Pelien tiukkuus?

• NTV123
      NTV123
      Bronze
      Tuntuu, että jatkuvasti puhutaan pelin tiukentumisesta ja kuinka "back in days" oli helppoa rahaa.

Onko noi pelit oikeasti tiukentuneet? Jos pokeri kasvoi 18% viimekin vuonna, niin paisteja kyllä riittää.

Toki opetussaitteja on tullut kuin sieniä sateella, mutta opiskeleeko suurinosa oikeasti pokeria? Tämänkin sivun käyttäjistä 99% on todella paistikkaita microstakes fisuja. Näkeehän sen jo blogeja lukemalla.

Tuli vai mieleen, kun tilttasin ompussa ja käväisin NL-pöydissä katsomassa meinkiä. Sama kun olisi katsonut viittä durrria ilman takaraivoa. :D
  • 9 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Ja mitä enemmän puhutaan tiukkuudesta, sitä enemmän se kannustaa pelaamaan aggrommin == pelit hulluja.

Njäh. Kyllähän niitä paisteja löytyy joka paikasta. Kuten myös joitan osaaviakin pelaajia. Itse varmaan löyttäydyn johonkin välimaastoon :f_cool: :s_confused:
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Tarkoitin enemmän tiukkuudella kovuutta. Että pelit olisi kovempia, kuin ennen. Hyviä pelaajia on varmasti enemmän, mutta paistejakin moninkertainen määrä.
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NTV123
      Tämänkin sivun käyttäjistä 99% on todella paistikkaita microstakes fisuja. Näkeehän sen jo blogeja lukemalla.
      Jahas, sitä on selvästi luettu mun "blogia". :D

Kyllähän paisteja riittää. Ne pitää vain löytää. Saittien välillä on isoja eroja pelaajien tasossa. Esim. PKR 3d softansa kanssa houkuttelee paljon enemmän fisuja kuin joku pokerstars.
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Eräs uransa lopettanut kaverini pelaili vakkarina NL1k-10k tasoilla ja testas tuossa vähän aikaa sitten uutta nousua NL200-400 peleistä ja sano että ei siellä voi pärjätä enää, koska kaikki pelaa tiukkaa ABC:tä.

Aikanaan se nousi ABC peleillä 6kk:ssa NL10 -> NL10k.
      Sano että kun se alotti pokerin ni se tienas jo 3kk jälkeen n.7k€ kuukaudes.

Tosin se lätki sitä sitten 12h päivä.

Eli sanosin että pelit on tiukentuneet/koventuneet. Vai pystyykö enää nykyään tollasiin tuloksiin.

Nyt tämä kyseinen kaveri on siirtynyt "eläkkeelle" 26-vuotiaana. Kuulema ei töitä tarvi loppuelämän aikana enää tehdä. Lopullisista tilin saldoista se ei koskaan puhu, mut pari vuotta se pelas ja veikkaan että yli Mega on taskuun kertynyt.
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja tuomasta
      Eräs uransa lopettanut kaverini pelaili vakkarina NL1k-10k tasoilla ja testas tuossa vähän aikaa sitten uutta nousua NL200-400 peleistä ja sano että ei siellä voi pärjätä enää, koska kaikki pelaa tiukkaa ABC:tä.
      Kaveris ei oo koskaan nl10k nähnytkään, jos ei ABC-peliä biittaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuomasta

Eli sanosin että pelit on tiukentuneet/koventuneet. Vai pystyykö enää nykyään tollasiin tuloksiin.

Kyllä varmasti pystyy kunhan hiitteri osuu kohdille. Kyllä mäkin painoin parhaana kuukautena microista ja lowstakesistasen 5.5k$. Pelitunteja kertyi 3.5/päivä kuukauden aikana.

Tossakin katsoin yhden paistin käyrää, 1M survonut 56k käden aikana NL1k, 2k ja 5k:ssa.
    • partane
      partane
      Gold
      Niin no en osaa ottaa kantaa siihen että minkälaisia pelit oli ennen ku oon niin nuori että en oo pahemmin pelaillu "silloin ennen".

No mutta kyllä ainaki ite ku pelailen micro limiteillä niin pöydissä on pääasiassa paisteja ja muutama SSS-pelaaja aina silloin tällöin. Oon pari kertaa mielenkiinnosta ottanu shottia ylemmille tasoille ja ei tasoero nyt ollu niin hirveän suuri.

Joten kyllä niitä paisteja löytyy :s_biggrin:
    • Them
      Them
      Bronze
      uskon kyllä että enemmän tulee hyviä pelaajia suhteessa paisteihin. Ja ainakin kun hyviä pelaajia on enemmän, niin paisteista taistelu on kovempaa...pidemmät jonotuslistat jne....

mutta kyllä tuossa pokerissa vielä jotain hiluja taitaa saada :)
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze

Kaveris ei oo koskaan nl10k nähnytkään, jos ei ABC-peliä biittaa. :)
      No jos kaikki pelaa ABC:tä ni voittoja kertyy sillon hitaammin tai vedetään breakeveniä ja ainoastaan talo voittaa.

No tärkein taitaa olla just tuo sivuston valinta. Itse välttelen noita raceback sivustoja, koska ne houkuttelee osaavampia pelaajia vakkareiksi.
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Kyllähän nuo pelit ovat reippaasti koventuneet monella saitilla, mutta ei olla vielä lähelläkään sellaista tilannetta etteikö rakeakaan enää biittaisi kun vihut ovat niin hyviä :D

Isoilla tasoilla raha tehdään fisuista ja niistä pelaajista jotka eivät pelaa aivan virkeimmillään. Kaikilla löytyy parempia A-pelin päiviä ja huonompia B/C-pelin päiviä jolloin paremmatkin pelaajat tekevät paljon virheitä. Itse olen keskittynyt viime kuukausina siihen, että osaan arvioida oman vireystilan ja pelata vain silloin kun kykenen pelaamaan A-peliäni ja tähän asti toiminut hyvin. Lisäksi olen pyrkinyt tunnistamaan pelaajat joilla on takana pitkä sessio tai eivät muuten vain pelaa parasta peliään ja hyökkäämään niihin.

Mutta siis joo, silloin kun vajaa 3 vuotta sitten aloitin, taoin itsekin hyviä kuukausia NL200 ja NL400 tasoilta, vaikka omassa pelissä oli paljon parannettavaa ja heikkouksia. Kyllä noista ajoista pelit ovat koventuneet, mutta fisuja riittää silti ihan hyvin.