Danielin cooleri?

• Asslake
      Asslake
      Bronze
      Onkohan tuossa edes coolerin ainesta. Laittakaan itsenne välimaksajan housuihin. Olisin pelannut pelin täysin samoin.

Ensin odottanut että nappi tekee jatkolyönnin niin voi hakea chec-reissun. Sitä ei tule ja Daniel alkaa painamaan niin nutseilla on melko hyvä maksalle perässä.

Daniel Negreanu kertoo uusimmassa blogissaan, että pelit WPT Shooting Starissa jatkuvat. Danielia jäi jurppimaan ensimmäisen pelipäivän lopussa pelattu käsi, jossa hän omasta mielestään koki coolerin.

Daniel kertoo:

Blinditasolla 400/800 (ante 100), avaan UTG:stä 1800, tämä on ainoa käsi jonka avasin reissulla viimeisen tunnin aikana. Päivää oli jäljellä viisi minuuttia. Pelaajaa pari paikkaa takaa maksaa, button tekee erikoisen kokoisen reissun lyöden 4500 total. Minulla on 9d 6d ja maksan 2700, sillä kaikki muut vaihtoehdot ovat mielestäni vääriä. Välimies maksaa myös.

Floppi on Kh 8h 7h ja olen jo päättänyt sököttää ja kipata flopista oikeastaan kaikissa tilanteissa. Sökötän ja vihutkin tekevät samoin. Turn on 5c mikä tekee minulle suoran. Lyön 11500 suojatakseni kättäni. Seuraava kaveri maksaa ja button kippaa. River on Jd ja huomaan, että vihulla on jäljellä 10500 ja on mielestäni selvää, että painan sen alle ja vihu maksaa instana kätenään Ah Jh

Kun myöhemmin mainitsen Mike Matusowille, että koin coolerin aivan päivän lopussa ja kerroin hänelle mitä tapahtui, hän kommentoi asiaa parille muulle pelaajalle "Rakastan näitä Danielin tarinoita, joissa hän kokee coolerin kätenään 9d 6d LOL".
  • 6 replies