Ykkössija 25€ liveturnauksesta

• TeemuP
      TeemuP
      Bronze
      Eli tuossa muutama tunti sitten päättyi Saarijärvellä Asslaken toimesta pidetty 25€ sisäänoston liveturnaus, johon otti osaa 15 pelaajaa, joiden joukossa siis Hero (TeemuP), Asslake, Zamwise, sekä 12 Asslaken omaa tuttua. Sitkeän taistelun jälkeen turnauksesta voittajana asteli ulos Hero, joka vei mukanaan 187 euroa.

Turnauksessa oli aluksi 400bb pinot, jotka kuitenkin pian muuttuivat 100bb :k si ja alle tasojen tuplatessa. Alussa tuli pari ikävää vastoinkäymistä, riveröity run run väri hävisi ässävärille, flopilta isommalla taskuparilla pistettii pienempää vastaa keramiikat keskelle ja riveri ei ollut kaveri. Onneksi kuitenkaan kummassakaan tapauksessa kaikki ei mennyt ja flopatut tripsit palauttivat stäkin alkutilaan. Melkeinpä alusta asti Zamwise oli ottanut vahvan chippiliidin ja FT:n alussa omisti noin 1/3 kaikista merkeistä

Finaalipöydän alkaessa hetken kippailun 12-15bb pinolla puskettii pari kättä putkeen ja viimeisellä kerralla saatiin jo shortimmalta bbltä maksu. AJ vs A8 ja ei tullu ohi. Vihut siinä katkoivat toisiaan, itsekin siinä toisen pikkustäkin katkoin 88 vs A2 ja rahasijat lähenivät. Pian olimmekin Zammyn aktiivisten vihujen katkomisen ansioista rahoilla reilulla 20k pinolla. Väliin mahtui myös yksi ohiveto, kun preflop allien jälkeen menimme KQ:lla ohi riverin akalla Zammyn A8: sta. Tämän jälkeen kippailimme kilpaa toisen suunnilleen yhtä ison stäkin kanssa siinä zammyn viedessä silloin tällöin blindit. sitten viimein sblle AKs kun shortti-bu korottaa ja eiku all in ja AKs vs A2 ja huppi Zamwiseä vastaan alkaa.
      Aluksi stäkit ovat hyvin paljon Zammyn voittoa suosivia, heron ollessa chipeissä noin 1:5 underdog. Hetken kippailun jälkeen saamme nuts käden 98o, jolla maksan napilta zammyn pienehkön 3-betin. floppi J8x, keramiikat keskelle ja zammy näyttää Q4 eikä mene ohi. Sitten hetken päästä roskan seasta saan käteeni AT:n jolla avaan taas ja zammy tekee pienehkön 3-betin. floppi JT8 värinvedolla ja puskuhan sieltä tulee. No, arvioin että siellä saattaa olla hyvinkin vetokäsi joten maksoin. Zamwise näyttää Q8, eikä vedä ohi ja chipit ovat vaihtaneet omistajaa niin, että Zammy on nyt se 1:5 underdog. No seuraavassa kädessä blindien ollessa niin suuret merkit menevät keskelle kun hero herää BB:ltä KK:n kanssa ja Zammy kaatuu, kun hänen Q8 ei vedä ohi. :s_cool:
      Oli kyl aika legendaarista vetää livenä huppia Zammyn kans, varsinkin vielä turnauksen hupissa. Ei varmaa hetkeen pääse uudestaa kokeilemaan. Onneks tällä kertaa huppi päättyi näin päin :P

Olisiko tässä jo uutisen paikka? :f_cool:

edit: Toki seassa saattaa joku epätarkkuus tai pieni virhe olla, ei kaikkea voi muistaa.
  • 7 replies
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Onnea rahastuksesta ja turnausguru zammyn kaadosta. En usko, että kuitenkaan ruvetaan uutisoimaan, tulee vielä Jouni Laiho sinne Saarijärvelle ja pidättää koko porukan. Arpajaisverotkin perii vielä korkoineen takaisin. :f_biggrin:
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Joo, Laihoa emme kaipaa tänne emmekä suurta julkisuutta. Jimiä me tänne tarvitsemme että saamme tuon Zammyn hurjan putken katkeamaan. En lainkaan vähättele hänen taitojaan ja ehdottomasti paras pelaaja mutta täytyy puolustella yleistä tasoa että ei se ole niin huono kuin tuon Zammyn menestys antaa ymmärtää. Pari voitettu flippiä finaalipöydässä auttaa menestymään kummasti mutta hyvin hän suurta stäkiä käytti hyväkseen.

Muuten hyvä turnaus vaikka Zammy jälleen koitui mun kohtaloksi.
    • TeemuP
      TeemuP
      Bronze
      Juu, hyvä turnaus oli :D Oon kyl samaa mieltä Asslaken kanssa, pelaajien taso oli kyllä ihan tarpeeks korkea ja minun onnekseni Zamwise sitä stäkkiään siinä kuplassa käyttikin niin, että itse ei tarvinnut kuin foldailla kuplassa ja odotella muiden arpomista. Siinä hupissa Zammy ehkä vähän paisteili, kun yritti bluffata mua ulos vaikka enhän mä nyt ala sille kippaamaan, jos mä ees jotenkin osun :D Harmillisesti Jim nyt ei vieläkään tänne päässyt, vaikka yhteisvoimin yritimme häntä tänne raahata... =( Ehkä ens kerralla sitten saamme pelata Jiminkin kanssa...
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Ruoskin itseäni kyllä seuraavan puoli vuotta siitä, että pelasin sen hupin niin huonosti. :s_evil:
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Joo, mäkin ruoskin itseäni vuoden siitä kun sain sut aika tarkasti kädelle mutta en uskaltanut ottaa koppia, sen hetkisellä parhaalla kädellä.

Mites se sun viimeinen koppi? Onko ihan normi koppi vai perustuiko riideihin? Vähän yli 12-13BB napin puskuun ja koppi JTs. Mun haskat varmaan voi laittaa kategoriaan kaikki parit, Kx ja Ax kädet.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja Asslake
      Mites se sun viimeinen koppi? Onko ihan normi koppi vai perustuiko riideihin? Vähän yli 12-13BB napin puskuun ja koppi JTs. Mun haskat varmaan voi laittaa kategoriaan kaikki parit, Kx ja Ax kädet.
      Equity Win Tie Loss Hand
      Player 1: 56,490 % 55,131 % 2,718 % 42,152 % 22+, A2s+, K2s+, Q9s+, J9s+, A2o+, K2o+, QTo+, JTo
      Player 2: 43,510 % 42,152 % 2,718 % 55,131 % JTs

Jos sulle laittaa tuollaisen rangen, missä on aika paljon kaikenlaista kivaa ja muuta, niin ei siinä nyt niin kauhean huonossa hapessa olla.

Kuten sanoin, ensimmäinen näytti kivalta ja jos toinen sopii sen kanssa yhteen, niin maksettavahan se pusku sitten on... :f_cool:

Ed: tarkistelin muuten sitä yhtä kättä, missä kippasit Jh :n näyttäen sen kärjen kolmen ruudun pöytään... luulin olevani siinä paremmassakin hapessa, mutta saan vain 27% siitä Ad4c :llä

Ed2: jonkun verran paremmaksi pääsee, kun jättää sulta A:n pois, 34% kun vaihtaa vaikka K:n siihen.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Joo, vähän harmittaa kun en uskaltanut laittaa stäkiä siihen vaikka ajattelin että jos sait värisi niin et sitä noin pelaisi kuitenkaan. Tai pienen värin olisi ehkä voinnut puskea alle, koska ei halua nähdä enään neljättä ruutuä pöydässä. Ikävä kärjelläkin on katketa hyvistä asemista.