tiedän pelaavani voittavasti, mutta varianssi on toistaiseksi estänyt meikäläistä hankkimasta sen kummempia suuria meriittejä. Sanotaanko nyt näin, että suurin meriitti on, että mun taskunauloista tultiin 13 kertaa perätysten ohi Hold'Emissa! :D Voittojen tiellä suurin meriitti on, että olen voittanut Jens Kyllössen joka kerta kotipeleissä! Kyllä, olen tuntenut hänet koko ikäni. Olemme olleet samassa leikkikoulussa, ala-asteella, ylä-asteella, lukiossa ja pelanneet samassa jalkapallojoukkueessa. Nykyään Jensiä näkee hiukan harvemmin kotipeleissämme.

Eniveis, voittavaksi pelaajaksi kehityin varmaankin noin vuodessa. Silti on niin vaikea nousta tasoja netissä kun lähes joka session aluksi putoaa monttuun josta täytyy sitten nousta ylös. Ja tämä saakeli sen Anssi Vaarin takia! Kaikkihan tietävät että montun pohjalta nouseminen kestää kaummin kuin sinne tipahtaminen... Jospa nyt jo viimein saisin pikku hiljaa nostettua niitä tasoja että pääsisi pelaamaan kunnon pelejä netissä.
    • Hnngh
      Hnngh
      Silver
      Kun ihan alussa pelasin vaan freerolleja, ei oikein voinut olla häviävä pelaaja. Ekaa depoani en katkonut (50$), enkä tainnut ekassa sessiossa edes käydä paria taalaa enempää tappiolla, joten tietyssä mielessä olen ollut "voittava" alusta asti. Joka kerta saitilta on nostettu enemmän, mitä on depottu. Mielelläni kyllä olisin enemmän voittava, rolli on vuoden jälkeen vasta jossain kilon hujakoilla. :f_frown:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Oon pelannu nyt 4kk pokeria. Viime kesänä en tiennyt edes käsien arvojärjestystä:D En kyllä pidä itseäni vielä voittavana pelaajana. Kai se tästä kohta... Käsiä on takana vasta 50k (käteinen 20k ja sittarit 30k) Oikeestaa 20k, koska SNG kädet on DoNeista ni ei se oo pokeria:D
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Pari päivää.