Viikon kysymys: Mitä mieltä olet uuden videoaluen filtteröintimahdollisuuksista?

• Poll
    • Do you like April Fools' Day?

• 18
        I don't really care about April Fools
        58%
      • 6
        Yes, but as long as I'm not the victim
        19%
      • 5
        Yes I love this day!
        16%
      • 2
        No, I hate this day
        6%
      Total: 31 Votes
  • 6 replies
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Enpä osaa sanoa mitään negatiivista siitä, todella kätevä.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Filtteröinti on mun mielestä vaikeaa, ja ei toimi ihan niin kuin olettaisi (esimerkiksi jos valitsee variaation niin kaikki muut asetukset palautuu alkutekijöihin, ja jos muuttaa noita muita filttereitä niin ne dropdown filtterit resetöityy...)
    • pule
      pule
      Bronze
      Jimi filtteröintikurssille!!! Kyllä siis ainakin meikäläisellä sorttaaminen onnistuu ja halutut variaatiot ja tasot löytyy...en näin äkkiseltään keksi mitään negaa koko asiasta!
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Sen vähän mitä olen videoita katsellut viime aikoina, niin kyllä tuota filtteröintiä on käytetty, jotta löytää heti ne mielenkiintoiset videot. Joten täältäkin :f_thumbsup:
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja pule
      Jimi filtteröintikurssille!!! Kyllä siis ainakin meikäläisellä sorttaaminen onnistuu ja halutut variaatiot ja tasot löytyy...en näin äkkiseltään keksi mitään negaa koko asiasta!
      No mun real-life filtteröinti yleensä rajoittuu siihen suihkun ritilään... :f_rolleyes:
    • pule
      pule
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jim9137
      Alkuperäinen kirjoittaja pule
      No mun real-life filtteröinti yleensä rajoittuu siihen suihkun ritilään... :f_rolleyes:
      Kiinnitä ens kerralla huomiota pöytävalintaan, niin ei tule huono olo :sun: