Vuosi 2010 pelkkää BadBeattia

• BrFC
      BrFC
      Bronze
      Ei voi muuta sanoa,

Kaikki käyrät näyttää alaspäin ja tuntuu ettei mikään auta. Tammikuun alusta alkanut DownSwing ei ota katketakseen.
      Olen pelaillut siis SNG 1-10$ sisäänostoilla pääasiassa Titanilla. Vihut paukkuu ohi, oli mulla kädessä mitä tahansa. Viimeisestä 40 turnauksesta rahoille päässyt 3 kertaa! Ja nekin sääli sijoituksia.

ALKAA VITUTTAA :f_cool: Onneksi päivä pitenee ja voi lähteä vaikka hiihtämään. Ajattelin pitää viikon totaali tauon näiden pelien kanssa ja koittaa ottaa uusiksi tämän homman sitten..sais mielen rauhoittumaan
  • 8 replies
    • okkupoika
      okkupoika
      Bronze
      Joo mulla sama homma myös titanilla!!!

Jostain kumman syystä siellä vaan ei voi päästä sittareissa rahoille :s_frown: :s_frown:

Tämän takia piti kyseisellä saitilla lopettaa kaikki turnee- ja sittaripelit siihen ku ei siel yksinkertaisesti mikään kestä :s_evil: :s_evil: :s_evil:

Mutta jospa se sulla pieni tauko tekis hyvää ja koitahhan saada taas pelin juonesta kiinni :s_cool: :s_cool:
    • tilttari
      tilttari
      Bronze
      Mitä mitä, enkö oo ainoa, jolla menee tää vuosi päin helvettiä :s_confused:

Ihan karmeita setuppeja ollut, tyyliin setti vs turnattu/riveröity isompi setti. Täpö vs. neloset useasti. Setti vs. riveröity suora useasti. Turnattu suora vs. riveröity väri... Samaa paskaa vois jatkaa vaikka kuinka. Menee kerta kaikkiaan hermo koko peliin, kaikki voitot kaatunu johonkin ihmeellisyyksiin. Sit jotain AA vs KK pfai ja vihulla napsuu kaksouttiset. Myönnän, oon tänä vuonna se häviöllä oleva pelaaja :s_mad:
    • okkupoika
      okkupoika
      Bronze
      Sama täällä!!!!!!

Kun osuu nii osuu vihuilla aika paljon paremmin ja yleesä se on se turni/river millä ne ottaa ne huikeet pohja gutarisa kiinni :s_mad: :s_mad: :s_mad: :s_mad: :s_mad:
      Taitaa olla joku -350$$$$ tän vuoden puolella jo kuopattu :s_mad: :s_o: :s_o:

Oonkii ajatellu et siirtäs titanin rollin(mitä siitä nyt on jälellä) jonnekki muualle. Heavenii oon nyt aika kauan miettiny ku softa Paffin ajoilta jo jotakuinkin tuttu :s_evil: :s_evil:
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Minulla ei varsinaista downswingiä ole ollut, mutta sellainen 15k kättä +/-0 peliä ottaa päähän.
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      http://img99.imageshack.us/i/93242350.png/

Siinä vasta pelkät taalat. Tuohon kun lisätään saman verran käsiä euro ja punta pöydissä, joissa olen miinuksen puolella reilut 30€...

Ikään en ole bad beateista kitissyt, mutta joku roti. Rollin lähtötaso oli ~55e ja siitä tosiaan ollaan tultu SSS- pelillä NL10 tasolla alas pariin kymppiin. Tasoakaan ei voi pudottaa, kun min-buyin nousee NL4 25BB, jolla alkaa olla jo sitten suhteellisen perseestä pelata SS-peliä.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Pakko laittaa viestiä tännekki ketjuun. Pariin päivään sattui heron kohta vuoden kestäneen pokeriuran pahimmat swingit.

Uusi alkupääoma kärsi 42% syöksylaskun NL5 shortissa, ku vihut alko osumaan kaameen hyvin, ku herolla jotain kuraisaa TPTK, ohivetoja miljoonia, runner runner 2 outtisia ja lopun kruunaa heron nutsitäky turnilla vs tripsit 9 kikkerillä -----> 1 outtinen riveri himaan. KIITOS :f_o:

Jeps, jos vaikka koettais grindata ittensä suosta ylös sittareille, koska NL2 peleihin ei herosta taida olla. NL5 on aika vitsikästä, mutta rollia ei vaan riitä enää noihinkaan peleihin. 20binin kassa on tuhoon tuomittu, jos meinaa biitata noi en luovuta mihinkään lyöntiin ja riveröin aina nutsit tasoon.
    • Zaero579
      Zaero579
      Bronze
      Tammikuu meni vielä voitollisena, mutta nyt en tiedä mitä on tapahtunut. Usko menee alkaa mennä jo, ehkä kaikki olikin tuuria tätä ennen ja olenkin oikeasti häviävä pelaaja...

Helmikuussa käteispeleistä miinusta joku 1300bb ja sittareista joku 25buy-iniä tappiolla. Taitaa jäädä pokerinpeluu kohta kokonaan, eihän tässä ole enää mitään mieltä. Onneksi tuli depottua rahoja pois niin jää tämäkin kokeilu edes hitusen voitonpuolelle.
    • ristmark
      ristmark
      Bronze
      Mulla kanssa betssonilla lasku suhdanne, ensin kiivettiin sss NL4:ssä
      8$->40$->5$ ja nyt pienen tauon jälkeen eilen pelasin 950 kättä ja nousin 5$->10$ ja putosin takaisin 5$, eli vihut paukuttaa ohi minkä kerkee ja nauraa päälle kun saa fisun rahat pois.