CamStudio

• MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Oisko kellään ideaa, mikä maksaa mun videoinnissa, kun en saa kuin noin pari minuuttia kerrallaan videoo nauhotettua, jos nauhoitan yli 2 min, niin tää paska ei sit tallenna sitä, vaan menee jumii..

ei oikein viittis pätkissä alkaa nauhottelee, ja sit yhdistelee niitä.
  • 5 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Onkhan sulla tarpeeksi potkua koneessa, noi tiedostokoot on yleensä aika isoja ja voi olla ettei vaan jaksa pyörittää.

En tiedä voisiko johtua siitä, mut näytön hardware acceleration pitää ainakin laittaa nollaan.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Koneessa kyllä pitäs potku riittää. ja löysin pullon kaulan missä vika, asetuksia vähän viilaamalla, sain homman toimii. ainakin nyt alkuun. :)
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Viittikkö kertoo et mitä teit? Ite kun tota camstudioo kokeilin niin totesin saman homman et pelittää kun nauhottaa lyhyen pätkän mut jos vaik puoli tuntiakin vetelee niin ohjelma menee jumiin...

Edit: Olipa harvinaisen typokas viesti...=)
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      eli Fading80! Mä sain näin ainakin vähän parannettua videoinnin pituutta, nauhoittanut 1h 15 min sittarin, ja hyvin muunti videon.

eli camstudiosta Options --- > Video Options

Sieltä sitten Compressor, mulla oli oletuksena "Microsoft Video1" mulla itellä ainakin on kuusi muuta vaihtoehto codekkia siellä. vaihdoin "ffdshow Video codec" asetuksiin. Paras vaihtoehto mulla noista kuudesta!

sit siinä alapuolella:

Quality asetus mulla "100"

edit: Kuvan laatu on vähän huonompi kuin "Microsoft Videon" kanssa, mutta selvän saa kyllä. ja se että en oo mikään videoinnin supermies, niin en tiedä olenko miten metsässä itse tässä asissa asetuksien kanssa :)

mut mulle riittää nämä asetukset nyt.
    • Fading80
      Fading80
      Bronze
      Jeps Kiitoksia Mixsu! Pitää kokeilla muulla videokodekilla. Eipähän tuo tosiaan mikään ihmeellinen juttu mut en vaan jaksanu perehtyä ohjelmaan sillon yhtään.