Viikon kysymys: Oletko kokeillut Rush Pokeria?

• Poll
    • What kinda coaching do you want?

• 56
        NL
        29%
      • 33
        Public coaching
        17%
      • 31
        Private public coaching
        16%
      • 30
        MTT
        15%
      • 14
        FL
        7%
      • 12
        Badugi
        6%
      • 8
        SnG
        4%
      • 6
        PLO
        3%
      • 4
        something else
        2%
      Total: 194 Votes
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Tämän viikon kysymyksessä selvitämme, onko surin osa suomalaisista PokerStrategisteista jo kokeillut FullTiltPokerin RushPokeria. Pelimuotohan lanseerattiin jo tammikuussa (uutinen), joten uutuudenviehätyksen luulisi jo ainakin karisseen pois.

Kerro myös meille, mitä mieltä olet RushPokerista pelimuotona ja luuletko sen tulleen pokerimaailmaan jäädäkseen.

Äänestä ja perustele vastaustasi tähän ketjuun!

Sana on vapaa!
  • 8 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Enpä ole kokeillut, kun tällä hetkellä pelipaikkana on Pokerstars. Mutta ei tuo Rush ainakaan muutaman videon perusteella vaikuta omalta jutulta. :f_eek:
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Vähän on tullut kokeiltua, jotain 76k tuli helmikuussa käsiä FL 0,5/1 ja FL 1/2, Nyt maaliskuussa alle 2000 kättä päivässä, reilun tunnin kun vääntää FL 0,5/1 niin 200ftp + 50 PS-pistettä saa helposti kasaan.

Muualla pelaaminen tuntuu tosi tylsältä koska ei ole riittävää määrää fixupöytiä tarjolla (Stars ei ole mulla vaihtoehtona) jotta pääsisi lähellekkään samaan käsimäärään tunnissa kuin rushatessa. Kyllä on tullut jäädäkseen, muut saitit varmasti koittavat kuumeisesti keksiä jotain vastaavaa pelaajien houkutusta.

Eilen tuli uutena Rush-pelinä tarjolle FL 0,25/0,5 shortti. PLO fullia kaipaisin kovasti, shorttiomppuun ei ainakanaan mulle sovellu. Stud olis kiva myös, vois helposti kipata rojut kun ei tarvis aina odottaa seuraavaa kättä minuuttitolkulla
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      On tuota noin 50k kättä tullut hakattua, ja pienen tauon jälkeen varmasti jatkossa enemmän.

Todellakin Stud-pelejä saisi ilmestyä RUSH-puolelle, tässä komppaan edellistä aivan täysin.
    • Cammer
      Cammer
      Bronze
      Onhan tuota tullut koitettua.
      Kaiken kaikkiaan siitä kyllä jäi positiivinen kokemus. Kyllä siellä varmaan jatkossa tulee pyörähdetyä vielä
    • Raipe69
      Raipe69
      Bronze
      Kokeiltu on muutaman viikon ajan ja hieman ristiriitaisia tuntemuksia herättää. On helkkarin vaikeeta löytää oikeaa linjaa, kun ei ole riidejä. Pelaajat ovat joko täysiä kaloja tai kiviä. Nämä profiilit selviää vasta showdownissa...

RB on mulla moninkertaistunut Rushin johdosta. Laskeskelin tuossa, että nl100 tasolla saa RB:tä n. 27/€ per tunti, jos multitablettaa neljää pöytää peruspelillä. Tämä alkaa olla jo mukava lisä, vielä kun pääsisi tuolle tasolle.

Tässä olisi mun mielestä hyvä paikka ylläpidolla kontra valmentajilla tehdä kunnon ohjeistukset ja videoita aiheesta. Ainakin pelaajien SP:t moninkertaistuisivat. Rush poker on hyvin erilaista verrattuna normaaliin rinkiin, joten kantaa voisi ottaa ainakin 3bet/4bet rangeen, blindien puolustukseen, konttareihin ja avauskäsiin EP:stä. Olen myös miettinyt, että onko Rushissa niin suurta väliä fulli- ja shorttipöytien välillä? Nythän kalojen ei tarvitse pitkästyä fullipöydissäkään.
    • partane
      partane
      Silver
      Joo kokeilin leikkirahalla, mukavaa oli. :D
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja partane
      Joo kokeilin leikkirahalla, mukavaa oli. :D
      Sama! Lol. Kyllä mulle silti normipöytienkin meno maistuu :f_love:
    • smaster
      smaster
      Bronze
      Kyllähä tuota muutama satku tuli lahjotettua. Ei oo meikän laji.