Pöydän käsien ja vihujen luleminen.

• Fantasy99
      Fantasy99
      Bronze
      Mietin peli kulun lukemista ja sen parantamista.
      Positiolla, panostuksilla ja vastustajiin keskittymisellä.
      Ajattelin laittaa lapun oman korrtien päälle ja kysytään onko tuosta pimesti näkemättä kortteja yhtään hyötyä tai haittaa.

Mitä kokemuksia muilla on pelaten kortit pimeänä?

Aattelin ottaa vain yhden pöydän ja keskittyä vain positioon, panostuksiin ja vastustajiin.
  • 7 replies
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Mikroissa ainaki mennään melko vahvasti valuelinjalla ni mites lyöt, ku en tiiä kortteja:D

En suosittele... kyllähän siitä gameflowsta saa kiinni vaikka omat kortit näkiskin.
    • hibi83
      hibi83
      Bronze
      Joo, mäkään en kyllä tuota ymmärrä. Sopii ehkä Gus Hansenille vetää all-in joka kädessä vaikka ei katsoisi edes kortteja, mutta kyllä tuota tosiaan voi tehdä kortit näkyvissäkin. Tietää sitten pahan paikan tullen missä mennään, showdownissa kuitenkin ratkaisee se, mitä kädessä oikeasti on.

Ennemmin suosittelen sitä, että seuraa vastustajien peliä silloin, kun on itse kipannut. Miettii miksi vihu tekee mitäkin ja mitä kelläkin mahdollisesti olisi ja samalla pystyy tarkkailemaan panostuskuvioita tai tiettyjä tapoja, ja kirjata notesit ylös. Tästä syystä en itse pelaa kuin max kaks käteispöytää kerralla, mun pelin sujuvuudelle on elinehto tuo seuraaminen.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Joo kyl hibi83 ny puhuu asiaa. Vähemmän pöytiä ja fokus 100, vaikkei kädessä ookkaan mukana. Livenäki toimii tosi hyvin, varsinki ku saa kaikenlaista muutaki telliä vihuista.
    • Shevtshenko
      Shevtshenko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja oylioika
      Joo kyl hibi83 ny puhuu asiaa. Vähemmän pöytiä ja fokus 100, vaikkei kädessä ookkaan mukana. Livenäki toimii tosi hyvin, varsinki ku saa kaikenlaista muutaki telliä vihuista.
      Niinhän ne isot pojat väittää, että on +EV pelata maksimissaan kahta pöytää yhtäaikaa livenä. Tiedä sitte tuosta, oon niin paisti etten oo kokeillu multittamista.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Aika läppä Sheva :f_biggrin:
    • Them
      Them
      Bronze
      Pelaa HU nii opit vähän lukemaan vihuja ja pistämään rangeille. Ei todellakaan kannata kortteja peittää :f_biggrin:
    • AngleZero
      AngleZero
      Bronze
      ^ them +1