Esittely ja päivän saldo

• JTR75
      JTR75
      Bronze
      Moi vaan Strategyläiset,

tää esittely varmaan kuuluis muualle mut menköön tähän samaan.

Eli... Oon Jani, 34 vuotias ukkeli Helsingistä ja pelannu pokeria pari vuotta, viimeset 2-3kk aktiivisemmin. Liityin PS:lle reilu viikko sitten. Pelaan eniten nl10 sss ja jonkun verran 5-10€ turnauksia.

Siinäpä ne esittelyt ja sit päivän tulokseen...

Meni viikonloppu hiljalleen ku vanhemmat kylässä mut sai pelattuu vähän kummiski. Eilen pari frollia yhteistuloksella n.60€ ja pari biniä käteispöydistä. Tänään Everestin 5€ turnaukseen ja sen alussa grindasin about binin nl10 turnausen sivussa rauhottamassa turnauksen alkumetrejä.

Pelasin tiukkaa ja suht agressiivista koko turneen ja pyörin 50 ensimmäisen joukossa lähes koko alku turnauksen ajan. about 40 jäljellä ni aloitin hieman agressiivisemman lähestymisen ko. hommaan ja nousin aika nopeesti kärki kolmikkoon. Sit aloin vähän jarruttelemaan et pääsee finaali pöytään. Siihen väliin mahtu pari onnekasta välistä vetoo joten ei hätää... :D

Vikassa pöydässä kaikki hyvin kunnes pari tyhmää mogaa kun 6 jäljellä (aloittelija kun olen) ja tipuin kolmos sijalta vikaks (150k to 60k), painuin röökille ennen ku teen lisää typeryyksiä ja kiristin peliä selkeesti muutamat blindit ryöstäen.

Kolme jälellä ja selkeenä altavastaajana.

1. n.400k
      2. n.300k
      3. Hero n.80k

Ajattelin et kuinkahan käy... ei aikaakaan ku olin tuplannu stäkkini ja heti kohta melkein kaks sataa tonnia edessä ja tasoissa. Sit huomasin johtavani.

Jarruttelin taas ja annoin kahden muun läimiä korttia lähes kahdestaan ku ei varmaan puoleen tuntiin yhtään ysiä isompaa kädessä saati et niist ois saanu edes tsägällä suoraa saati väriä. Tais tässä vaiheessa kolmosena olleella mennä herne nenään ku painuin siit ohi ja ykkönenkään ei antanu sille yhtään rauhaa. Alko paukuttaa alleja aika useesti ni eikös kakkonen saanu siitä kiinni sit jossain vaiheessa ja tiputti sen.

Kaks jälellä ja tilanne vihu 520k - Hero 270.

Eka jako heads up, käteen 99.

Vihu korottaa 12k
      Lyön ite 30k päälle.
      Vihu 500k
      Vaikken mikään hyvä oo porukkaa pöydässä lukemaan ni sen verran olin jo kaverin pelii kattonu et nyt on niin selkee ryöstö et siel ei oo hihassa mitään.
      Löin loput 230k pöytään.

Kaveri näyttää hertta 3-5
      Flop 4, 7, 5 rainbow
      turn. ruutu kurko
      river hertta 10

ehkä joku ois pelannu ton toisin mut nyt meni näin.
      Osat vaihtu, kiitos.

Yks kierros välissä ja isolla blindilla kädessä KQo

Vihu maksaa, korotin vaan 8k, vihu maksaa.

Flop K, 4, 9

Lyön 34k
      vihu lyö 136k
      Täräytän allin...
      Vihu maksaa ja näyttää 4-6o

Turn J
      River 2

Josta seurauksena ykkös sija ja 630 doltsua kassaan.

Ei yhtään huonompi tulos näin pääsiäisen lopuks. :f_biggrin:

Kiitos jos jaksoitte lukee ton selostuksen ja onnee peleihin kaikille.
  • 3 replies