tilt

• 7 replies
    • Paisting
      Paisting
      Silver
      Antakaas kokeneemmat ohjeita miten välttää tiltti? Se on nyt noussut suurimmaksi esteeksi nousta tasoja ylös. Oon viimiseen 20k käteen tiltannu 3 kertaa. Ennen viimeistä olin 15 binii miinuksella, josta nousin 30 binii pelaten ihan a-luokan peliä ja nyt taas enää muutama bini jälellä. Kokeilin snadisti LAGimpaa peliä ja tilttasin tekemiini postflop virheisiin. Tyhmiä 4bet puskuja, fisumaisia kooleja ilman positiota täydellä roskalla. Fiilikset on aika down koko lajiin.
    • Franquin80
      Franquin80
      Bronze
      Älä pelaa ylipitkiä sessiota max 1 tunti. Pidä minimissään 5 minuutin tauko aina. Älä pelaa väsyneenä. Jos tilttaat helposti ei kassanhalintana toi 1/30 ehkä riitä vaan pitäs olla ehkä 1/50, niin ei tunnu niin pahalta toi tilttailu kassassa. Session tappio rajaksi kannattää asettaa joku esim. 3 bin. Sen on vaikea sanoa itselle et nyt riitti kone kiinni! reset napilla kone sammuu nopeempaa kuin normi keinoin =) Jos fiilikset nyt down niiin miksi et pitäisi vaikka viikon taukoa nyt kyl ne siitä kummasti nousee ;)
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Paisting
      Antakaas kokeneemmat ohjeita miten välttää tiltti? Se on nyt noussut suurimmaksi esteeksi nousta tasoja ylös. Oon viimiseen 20k käteen tiltannu 3 kertaa. Ennen viimeistä olin 15 binii miinuksella, josta nousin 30 binii pelaten ihan a-luokan peliä ja nyt taas enää muutama bini jälellä. Kokeilin snadisti LAGimpaa peliä ja tilttasin tekemiini postflop virheisiin. Tyhmiä 4bet puskuja, fisumaisia kooleja ilman positiota täydellä roskalla. Fiilikset on aika down koko lajiin.
      Muistathan ettei LAGimpi peli tarkoita, että bluffataan enemmän. Mikrotasoilla LAGitus ei välttämättä ole paras pelityyli, mutta varmasti toimiva kunhan ei erehdy bluffaamaan liikaa. Itsekin pelaan ehkä liiankin lagisti, mutta tuottoa tulee aina kun ei laske liiaksi fold equityn varaan.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Pelaa ylirollattuna. Tää on meinaa ihan 1+1 juttu, koska jos on tarpeeksi paljon rahaa ni ei "pikkurahat" hetkauta mieltä. Mikä se pikkuraha kenellekkin ikinä sitten onkaan.

Semmonen 100-150bin rolli ni 10bin ei tunnu missään.
    • partane
      partane
      Silver
      Ite oon onnistunu tiltin hallinnassa melko yksinkertaisesti. Tulee pari bad beattia niin aattelen vaan no joo ei voi mitään, joskus saatan sit postata käden vielä foorumillekkin ihan vaan varmistaakseni että se tosiaan on bad beat.

Sit taukoja on hyvä pitää 5 min rauhassa parvekkeella tupakilla niin kyllä se yleensä siitä.

Sit jos mikään ei auta niin sit softa kiinni. Mielellään pelaamaan vasta seuraavana päivänä.
    • Franquin80
      Franquin80
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja partane

Sit taukoja on hyvä pitää 5 min rauhassa parvekkeella tupakilla niin kyllä se yleensä siitä.
      Sit jos mikään ei auta niin sit softa kiinni. Mielellään pelaamaan vasta seuraavana päivänä.
      Unohdit kahvit tupakin kanssa. :D .
      Musiikkina itse kuuntelen taustalla jotain tasaista rallatusta. Välttelen ahdistavia/alakuloisia/melankolisia=suomalaisia biisejä ?( . Tämän hetken hitti on kirjoittaa laulurasiaan(=spotify) country ja alkaa laulattaan, ens viikolla tykkään ehkä taas jostain toisesta tyylisuunnasta =)
    • tuomasta
      tuomasta
      Bronze
      Ite kokeilin viimmekuussa erillaista lähestymistapaa. Eli tuntu että kaikki sessiot menee ensin bini ylös ja sitten kaksi alas...

Kokeilin sitten että otin n. binin voittorajan sessioihin. Heti ku tultiin ylös binin verran tutkiskelin fiilistä ja vaikka oli kuinka paistikkaita pöytiä sammutin silti softan.

Tämä siis toimi ja viimmekuu oli paras kuukausi mulla. bb/100 jotain 15 ja 20k käsiä.

Ongelmanahan itellä on just tuo tilttailu jos ohi vedetään. Eli periaatteeksi tuli se että nyt kun vielä olen voitolla niin parempi sammuttaa softat ennen ku ne vetää ohi.