Oiskohan aika lopettaa koko pelleily

• Kurpen
      Kurpen
      Bronze
      Eilinen sessio ja sama paskaa sataa. Heron kädet on ei vaan pidä ja vuosi toisensa jälkeen saa ihmetellä, että miksi se vitun potti liukuu taas väärälle puolen pöytää.

Hero on poikki vaihteeksi. Se on asia mikä näemmä ei muutu. Starsin tilillä oli 5$ ja nostin sen yli viiden kympin ja lopputulos on alla. Alemmat hanskat on kuukauden takaa, mutta eihän tässä ole mitään järkeä koko touhussa.

Aika tyhjä tulla lässyttään pokerista taitolajina, on se taito nähty. Hero lyö hanskat naulaan ja aivan ansaitusti. Jos alla olevat kädet eivät pidä edes satunnaisesti niin hommaa ei voi jatkaa.

Known players:
      Position :
      Stack
      SB:
      $87,50
      Hero:
      $42,20

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (2 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 9:heart: , 9:diamond:
      SB raises to $1,50, Hero raises to $5,00, SB calls $3,50.

Flop: ($10,00) T:spade: , Q:club: , 9:spade: (2 players)
      Hero bets $6,00, SB raises to $82,50 (All-In), Hero calls $31,20 (All-In), SB gets uncalled bet back.

Turn: ($84,40) A:heart:
      River: ($84,40) J:club: (2 players)

Final Pot: $84,40

Results follow (highlight to see):
      Hero shows kolme samaa, ysit (9h 9d)
      SB shows suora, ässä asti (Qd Kc)

SB wins with suora, ässä asti (Qd Kc)

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $58,40
      Hero:
      $82,60

Preflop: Hero is BB with A:spade: , Q:club:
      SB raises to $1,50, Hero raises to $4,00, SB raises to $10,00, Hero calls $6,00.

Flop: ($20,00) 5:diamond: , Q:heart: , 9:heart: (2 players)
      Hero checks, SB bets $12,00, Hero raises to $72,60 (All-In), SB calls $36,40 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Turn: ($116,80) 8:spade:
      River: ($116,80) 4:diamond: (2 players)

Final Pot: $116,80

Hero shows pari rouvat (As Qc)
      SB shows kolme samaa, kasit (8d 8c)

SB wins with kolme samaa, kasit (8d 8c)

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $225,70
      Hero:
      $57,40

Preflop: Hero is BU with 5:heart: , 7:diamond: . SB posts a blind of $0,50.
      Hero raises to $1,50, SB raises to $4,50, Hero calls $3,00.

Flop: ($9,00) T:heart: , 7:heart: , 5:spade: (2 players)
      SB bets $6,80, Hero raises to $19,50, SB raises to $56,85, Hero calls $33,40 (All-In), SB gets uncalled bet back.

Turn: ($114,80) K:club:
      River: ($114,80) 6:diamond: (2 players)

Final Pot: $114,80

Hero shows kaksi paria, seiskat ja viitoset (5h 7d)
      SB shows kolme samaa, kuninkaat (Kh Ks)

SB wins with kolme samaa, kuninkaat (Kh Ks)
  • 11 replies
    • ristmark
      ristmark
      Bronze
      Mulla ollut kanssa betssonilla ensin nousua 12$->40$ ja
      tiputus 5:een ja siitä 50$:iin ja takas 3$:iin.

En ole siellä kuukauteen pelannut
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Rumia biittejä :f_frown:

Br-managmentin arvoa ei vois kylläkää koskaa hokee liikaa, mä en oo menny enää kertaakaa katki ku alotin tosissaa pelaamaan ja se johtuu ihan vaa siitä et kunnioitan tota br-managmenttii.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Joo, BRM on noussut arvoo arvaamattomaan myös mun peli urallani. En ole pariin vuoteen tehnyt depoa vaikka edelleen rullaan noissa mircoissa, eilisestä päätellen rullaan vielä pari vuotta siellä mutta pääasia että harrastus ei maksa paljon rahaa.

Olen ainakin viidesti sahannut huippu rollista noin 50-70% ja aina päässyt jaloilleen kun olen hakennut pienemmistä vauhtia. Välillä se tuntuu puulta kun tippuu vaikka PLO100 takaisin PLO10 mutta silloin vain pitää ottaa lusikka kauniiseen käteen.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Kieltämättä aika kamalaa katsottavaa, vaikka viimeinen oli aika peruspeli. Muistatko kuinka sinä itse olet vedellyt ohi? Kyllä porukka, minä mukaanlukien, muistaa paremmin kun biitit sattuvat omalle kohdalle. Kun itse tulee törkeästi ohi niin ei sitä kovin kauaa enää muista.

Oon joskus miettinyt miksi minusta tullaan jatkuvalla syötöllä ohi, mutta minä tulen harvemiin. Ehkäpä se johtuu siitä, että minua on vain yksi ainoa ja vihuja ties kuinka monta, niin on aivan matemaattista että vihu tulee ohi enemmän kuin minä vihusta. Siksi kannattaa rakentaa itselleen mahdollisimman hyvät lähtöasetelmat/oddsit voittoon. Jos tullaan ohi, niin ei sitten voi mitään. Uutta ruutia mörssäriin ja lisää tulta munille!
    • simich
      simich
      Bronze
      Korjaus. Meni minulta käden luku täysin ohi. Mutta siis periaate edelleen sama, korotat viimeisessä kädessä roskahanskalla, joka osuu floppiin, mutta yliparilla on outteja kuitenkin paljon.
    • Them
      Them
      Bronze
      Eiköhän se perus juttu ole siis että hyvät pelaajat saavat rahat sisään aina paremilla, näin ollen itse et voi tulla ohi ikinä. Joten turha murehtia biittejä, sillon on yleensä pelannut hyvin jos tullaan ohi
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Them
      Eiköhän se perus juttu ole siis että hyvät pelaajat saavat rahat sisään aina paremilla, näin ollen itse et voi tulla ohi ikinä. Joten turha murehtia biittejä, sillon on yleensä pelannut hyvin jos tullaan ohi
      wat? :P
    • Them
      Them
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NTV123
      Alkuperäinen kirjoittaja Them
      wat? :P
      Themin viisaudet on vain harvoille ja valituille
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Juu, ei vaan taida edes ivey olla niin taitava, että olisi aina edellä. :)
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Pientä sisälukutaitoa nyt hei! Ei badbeat ketjussa voi valittaa tosta "ikinä" kohdasta. Täällä kuuluu haukkua paistit lyttyyn ohivetämisestä!!!!

Mutta siis ajatus tämä: hyvä pelaaja laittaa LÄHES aina suosikkina merkit keskelle, joten itse ei voi vetää ohi MELKEIN koskaan.

edit. Kaks ekaa kättä aika karuja, vihu vissiin joku kehitysvammainen. Toi ylipari vs pohjarattaat valitettavasti aika normaali:(

Enite kyl osuu silmää toi vihun 88, kuinkakohan useesti se on tossa oikeesti edellä:D ei varmaan koskaan
    • st628rt
      st628rt
      Silver
      En puutu yksittäisiin, pelattuihin käsiin tässä kohden, mutta itse asia -rolli ylös ja vauhdilla alas- alkaa kyllä ainakin itselle selvitä. Peli muuttuu rollin kasvaessa: avaat löysemmin, pelaat marginaalit kovemmin (ja tappiollisemmin), siirryt liian isoon pöytään liian aikaisin rollin kasvaessa, ego kasvaa jne....
      Pelin säilyttäminen hyvänä ei ole simppeli asia, pitää välillä tutkia mitä tekee. Esim. HM:stä voi tutkia onnettomia ratkaisujaan.
      Itse tein jossain vaiheessa siten, että NL10 pelatessa (50 taalan rollilla 3 pöytää samanaikaisesti), siirsin aina siinä vaiheessa kun 100 taalaa oli kasassa 50 taalaa MB:lle. Viikon lopulla tilillä se 200-300 taalaa ja rolli 50. Peli pysyi kasassa. Liekö tuo älykästä mutta se toimi minulla (enkä mennyt poikki sillä 50 taalalla).